dat bedoelde ik iddquote:Op zondag 8 juli 2007 12:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Zoiets ja. Die zijn veel te ver doorgeschoten. Ik vind die kakwijven helemaal geen echte dames. Dat zijn eigenlijk gewoon hoeren.
Eigenlijk is het een heel dubieus programma. Het enige wat de meiden leren is respect hebben voor geld en uiterlijk.quote:
haha ja dat is leuk, dan doe ik meequote:Op zondag 8 juli 2007 16:56 schreef Mvnl het volgende:
* Mvnl wacht op een "van Dame tot Del" waarin 10 uptight bitches leren los te gaan, verleiden, gratis breezers scoren door hun charmes te gebruiken, etc..![]()
Coco de Meiere heeft zich er al voor ingeschrevenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:56 schreef Mvnl het volgende:
* Mvnl wacht op een "van Dame tot Del" waarin 10 uptight bitches leren los te gaan, verleiden, gratis breezers scoren door hun charmes te gebruiken, etc..![]()
D'r kop mij ook. Sja, waar zat ze ook alweer in...quote:Op maandag 21 april 2008 21:46 schreef Relin het volgende:
Die Danielle, die niet door mocht, waar zat die ook al weer in?
Die stem kwam me zo bekend voor
Het lijkt wel of we in marokko zijn. Waren maar 5 zwarten ofzoquote:Op maandag 21 april 2008 21:47 schreef RHCPeter het volgende:
Whaha ben ook aan het kijken maar wat een dellen
Met die onmeunige dikke tieten
Dat gabbertje is eigenlijk best leukAlleen jammer dat ze zo over donkere mensen denkt
quote:Op maandag 21 april 2008 21:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of we in marokko zijn. Waren maar 5 zwarten mensen met donkere huidskleur ofzo
in Beauty en de nerdquote:Op maandag 21 april 2008 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
D'r kop mij ook. Sja, waar zat ze ook alweer in...
leuk koppie, leuke kleding. lekker dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |