Homo's in het leger neuken alleen collega's met sterren.quote:
Ach gus, meneer krijgt kritiek en gaat met watten gooien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in.
'Regel' wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.
Maar dit lijkt me wel een passende smiley voor je: [afbeelding].
En weer klets je uit je nek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's in het leger neuken alleen collega's met sterren.
En daar zijn er toch niet zoveel van.
Ik geloof niet dat dat serieus wasquote:
Je bent gewoon een mierenneuker, en hij heeft gewoon gelijk, dus wat is je punt ook alweer?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, meneer krijgt kritiek en gaat met watten gooien.
Dat hij geen gelijk heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:42 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mierenneuker, en hij heeft gewoon gelijk, dus wat is je punt ook alweer?
Jij zegt dat ik iets bedoel met 'regel'.quote:
Zoals ik als zei, je zegt niets anders danquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik iets bedoel met 'regel'.
Ik zeg dat ik dat niet bedoel.
En vervolgens zeg je dat ik geen gelijk heb.
Jij zegt dus beter te weten dan ikzelf wat ik bedoel..
Please, ga effe elders de wijsneus uithangen ofzo.
Ik denk dat je wel aardig gelijk hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:50 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nogmaals, maar even in ander woorden:
Homofilie is een modern concept, gestoeld op het westerse kleinburgerlijke westerse ideaal van het huwelijk c.q. de heteroseksuele relatie.
Het is een westerse term wat een manier beschrijft waarop mensen die gek zijn op homoseksualiteit daarmee naar buiten kunnen komen. het is de zoveelste stereotypeering van seksueel gedrag.
Het is een maatschappelijk construct dat zegt "oh, maar homoseksualiteit mag best wel, hoor, als jullie zoveel van elkaar houden!":
De vraag of homoseksualiteit "mag" speelde helemaal niet bij oude Grieken en Romeinen. Je deed het of je deed het niet, big deal.
Of alle homo's verwijfde types zijn? Heb ik me werkelijk nooit afgevraagd.
Of gaybar-bezoekers representatief zijn? Die schijnen bij lesbo's niet erg in te zijn, heb ik me laten vertellen. Dus ik denk het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |