Waar schrijf ik me in?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een goede reden om je aan te melden dus
mjah ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Madine het volgende:
Ik heb furs en silver. Maar heb geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen.
Het oorlog voeren gaat me nu wat beter af trouwens.
Ik heb al 6.14 tech bij elkaar weten te roven. Er leggen wel een hoop soldaatjes het loodje, maar meestal jat ik wel genoeg om dat weer aan te vullen.
Nee, ik ben gulquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Madine het volgende:
Heb jij geld teveel? Dat krijg ik in een maand nog niet binnen.
uhm...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Cloonaid het volgende:
hoe bind ik me aan de alliantie?
ben vandaag begonnen. Ik heet Cloonaid en mijn nation heet ook Cloonaid.
Edit My Nation -> Alliance Affiliation -> Specify Other -> typ FOK in..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Cloonaid het volgende:
o jij was het ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Madine het volgende:
Gaat hard vandaag met de aanmelding. Logje op de weblog laten plaatsen was een goede zet al zeg ik het zelf *ahum*... nu hopen dat die nieuwe leden het ook blijven spelen.
nee ik ben voor peace gegaan even een rust periode inlassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Owja, Freek en IJsjesland....val die persoon ook een beetje aan. Vooral wat infra kwijt, kan ze ons geen pijn doen.
Als ze op 18 of 19 dagen staan dan moet dat toch wel kunnen of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
Gaan we inactieve FOK! leden nog leegplunderen? Ik stem iig voor. Toch mooi meegenomen de tech
tnx gelukt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Edit My Nation -> Alliance Affiliation -> Specify Other -> typ FOK in..
Thnx voor de relaxe tradequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Cloonaid het volgende:
voor mij is het 4x tax collectenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Madine het volgende:
[..]
Heb jij geld teveel? Dat krijg ik in een maand nog niet binnen.
Ik ben voor, misschien een taak voor de minister van BiZa? Ik heb zo het idee dat ie de hele dag koffie loop te leutenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
Gaan we inactieve FOK! leden nog leegplunderen? Ik stem iig voor. Toch mooi meegenomen de tech
Tis gewoon easy money. De landen worden niet meer gebruikt en gaan anders gewoon failliet en worden gedelete. Ze staan op Defcon 1 dus de verdediging is zwak(ker) en er zit zeker geen sterke alliantie achter die jou aan zou kunnen vallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Madine het volgende:
Als ze op 18 of 19 dagen staan dan moet dat toch wel kunnen of niet?
Eenschquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis gewoon easy money. De landen worden niet meer gebruikt en gaan anders gewoon failliet en worden gedelete. Ze staan op Defcon 1 dus de verdediging is zwak(ker) en er zit zeker geen sterke alliantie achter die jou aan zou kunnen vallenPlus dat de nieuwe leden een beetje kunnen leren van t oorlog voeren
Lol idd. Allemaal plaatsnamen ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Madine het volgende:
http://www.cybernations.net/allNations_display.asp
Veel Nederlandse aanmeldingen. Ik ben ze maar eens berichtjes aan het sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |