De 'dames':quote:In dit reality programma worden negen jonge, heftige meiden in zes weken omgetoverd tot op en top ladies.
Op een speciaal ingerichte school op een chique landgoed worden de ongeremde feestbeesten klaargestoomd om zich staande te houden in een wereld waarin fatsoen, glamour en de jetset maatgevend zijn.
Coco de Meyere en Robert Wennekes onderwerpen de groep aan specifieke opdrachten. Met de nieuw geleerde vaardigheden moeten ze vervolgens verschijnen tijdens diverse officiële gelegenheden. De meiden die zich het minst presteren, worden op verschillende momenten naar huis gestuurd. De uiteindelijk overgebleven drie aspirant ladies krijgen de ultieme test. Wie lukt het om zich als beste te ontpoppen tot een echte dame?
Ik vind haar eigenlijk de enige waarvan ik denk dat dat echt niks meer kan worden..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind Demet eigenlijk al een echte classy lady!
Dat vind ik ook. Die is zover heen waar het ordinair betreft, dat komt nooit meer goed. Plus heeft ze zelf het totaal verknipte zelfbeeld dat ze wél een lady pur sang is en dat er weinig aan haar te verbeteren valt.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik vind haar eigenlijk de enige waarvan ik denk dat dat echt niks meer kan worden..![]()
Trouwens Demet, Anna en die met die krulletjesquote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Die is zover heen waar het ordinair betreft, dat komt nooit meer goed. Plus heeft ze zelf het totaal verknipte zelfbeeld dat ze wél een lady pur sang is en dat er weinig aan haar te verbeteren valt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Demet is pas 26. Ze ziet er uit alsof ze 50 is.
Als ik Demet zie begrijp ik waarom er burka's bestaanquote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind Demet eigenlijk al een echte classy lady!
Hij zal het wel hebben uitgemaakt vanwege dr haarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Anna heeft geen vriendje meer, dat is daarnet bij Jensen gezegd.
Tenminste, gisteravond.
Dit is haar ex dan ook. Deze foto zegt alles lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij zal het wel hebben uitgemaakt vanwege dr haar![]()
Lekkere relatie heb je dan![]()
op zich droomt ze natuurlijk van een plaatsje in de mansion bij Hef, maar de nederlandse playboy will do for nowquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:57 schreef Stansfield het volgende:
Dat anna zo graag in de playboy wilde was echt wereldtv.
Gisteren bij Jensen hadden ze het over de prijs die ze konden winnen (een reis naar Tenerife..) Jensen vroeg wat de prijs was, en Anna moest even nadenken.. De rest viel haar bij en zei "Tenerife!".. Lijkt me dat je dat toch wel weet als je gewonnen hebt?? Ook ga ik ervan uit dat alle opnames al gemaakt zijn..??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef zoutig het volgende:
Ik denk ook dat Anna wint.
Vind je het gek met zo'n doorbakken huid?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Demet is pas 26. Ze ziet er uit alsof ze 50 is.
Slimme analysequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Gisteren bij Jensen hadden ze het over de prijs die ze konden winnen (een reis naar Tenerife..) Jensen vroeg wat de prijs was, en Anna moest even nadenken.. De rest viel haar bij en zei "Tenerife!".. Lijkt me dat je dat toch wel weet als je gewonnen hebt?? Ook ga ik ervan uit dat alle opnames al gemaakt zijn..??
Tis vanaf minuut 11 tot 20 ofzo, daarna wordt het weer normaal. Volgens mij is dat gewoon expres gedaan door RTL, omdat ze reclameinkomsten missen wanneer er online wordt gekeken. Wat ik dan weer niet snap is waarom ze die reclames dan niet online pompen. Zet het gewoon goed online of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:04 schreef pberends het volgende:
Wtf is er aan de hand met de uitzending die online staat? Vanaf minuut 11 krijg ik alleen maar vage monster-geluiden, heel het geluid is fucked up.
De prijs was 20.000 euro. Een reisje naar Tenerife is niet zo spannend in verhouding. En ik schat Anna niet zo hoog in dat ze beide onthoudtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Gisteren bij Jensen hadden ze het over de prijs die ze konden winnen (een reis naar Tenerife..) Jensen vroeg wat de prijs was, en Anna moest even nadenken.. De rest viel haar bij en zei "Tenerife!".. Lijkt me dat je dat toch wel weet als je gewonnen hebt?? Ook ga ik ervan uit dat alle opnames al gemaakt zijn..??
LOL, wat heb je aan zo'n reis naar Tenerife. Fucking een weekje ofzo en het is weer voorbij. Who cares. Die 20k heb je veel meer aan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:16 schreef zoutig het volgende:
[..]
De prijs was 20.000 euro. Een reisje naar Tenerife is niet zo spannend in verhouding. En ik schat Anna niet zo hoog in dat ze beide onthoudt![]()
Maar het kan heel goed dat ze niet gewonnen heeft natuurlijk. Misschien wint Ellie (?) wel.
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:17 schreef zoutig het volgende:
Ik hoop trouwens dat dat meisje met dat lelijke accent en die lieve rode haartjes wint![]()
Ze kan niet op hakken lopenDat is toch aandoenlijk! En heel schattig
Mijn favorieten zijn ook Anna en Lara. Anna is zooo grappig met dat accent en dan dat serieuze gezicht erbij en het naieve toontje in haar stemquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat Anna wint maar die ene met die rode krulletjes mag ook wel winnen...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef zoutig het volgende:
Ik denk ook dat Anna wint. Demet mag dan wel ouder en verstandiger zijn maar die heeft nooit de uitstraling om te winnen.
Weet iemand hoe de kandidaten uiteindelijk winnen? Is dat door middel van een sms spel zoals bij idols?
Want dan wint Anna sowieso![]()
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef parselmouth het volgende:
[..]
..
Maar Desi heeft wel enigszins een kakkerkop ja, sommige van die chicks hebben echt van die typische kamperkoppen. Kunnen ze zich nog zo uitmuntend kleden en uitdossen, je blijft zien dat ze diep in hun hart paupers zijn.
Ze zet zich goed in vind ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Burdie het volgende:
Waarom mag die travo nog altijd blijven?.
Ja soms ziet ze er minder uit idd, maar soms juist weer heel mooi.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef zoutig het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al vind ik dat Anna er ook wel leuk uit ziet nu.
En dat meisje met die lieve rode krullen ziet er soms echt heel lelijk uit![]()
Dat roken van Roxanne was ook niet echt romantisch, elke keer als ze dat deed had ze zo'n kamperkop. Alleen Desi en Anna hebben nog echt iets vrouwlijks ipv kamperachtigs.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef parselmouth het volgende:
[..].
Maar Desi heeft wel enigszins een kakkerkop ja, sommige van die chicks hebben echt van die typische kamperkoppen. Kunnen ze zich nog zo uitmuntend kleden en uitdossen, je blijft zien dat ze diep in hun hart paupers zijn.
Die Desi wordt later echt een golddiggerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef Mvnl het volgende:
Ik zag vanmiddag in de herhaling Desi en Ellie bij Jensen!
Damn, die Desi is écht heel dom... ze wilde overigens graag een vriendje met een baan, 'want als ie een baan heeft zal ie wel macht hebben en daar hou ik van"..
Uhm ja, want elke man met 'een baan' heeft macht![]()
Volgens mij speelt ze wel een (klein) beetje mee hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Die Desi wordt later echt een golddigger.
Ik vraag 't me af, heb de uitzending niet gezien, maar in 't echt is ze vrij eh.. dom.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef zoutig het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze wel een (klein) beetje mee hoor.
Als ik het goed heb, Huis 't Velde in (my hometown) Warnsveld.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef Weekender het volgende:
Waar staat dat huis van hun eigenlijk? Ik zie dat ze veel in Apeldoorn opnemen!??
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, Huis 't Velde in (my hometown) Warnsveld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_'t_Velde
Jensen is met vakantie, wordt pas over een paar maanden bijgewerkt ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Is die uitzending van Jensen met Desi terug te zien online? Kan 'm niet vinden..
Dat vind ik nou van Demet. Bah. Gore tatoos ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef Mvnl het volgende:
Daisy is zooooo ordinair, ik vind het echt een vies wijf,
Hippiequote:
Ik ben geen hippiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |