Waar schrijf ik me in?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een goede reden om je aan te melden dus
mjah ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Madine het volgende:
Ik heb furs en silver. Maar heb geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen.
Het oorlog voeren gaat me nu wat beter af trouwens.
Ik heb al 6.14 tech bij elkaar weten te roven. Er leggen wel een hoop soldaatjes het loodje, maar meestal jat ik wel genoeg om dat weer aan te vullen.
Nee, ik ben gulquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Madine het volgende:
Heb jij geld teveel? Dat krijg ik in een maand nog niet binnen.
uhm...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Cloonaid het volgende:
hoe bind ik me aan de alliantie?
ben vandaag begonnen. Ik heet Cloonaid en mijn nation heet ook Cloonaid.
Edit My Nation -> Alliance Affiliation -> Specify Other -> typ FOK in..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Cloonaid het volgende:
o jij was het ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Madine het volgende:
Gaat hard vandaag met de aanmelding. Logje op de weblog laten plaatsen was een goede zet al zeg ik het zelf *ahum*... nu hopen dat die nieuwe leden het ook blijven spelen.
nee ik ben voor peace gegaan even een rust periode inlassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Owja, Freek en IJsjesland....val die persoon ook een beetje aan. Vooral wat infra kwijt, kan ze ons geen pijn doen.
Als ze op 18 of 19 dagen staan dan moet dat toch wel kunnen of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
Gaan we inactieve FOK! leden nog leegplunderen? Ik stem iig voor. Toch mooi meegenomen de tech
tnx gelukt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Edit My Nation -> Alliance Affiliation -> Specify Other -> typ FOK in..
Thnx voor de relaxe tradequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Cloonaid het volgende:
voor mij is het 4x tax collectenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Madine het volgende:
[..]
Heb jij geld teveel? Dat krijg ik in een maand nog niet binnen.
Ik ben voor, misschien een taak voor de minister van BiZa? Ik heb zo het idee dat ie de hele dag koffie loop te leutenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
Gaan we inactieve FOK! leden nog leegplunderen? Ik stem iig voor. Toch mooi meegenomen de tech
Tis gewoon easy money. De landen worden niet meer gebruikt en gaan anders gewoon failliet en worden gedelete. Ze staan op Defcon 1 dus de verdediging is zwak(ker) en er zit zeker geen sterke alliantie achter die jou aan zou kunnen vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Madine het volgende:
Als ze op 18 of 19 dagen staan dan moet dat toch wel kunnen of niet?
Eenschquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis gewoon easy money. De landen worden niet meer gebruikt en gaan anders gewoon failliet en worden gedelete. Ze staan op Defcon 1 dus de verdediging is zwak(ker) en er zit zeker geen sterke alliantie achter die jou aan zou kunnen vallenPlus dat de nieuwe leden een beetje kunnen leren van t oorlog voeren
Lol idd. Allemaal plaatsnamen ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Madine het volgende:
http://www.cybernations.net/allNations_display.asp
Veel Nederlandse aanmeldingen. Ik ben ze maar eens berichtjes aan het sturen.
whinequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:29 schreef Timmehhh het volgende:
Nee ik zit vol en heb liever dat de kleinere landjes als tussenpersoon dienen.
@ terecht,
Coal and whine komt in geen enkele trade set voor
En whine and oil wordne toch wel als slechte resources gezien
zie ook
http://z15.invisionfree.c(...).php?showtopic=60043
Vraagtekentje naast je recources:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Retox het volgende:
Waar kan ik in een overzicht zien welke resources waarvoor dienen en welke bonus resources ze opleveren?
En kan ik me ook nog ergens aanmelden voor die 300k?
Welkom bij de FOK-clanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
lijkt me tof
meteen maar even aangemeld bij de fok alliance
Resources:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:24 schreef Retox het volgende:
Waar kan ik in een overzicht zien welke resources waarvoor dienen en welke bonus resources ze opleveren?
En kan ik me ook nog ergens aanmelden voor die 300k?
Jeuh! gaat hard zo met de aanmeldingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
lijkt me tof
meteen maar even aangemeld bij de fok alliance
Frieslandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:26 schreef Shawn het volgende:
[..]
Welkom bij de FOK-clanWelke nation is van jou?
Moet ik daarvoor nou nog zo'n subsidieaanvraag doen in t forum?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:37 schreef Shawn het volgende:
[..]
Hey, welkom bij de FOK-clanen bedankt voor het accepteren van mijn trade-offer
Ik zal binnenkort $300.000 AID sturen naar de kleine landen. (voorwaarde: actief zijn en niet na 1 dag opgeven)
ik ben wel communistquote:
nee hoeft nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor nou nog zo'n subsidieaanvraag doen in t forum?
no problemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
ik ben wel communist,hopelijk heb je daar geen probleem mee
mn bevolking schijnt het niet prettig te vinden
Ruiseartic Republic - http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=139368quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS
Ik weet nog niet wanneer ik de 300K AID per land kan regelen (waarschijnlijk deze week nog) maar meld je alvast maar aan! Zet hier je nationname en nationlink neer, thanks!
ja hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:35 schreef descendent1 het volgende:
Is Islamoville nu nog onderdeel van de FOK clan btw??
(hij heeft resources die ik graag wil...)
Friesland- http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144807quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef Shawn het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ik de 300K AID per land kan regelen (waarschijnlijk deze week nog) maar meld je alvast maar aan! Zet hier je nationname en nationlink neer, thanks!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Ik vind trouwens dat we hem wat moeten aiden. Het is een goede gast![]()
Dat zal gebeuren; zeker als ik met m kan traden... Maar of dat voor mij handig is hangt eerst af van andere pending trades...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Ik vind trouwens dat we hem wat moeten aiden. Het is een goede gast![]()
Wie ben jijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:47 schreef Ge4ce het volgende:
Ik ben het ook aan het proberen. Heb nu 87 inwoners. En ze lijken te vreden te zijn met een Capitalist Goverment.
Ben beniewd over de volgende paar dagen.
Retoxico [$300K]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:44 schreef Shawn het volgende:
VOORWAARDE: Je moet over 2 vrije AID-slots beschikken!
Het grote MarShawn Plan III
Ruiseartic Republic [$300K]
Friesland [$300K]
Cloonaid [$300K]
Meld je snel aan bij de FOK-clan anders wordt je door een rogue aangevallen!quote:
Altijd berichten sturen, nooit trade offers! Op die manier kun je gewoon heerlijk spammen en van de 20 is er heus wel eentje die reageert.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef Golradir het volgende:
Ik krijg maar niet de juiste handel. Ik probeer te zoeken, maar iedereen die heeft wat ik wil hebben, zit al vol of reageert gewoon niet.
mmm ik probeer altijd naive landjes te strikken en dat gaat goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd berichten sturen, nooit trade offers! Op die manier kun je gewoon heerlijk spammen en van de 20 is er heus wel eentje die reageert.
Op zich wel handig met die kleine landjes maar het voordeel van gevestigde landen is dat je niet elke twee weken op zoek moet naar een nieuwe tradequote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
mmm ik probeer altijd naive landjes te strikken en dat gaat goed
Een rogue is een schurkenstaat die kleine landjes zonder alliance leegplundert, dus ik zou als ik jou was me snel aanmelden bij de FOK-clanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef Ge4ce het volgende:
Wat houd een Rogue in? (Wat doet het, hoe gaat het te werk?)
greatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:53 schreef Ge4ce het volgende:
Wat houd een Rogue in? (Wat doet het, hoe gaat het te werk?)
Edit> Zit nu iig bij de Fok-alliance.
geen last van heb pas 1x een probleem gehad dat mijn lumber er vandoor ging de rest is al stabiel voor een maandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Op zich wel handig met die kleine landjes maar het voordeel van gevestigde landen is dat je niet elke twee weken op zoek moet naar een nieuwe trade
@Retox: Nee. Of je moet t doen als opvulling tot je een fatsoenlijke trade ziet. De beste trades zijn die binnen je kleur.
Iedereen heeft standaard 4 foreign aid slots. Elke transactie houdt een slot 10 dagen bezet, waardoor het gebruik plannen belangrijk is. Daarnaast kan je per persoon maar 1 slot per 10 dagen gebruiken. Een grote aid operatie als die van Shawn gaat hierom in een bepaalde chain: als er 4 mensen geld nodig hebben krijgt de eerste (4x300k=)1200k, waarvan (1200-300k=) 900k moet worden doorgestuurd naar de volgende, totdat alles verdeeld is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hoe werken die aid slots?
Oei, dan schrap mij maar..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef Shawn het volgende:
quote:6/7/2007 6:14:35 AM
"Financial Assistance"
Ruiseartic Republic
Ruler: Admiral Ius Ruiseart
Alliance: FOK
escolandia
Ruler: escobar
Alliance: FOK $4,000
0 Tech
100 Soldiers Approved
6/6/2007 10:16:53 AM
"Financial Assistance"
Ruiseartic Republic
AITG Empire
Ruler: Lekiamh
Alliance: FOK $0
0 Tech
100 Soldiers Approved
6/6/2007 2:09:19 AM
"War Aid"
Divii
Ruler: Divi Filius
Ruiseartic Republic
Alliance: FOK $35,000
0 Tech
0 Soldiers Approved
6/5/2007 4:29:39 PM
"destroy gohst, reward"
Boronia
Ruler: Boscher
Ruiseartic Republic
Alliance: FOK $27,000
0 Tech
50 Soldiers Approved
Maraden [$300K]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef Shawn het volgende:
Friesland [$300K]
Cloonaid [$300K]
Retoxico [$300K]
Trade met eigen kleur geeft een +1 happiness bonus voor je volk. Dat is +$2 inkomen per persoon, waarvan je 28% weer kan innenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:57 schreef Retox het volgende:
Okeej, ik zal proberen te traden binnen mijn eigen kleur
Is er binnen FOK een algemene trade aanvraag topic ofzo?
Thanks Freekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:58 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Iedereen heeft standaard 4 foreign aid slots. Elke transactie houdt een slot 10 dagen bezet, waardoor het gebruik plannen belangrijk is. Daarnaast kan je per persoon maar 1 slot per 10 dagen gebruiken. Een grote aid operatie als die van Shawn gaat hierom in een bepaalde chain: als er 4 mensen geld nodig hebben krijgt de eerste (4x300k=)1200k, waarvan (1200-300k=) 900k moet worden doorgestuurd naar de volgende, totdat alles verdeeld is.
Je kan trouwens later een 'foreign ministry' kopen, waardoor je 1 slot extra krijgt.
Komt goed uitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:03 schreef Madine het volgende:
Nee, 4 vol. Eerste die vrijkomt is op 15/6 (?)
Edit My Nation -> War is an optionquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:11 schreef Ge4ce het volgende:
Ey, volgensmij moet ik mijn War/Peace Preference aanpassen om aid door te sturen zeg maar. Toch?
Kan ik me ook aanmelden???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:05 schreef Shawn het volgende:
VOORWAARDE: Je moet over 2 vrije AID-slots beschikken! (VRIJDAG, 15 juni 2007)
Friesland [$300K]
Cloonaid [$300K]
Retoxico [$300K]
Maraden [$300K]
AITG Empire [$300K]
Ja je mag je aanmelden (geen grap)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kan ik me ook aanmelden???![]()
![]()
(garpje)
De FOK-clan beschermt je wel, don't worry. En je verdient veel meer als je "War is an option" hebt ipv peace modus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:15 schreef Ge4ce het volgende:
Ik neem aan dat er niet zomaar over je heen gelopen kan worden hè?
Anders is het spel ook vrij vlug voor mij over.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef Shawn het volgende:
quote:
Doefkesland http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144759quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef Shawn het volgende:
koop eens 50 soldaten ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Ge4ce het volgende:
Maakt niet zoveel uit of wel?![]()
En nog wat tips voor waar ik het beste mijn geld aan uit kan besteden?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef jeldrik het volgende:
[..]
Doefkesland http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=144759
Alvast zeer hartelijk bedankt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Whizzkith het volgende:
In total there are 17 users online :: 15 registered, 1 hidden and 1 guest
Most users ever online was 17 on 12 Jun 2007, 13:26
schaf gauw maar wat soldaatjes aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:23 schreef Ge4ce het volgende:
Ehhh:
[..]
Maakt niet zoveel uit of wel?![]()
En nog wat tips voor waar ik het beste mijn geld aan uit kan besteden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |