En homofielen gaan ook soms naar de hoeren hoor. Of doen soms aan een vorm van heteroseks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als je met een vrouw getrouwd bent, en af en toe geniet van seks met mannen, zonder daar enige affectionele gevoelens voor te hebben, ben je toch echt hetero met een bepaalde fetisj/manie.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:50 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nogmaals, maar even in ander woorden:
Homofilie is een modern concept, gestoeld op het westerse kleinburgerlijke westerse ideaal van het huwelijk c.q. de heteroseksuele relatie.
Het is een westerse term wat een manier beschrijft waarop mensen die gek zijn op homoseksualiteit daarmee naar buiten kunnen komen. het is de zoveelste stereotypeering van seksueel gedrag.
Speelt voor mij ook geen enkele rol, ik doe wat ik doequote:Het is een maatschappelijk construct dat zegt "oh, maar homoseksualiteit mag best wel, hoor, als jullie zoveel van elkaar houden!":
De vraag of homoseksualiteit "mag" speelde helemaal niet bij oude Grieken en Romeinen. Je deed het of je deed het niet, big deal.
En wat heeft jou lament nu te maken met de herenliefde en militaire slagkracht?quote:Of alle homo's verwijfde types zijn? Heb ik me werkelijk nooit afgevraagd.
Of gaybar-bezoekers representatief zijn? Die schijnen bij lesbo's niet erg in te zijn, heb ik me laten vertellen. Dus ik denk het niet.
Heb ik dacht ik uitgebreid uitgelegd...quote:
Mooiquote:Speelt voor mij ook geen enkele rol, ik doe wat ik doe
[..]
Vreemd dat je het een lament noemt...quote:En wat heeft jou lament nu te maken met de herenliefde en militaire slagkracht?
Mwah, daar is een simpele verklaring voor, in die tijd waren er geen gaybars, waren die er wel geweest was "Alexander de Grote" waarschijnlijk de geschiedenis in gegaan als "Darkroom Alex" of zoiets.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ja nee, da's heel wat anders he? Dat waren stoere mannen die aan stoere homoseks deden, geen homofielen.
Homofielen zijn kleinburgerlijke westerlingen die voor een gay life-style kiezen.
Alexander kwam nooit in gay-bars en de parades die hij hield in steden die hij veroverd had, leken in niets op de gay-parade in Amsterdam. Oude Grieken en Romeinen hadden geen probleem met een fiks potje homo-seks dus homofilie bestond toen nog niet.
Want homo's zijn per definitie ongeschikt voor "de strijd"? Nou, daar dachten de oude Grieken wel ff anders over:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef DennisMoore het volgende:
"Met de bom hadden vijandige troepen ‘homoseksueel gemaakt kunnen worden’, om hen zo ongeschikt voor de strijd te maken."
de Kelten idem dito:quote:Sparta
Volgens de oude Grieken bestond er geen hogere vorm van liefde dan de liefde tussen twee mannen. Zo'n 1000 jaar voor Christus werd het in de Griekse stadsstaat Sparta als een pluspunt beschouwd wanneer soldaten in het leger elkaars geliefden waren. Dan zouden zij beter vechten, dacht men, om indruk te maken op hun geliefde. Het Spartaanse leger was een van de sterkste en meest gevreesde legers van het oude Griekenland.
en de Japanse samoerai:quote:THE CELTS
"Although they have good-looking women, they pay very little attention to them, but are really crazy about having sex with men. They are accustomed to sleep on the ground on animal skins and roll around with male bed-mates on both sides. Heedless of their own dignity, they abandon without qualm the bloom of their bodies to others. And the most incredible thing is that they don’t think this is shameful. But when they proposition someone, they consider it dishonourable if he doesn’t accept the offer!"
Diodorus Siculus (1.BCE)
quote:The tradition of male on male love was greatly encouraged within the samurai class. It was considered useful to boys in teaching them virtue, honesty and the appreciation of beauty. While at the same time the love of women was often devalued for its so called 'feminising' effect.
http://www.stthomasu.ca/~parkhill/cj01/irepam.htm
Die óók jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Men vergeet even dat Alexander de Grote toch een voorliefde had voor mannen, net als Achilles..
Die ene van de Kray twins was ook homosexueel, deed bovendien aan boksen enzo (zoals wel meer homo's doen).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken toch een paar zeer agressieve homos hoor, een vriend was een commandant van een tankbataljon en echt een harde, een ander zat in Bosnie bij een commando eenheid. Verder ken ik ook in de homowereld zeer duistere criminele figuren..
Ah, dan komt daar de uitdrukking "kontenbokser" vandaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:06 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Die ene van de Kray twins was ook homosexueel, deed bovendien aan boksen enzo (zoals wel meer homo's doen).
Kletsika, Een uitzondering falcifieerd de regel, één tegenvoorbeeld maakt dat je theorie niet klopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Uitzonderingen die de regel bevestigen.
Wat betekent de uitdrukking "in de regel"?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Kletsika, Een uitzondering falcifieerd de regel, één tegenvoorbeeld maakt dat je theorie niet klopt.
Overginds niets mis met trutjes hoor, ik ben daar gek op.
Je kende ze allemaal persoonlijk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ja nee, da's heel wat anders he? Dat waren stoere mannen die aan stoere homoseks deden, geen homofielen.
Aha, jij bent er zeker zo een die ook wel eens stiekum sex heeft met mannen, het mag alleen geen naam hebben en er word verder niet over gerept thuis, op familie feestjes, in de sportkantine en op het werk en projecteert jouw persoonlijke situatie nu op een heel volk uit de oudheid?!quote:Homofielen zijn kleinburgerlijke westerlingen die voor een gay life-style kiezen.
Alexander kwam nooit in gay-bars en de parades die hij hield in steden die hij veroverd had, leken in niets op de gay-parade in Amsterdam. Oude Grieken en Romeinen hadden geen probleem met een fiks potje homo-seks dus homofilie bestond toen nog niet.
Waar het me om gaat is dat als jij zegt dat het een uitzondering is die de regel bevestigt, je zoveel zegt alsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat betekent de uitdrukking "in de regel"?
Lees bijvoorbeeld eens een boek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Je kende ze allemaal persoonlijk?
[..]
Aha, jij bent er zeker zo een die ook wel eens stiekum sex heeft met mannen, het mag alleen geen naam hebben en er word verder niet over gerept thuis, op familie feestjes, in de sportkantine en op het werk en projecteert jouw persoonlijke situatie nu op een heel volk uit de oudheid?!
Grappig dat je niet ingaat op dat andere.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef Masterix het volgende:
[..]
Lees bijvoorbeeld eens een boek.
Daar steek je wat van op.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:31 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Grappig dat je niet ingaat op dat andere.
Eeeeeh, of gewoon bisexueel, schijnen veel mensen te zijn eigenlijk...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
Als je met een vrouw getrouwd bent, en af en toe geniet van seks met mannen, zonder daar enige affectionele gevoelens voor te hebben, ben je toch echt hetero met een bepaalde fetisj/manie.
Daar ga je al de mist in.quote:
Iedereen is net zo bi als iedereen pedofiel, gerontofiel en zoofiel is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Eeeeeh, of gewoon bisexueel, schijnen veel mensen te zijn eigenlijk...
Homo's in het leger neuken alleen collega's met sterren.quote:
Ach gus, meneer krijgt kritiek en gaat met watten gooien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in.
'Regel' wil niet zeggen dat er geen uitzonderingen zijn.
Maar dit lijkt me wel een passende smiley voor je: [afbeelding].
En weer klets je uit je nek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Homo's in het leger neuken alleen collega's met sterren.
En daar zijn er toch niet zoveel van.
Ik geloof niet dat dat serieus wasquote:
Je bent gewoon een mierenneuker, en hij heeft gewoon gelijk, dus wat is je punt ook alweer?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, meneer krijgt kritiek en gaat met watten gooien.
Dat hij geen gelijk heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:42 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mierenneuker, en hij heeft gewoon gelijk, dus wat is je punt ook alweer?
Jij zegt dat ik iets bedoel met 'regel'.quote:
Zoals ik als zei, je zegt niets anders danquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik iets bedoel met 'regel'.
Ik zeg dat ik dat niet bedoel.
En vervolgens zeg je dat ik geen gelijk heb.
Jij zegt dus beter te weten dan ikzelf wat ik bedoel..
Please, ga effe elders de wijsneus uithangen ofzo.
Ik denk dat je wel aardig gelijk hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:50 schreef Masterix het volgende:
[..]
Nogmaals, maar even in ander woorden:
Homofilie is een modern concept, gestoeld op het westerse kleinburgerlijke westerse ideaal van het huwelijk c.q. de heteroseksuele relatie.
Het is een westerse term wat een manier beschrijft waarop mensen die gek zijn op homoseksualiteit daarmee naar buiten kunnen komen. het is de zoveelste stereotypeering van seksueel gedrag.
Het is een maatschappelijk construct dat zegt "oh, maar homoseksualiteit mag best wel, hoor, als jullie zoveel van elkaar houden!":
De vraag of homoseksualiteit "mag" speelde helemaal niet bij oude Grieken en Romeinen. Je deed het of je deed het niet, big deal.
Of alle homo's verwijfde types zijn? Heb ik me werkelijk nooit afgevraagd.
Of gaybar-bezoekers representatief zijn? Die schijnen bij lesbo's niet erg in te zijn, heb ik me laten vertellen. Dus ik denk het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |