Kan dat?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef parselmouth het volgende:
Die drie zijn nog hysterischer dan alle wijven van alle ANTM-cycles bij elkaar
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Greys het volgende:
Die rooie heeft zo'n vies nattig permanentje![]()
Ze ziet er constant uit, zelfs nadat ze zich heeft 'opgemaakt' (een poging tot...) alsof ze net vier nachten heeft doorgehaald in Marbella en dan ergens in de middag weer wakker wordt, volkomen verlept
Eens! Ook mijn idee... het zijn sowieso nog meisjes... leuker zou zijn geweest m.i. als de gemiddelde leeftijd een jaar of 5 hoger zo liggen. Jonge vrouwen die potentie hebben om echte dames te worden. Dit zijn jonge hondjes die een geleerd kunstje vertonen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef De_Brandweer het volgende:
Ze zijn allemaal niet echt dames. Spannnuuund wie zou winnen.
Nou, demet was toch 50? Of ziet ze er alleen zo uit?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:04 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Eens! Ook mijn idee... het zijn sowieso nog meisjes... leuker zou zijn geweest m.i. als de gemiddelde leeftijd een jaar of 5 hoger zo liggen. Jonge vrouwen die potentie hebben om echte dames te worden. Dit zijn jonge hondjes die een geleerd kunstje vertonen.
Dat hoort bij een societydame, succes verzekerd in Larenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:09 schreef SmeerCaas het volgende:
die gast met zijn koeieoorbellen... gadver....
Vals sentiment...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:22 schreef parselmouth het volgende:
Dit is zooo emoosjoneel!
Kennelijk heb je gelijk gehad...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:22 schreef SmeerCaas het volgende:
Het zou mij toch zwaar verbazen als Anna niet wint. Dat dacht ik al vanaf de 1e aflevering.
en ik heb inmiddels c-status bekende Nederlanderquote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Mvnl het volgende:
Anna: "ik ben blij dat dit voorbij is" (ik kan weet terug naar m'n oude ik)
"maar het was het waard" (ik heb wel 20.000 euro)
Heren in de dop natuurlijk!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat komt er volgende week in plaats van dames in de dop?
Ik vond Anna en Lara het leukst, het maakte mij niet uit wie zou winnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef BVO het volgende:
Anna is wel de ultieme winnares natuurlijk.
Vanaf uitzending 1 vond ik haar de leukste, en terugkijkend draaide de hele serie al om haar. Was voorspelbar dat ze won.
een dun laagje aan de oppervlakte, maar inderdaad...vanaf aflevering 1 al de duidelijke winnaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:04 schreef BVO het volgende:
Anna is wel de ultieme winnares natuurlijk.
Vanaf uitzending 1 vond ik haar de leukste, en terugkijkend draaide de hele serie al om haar. Was voorspelbar dat ze won.
Hi therequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een dun laagje aan de oppervlakte, maar inderdaad...vanaf aflevering 1 al de duidelijke winnaar
Lara zag er zowaar nog niet onaardig uit, zo aan het einde...zolang ze haar mond hield
hee, jij ook hier?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hi there![]()
Oeh Lara's accent is echt lelijk. Anna praat vreselijk Amsterdams maar het maakt 'r juist komisch. Ik moest zo lachen om die scene toen dr haar er af moest.![]()
Het was toch uit met die vriend? Dacht ik hier gelezen te hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik denk niet dat Anna zo blijft zoals ze nu is. Die valt zo terug in haar oude gewoontes.
Die vriend was echt fout
Das wel teleurstellendquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:39 schreef Flurrie het volgende:
Vandaag een heel stuk over Anna in de prive pagina van de Telegraaf
Ze is weer terug naar GoGo danseres.
http://telegraaf-i.telegr(...)070703_15/pagina.php
De Prive pagina van vandaag
Hmzquote:
Daar gaat haar opleiding die ze van die ¤ 20.000,- wilde gaan volgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:39 schreef Flurrie het volgende:
vind het anders best slim gespeeld van d'r...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uiteraard, stom kind, ze wilde gewoon een wit voetje halen om dat geld te innen...
Ach, misschien wordt ze nog wel nagelstyliste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daar gaat haar opleiding die ze van die ¤ 20.000,- wilde gaan volgen![]()
![]()
Ik denk dat ze die meiden wilden laten zien wat je kan bereiken in je leven, als je netjes een opleiding volgt en je interesseert in de rest van de wereld ipv alleen maar feesten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Mirri het volgende:
Dit vond ik eigenlijk ook best wel raar tijdens het programma; waarom moesten die meiden zich zo inleven in de jetset? Alsof ze ooit geld genoeg hebben om zulke dure kleding, sieraden, tassen en etentjes te betalen. Het lijkt wel alsof je uitsluitend een dame kan zijn als je rijk bent...wat natuurlijk niet waar is.
quote:Wie wordt de échte 'lady'?
AMSTERDAM - Niet één, geen twee, maar drie winnaars. Zo ziet Robert Wennekes de uitslag van de grote finale van Dames in de dop. Vanavond zal bekend worden of Anna, Lara of toch wellicht Elli een reis naar een luxe resort en 20.000 euro wint. Maar hoe de uitslag ook wordt, volgens de strenge butler zijn alle voormalige dellen winnaars.
Wennekes: "Ik acht de kans 99 procent dat ze alle drie dame blijven. Ze zien nu goed in wat normen en waarden zijn, dat het belangrijk is om je goed te gedragen en dat 'goedkope' aandacht vragen nergens toe leidt. Anna, Lara en Elli zullen volgens mij niet terugvallen in hun oude levensstijl. Ze zien in dat de nieuwe manier alleen maar persoonlijke voordelen oplevert. Wat mij betreft, is onze missie geslaagd."
Eind goed al goed, kun je zeggen, maar dat is in het begin wel anders geweest. Meermalen heeft Wennekes, de man van de beroemde butleropleiding, vertwijfeld achter zijn oren gekrabd. Lachend: "Ik dacht wel eens 'waar ben ik aan begonnen, dit heeft geen enkele zin'. Maar, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ook heel veel van de meiden heb geleerd. Ik kende dit soort types niet. Het was echt heel ver van mijn bed. Maar uiteindelijk vond ik het bar gezellig en heel leuk om met ze samen te zijn. Ondanks de vijandigheid in het begin, waar ik overigens ook wel weer begrip voor had. Ik denk dat ik zelf ook iets zou hebben van 'wie ben jij dat je me dit allemaal mag vertellen?'"
De grote finale vindt plaats in Doebai. Daar bereiden Elli, Anna en Lara zich voor op de uitslag en brengen hun goede manieren in praktijk. "Het is heel moeilijk om één winnaar aan te wijzen", peinst de topbutler. "De discussies binnen de jury liegen er ook niet om. Het is zo verrassend wat er bij hen naar boven is gekomen. Ze zijn omgetoverd tot mooie bloemen. Sommigen spreken over een metamorfose van asociaal tot sociaal, maar zo wil ik het zeker niet noemen. Natuurlijk, er ontbrak wel het een en ander, maar het waren stuk voor stuk vrolijke meiden die veel te geven hadden en niets genomen hebben."
Ik denk dat ze er een autootje voor heeft gekocht. Cabriootje of zo. Ze nl nogal gek op auto'squote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef amaranta het volgende:
Zouden die 20.000 euro al bij de chirurg op de bank staan?
Ik denk dat de Jury het zo zag:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Anna was de gedoodverfde winnaar. Onterecht overigens.
Lara had gewoon moeten winnen.
Ja, dat idee heb ik ook. Vooral omdat die zakenman haar eerst als 'beste dame' aanwees.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:26 schreef Flurrie het volgende:
Ik denk dat Elli haar eigen glazen heeft ingegooid in Dubai toen na het dinner ze zich weer liet gaan en alle etiquette regels "vergeten" was. Terwijl de andere 2 rustiger waren
Beauty and the nerd..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat komt er volgende week in plaats van dames in de dop?
Inderdaad, dat snap ik ook niet. Ik snap best dat ze etiquette krijgen bijvoorbeeld, en spraakles, maar wat hebben ze aan kennis van dure wijnen en sieraden. Wat is dat voor bullshit? Alsof ze ooit dat geld zouden hebben om dat te kunnen betalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Mirri het volgende:
Dit vond ik eigenlijk ook best wel raar tijdens het programma; waarom moesten die meiden zich zo inleven in de jetset? Alsof ze ooit geld genoeg hebben om zulke dure kleding, sieraden, tassen en etentjes te betalen. Het lijkt wel alsof je uitsluitend een dame kan zijn als je rijk bent...wat natuurlijk niet waar is.
Tja, ze moet gewoon geld verdienen he.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:39 schreef Flurrie het volgende:
Die Wennekes had zelf trouwens de irritantste stem qua uitspraakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef pberends het volgende:
Die Wennekes ofzo heeft wel een groot ego over zijn "opleiding".
Precies, maar dat zielige verhaal over haar moeder deed 't 'm vastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Lara was degen die het meest verandert is van een halve vent in een vrouw. elli vond ik het lekkerst en Anna was de gedoodverfde winnaar. Onterecht overigens.
Lara had gewoon moeten winnen.
Die moeder van Kirbyquote:Op maandag 2 juli 2007 22:05 schreef parselmouth het volgende:
Die moeder van Elli lijkt wel een dragqueen
Vreselijk vent is het ook. Volgens mij wil hij het liefst alle dames anaal penetreren om ze een lesje te leren, maar dat mocht natuurlijk niet van de regie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die Wennekes had zelf trouwens de irritantste stem qua uitspraak
Meteen patent aanvragenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef pberends het volgende:
Maar een Heren in de Dop zou nog veel hilarischer zijn. Zie ja al die sjonnies, gabbers, boeren, mocrogangsta's en weet ik veel wat al in 1 programma?
Ja toch. Ik denk dat jongens meer moeite hebben om een echte heer te zijn dan die vrouwen om een echte dame te zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Meteen patent aanvragen
Dat is pas briljant
De Metro dan, want de Spits heb ik gister gezien en daar stond ze niet in. Of ik heb d'r gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Toeps het volgende:
Anna stond gisteren in de Metro/Spits. Ze gaat een opleiding tot visagiste doen.En die kunnen idd best wel prijzig zijn, vooral die hoog aangeschreven dingen (dus niet zo'n ROC'tje, maar bijv. Mieke Petiet of House of Orange, die ook met de bladen werken).
En daarbij waren die 'sjieke'dames ook maar gewoon omhoog gevallen mutsen. Hun jeugd heeft ws in het teken gestaan van het aan de haak slaan van een rijke kerelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, dat snap ik ook niet. Ik snap best dat ze etiquette krijgen bijvoorbeeld, en spraakles, maar wat hebben ze aan kennis van dure wijnen en sieraden. Wat is dat voor bullshit? Alsof ze ooit dat geld zouden hebben om dat te kunnen betalen. Alsof je voor een echte dame rijk moet zijn idd.
Zoiets ja. Die zijn veel te ver doorgeschoten. Ik vind die kakwijven helemaal geen echte dames. Dat zijn eigenlijk gewoon hoeren.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:43 schreef Ole het volgende:
[..]
En daarbij waren die 'sjieke'dames ook maar gewoon omhoog gevallen mutsen. Hun jeugd heeft ws in het teken gestaan van het aan de haak slaan van een rijke kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |