ik dacht even dat Kirby door iemand anders gespeeld werdquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Demet is toch omgebouwd?
Die heeft toch een wat Haags accentquote:Op maandag 25 juni 2007 22:20 schreef Toeps het volgende:
Ik kijk het nu voor het eerst. Anna vind ik wel een leuke meid. Demet is echt... Yuk.
Maar die man, die presentator van het begin... Heeft die spaakles van Yfke gehad of zo?
Geweldig.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zijn de sexfilms van anna al te downloaden ergens??? damnn wat duurt dat lang...
het WWW is ook niet meer wat t geweest is...
Ze zat ook alleen maar in het programma voor de aandacht. Tis gewoon een onzekere aandachtshoer, vandaar dat ze de slet uithangt. Als echte dame zou ze te weinig aandacht krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef Mvnl het volgende:
Daisy is zooooo ordinair, ik vind het echt een vies wijf, en ze is zó dom... Zelfs viswijf lijkt daar slim bij
(misschien is ze het wel
)
Die tas die Demet vasthield dan, dat leek net een geplukt konijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:04 schreef parselmouth het volgende:
Die vriendin van Lara praatte echt net zo lelijk als Lara zelfWat een vreselijk accent zeg *ril*.
En Anna toen ze die zwarte tas (die was wel echt goddelijk) bekeek in de spiegel: "eeeeeeenig!"![]()
Ik vind Anna ook het leukstquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef Pwn_zoon het volgende:
"De winnares van het programma is al verklapt door een van de deelneemsters"
Wie dan!!???![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dames_In_De_Dop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Goh, die is wel normaal!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:03 schreef Pwn_zoon het volgende:
Foto van op Defqon:
[afbeelding]
Anna heeft trouwens ook nog een zus van 22, die is brunette
Staat daar nou Robbie op zijn pens ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dit is haar ex dan ook. Deze foto zegt alles lijkt me.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]nah ze zei letterlijk "waar ga je ook al weer naar toe?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zegt niets, ze kan t ook in t algemeen bedoelt hebben...
maar dat stukje was dus bij de wereld draait door...☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
Nee, het was echt gigantisch uit de context te halen. Overduidelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nah ze zei letterlijk "waar ga je ook al weer naar toe?"
dat zegt niets, ze kan t ook in t algemeen bedoelt hebben...
maar dat stukje was dus bij de wereld draait door...
Wel reuzehandig voor als zijn vriendin/scharrel daar onder bezig is en dacht: "Wie wás dit ook al weer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Staat daar nou Robbie op zijn pens ?
Hij kon het beter op z'n lul tattoeëren, nu vergeet Anna het nog af en toe.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wel reuzehandig voor als zijn vriendin/scharrel daar onder bezig is en dacht: "Wie wás dit ook al weer?"
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wel reuzehandig voor als zijn vriendin/scharrel daar onder bezig is en dacht: "Wie wás dit ook al weer?"
ja dat zou ook nog kunnen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Mvnl het volgende:
Is het niet gewoon een Robbie Williams-fan??
M.b.t. de verspreking van één van de dames, volgens mij zei ze "waar ging die ook alweer heen?" en geen 'je'.. Het enige wat er overduidelijk aan was was dat Daisy het zelf niet ging worden, maar dat kon je zo ook wel nagaan..
Je had op het kunstkanaal altijd van die filmpjes van scharminkels in een tuinstoel die ingesproken 06 lijn gesprekjes nadeden, dat ging ongeveer zo : Mijn naam is Robbie *hijg* enne, neuken dattis mijn hobbie, laat eens wat zien, trek dat sjaaltje eens van je schouders *hijg*quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |