Betalen?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je dat tegen die tijd nog kan betalen natuurlijk![]()
Ik ben blond, als ik ze heb dan zie je ze niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vandaar de tondeuse ? Of ook kalend ?...![]()
Ik begin ook wel aardig te grijzen...![]()
Bij mij is dat geen fipo! Ik heb 100 berichten per pagina.quote:
mope ik just like it very shortquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vandaar de tondeuse ? Of ook kalend ?...![]()
Ik begin ook wel aardig te grijzen...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, je weet het niet he... Ik kan me er niks bij voorstellen. zitten we hier nog als we 50 zijn? 60?Slowchatten over de kleinkinderen als we 70 zijn?
![]()
valt weinjg te schilderen hierquote:
Individualisten.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bij mij is dat geen fipo! Ik heb 100 berichten per pagina.
Nu ga je opscheppen he!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mope ik just like it very short
btw als het nu iets lkanger is zie je wel en zilver grijze gloed
opsheppen over grey hairsquote:
Ja inderdaad, de hele technologie zal ook wel weer veranderen in die tijd, dan zitten we met zijn allen in een virtueel reality rokershoekje.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Wie weet...een post hier en daar. Mja, of dit hoeksje of het forum for that matter nog bestaat ?![]()
Het bekende koffiedik kijken..![]()
Maar je verft je haar donker !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben blond, als ik ze heb dan zie je ze niet!![]()
met oogbalkjes om onbekend te blijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de hele technologie zal ook wel weer veranderen in die tijd, dan zitten we met zijn allen in een virtueel reality rokershoekje.
quote:
hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef smammela het volgende:
[..]
met oogbalkjes om onbekend te blijven
Ja, en aan de zuurstofbar!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de hele technologie zal ook wel weer veranderen in die tijd, dan zitten we met zijn allen in een virtueel reality rokershoekje.
Jaaa !!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk bij al die brandende peuken?![]()
ja vooral voor in je haarquote:
jaquote:
Alleen als jij dat graag wilquote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vooral voor in je haar_!
heet je toevallig mss slocombe?
Dat weet ik niet, maar Tezz is er nog steeds niet. Of d'r ventje is inmiddels thuis...dan kan 't vanalles zijn..quote:
niet het dak opgaan hoor!!!quote:
en het smurfenliedquote:
dit is derquote:
Okeej ! Doei !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Klotemsn. Pure aids, echt waar.
Ja ik had haar al gevonden op google!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is der
[afbeelding]
de keus is aan jou_!
Ik heb em altijd aanstaan, maar gebruik het vrijwel nooit.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Klotemsn. Pure aids, echt waar.
Idem dito hier..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
ik sta dan ook op offline weergeven
Er zijn ook maar een paar online, dus ik neem aan dat iedereen dat doetquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, mijn John Lennon haar is vet, ieuw.![]()
Morgen toch douchen!![]()
Ja! Je bent een skatje!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
They like me! They really really like me!
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Iets langer.quote:
Verdomd, waar ken ik die quote van...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik had het tot over m'n schouders, wat een drama...veel teveel werk allemaal. Nu gewoon weer kort.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets langer.
Moet alleen beginnen met iets in m'n haar te doen, het is nu te lang om gewoon te wassen en te laten gaan, het hangt wel onder z'n gewicht zeg maar maar niet als dat het rond je schouders zit, dan hoef je er volgens mij ook niks in te doen.
Oftwel aan ze zijkant wilt het nog wel is een eigen leven leiden.![]()
Maar rond het eind van de vakantie zit ik wel op een leuke lengte.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets langer.
Moet alleen beginnen met iets in m'n haar te doen, het is nu te lang om gewoon te wassen en te laten gaan, het hangt wel onder z'n gewicht zeg maar maar niet als dat het rond je schouders zit, dan hoef je er volgens mij ook niks in te doen.
Oftwel aan ze zijkant wilt het nog wel is een eigen leven leiden.![]()
Maar rond het eind van de vakantie zit ik wel op een leuke lengte.![]()
Ik heb je gemist hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben jullie je het gehele weekend gespaard om het rokershoekje vol te spammen in luttele uren?
slaap lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Even in de douche en een boek lezen. Welterusten allemaal!![]()
![]()
Slaap lekker!
en... voor de vroege vogel!
Goedemorgen Tezz
Bagger mischien...maar spamquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Hebben jullie je het gehele weekend gespaard om het rokershoekje vol te spammen in luttele uren?
Er zit opeens weer gang in ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
Weltrusten E ! Heb je zo'n plastic nijntje boek voor onder de douche ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Even in de douche en een boek lezen. Welterusten allemaal!![]()
![]()
Slaap lekker!
Goedemorgen Tezz
Ik laat het uitdunnen en de dooie puntjes weghalen, laat het tenslotte nog groeien.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
Je was toch net naar de kapper geweest, broek!
hahahaa ja ik zie mezelf al zittenstaan! Nijntje op reisquote:Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Weltrusten E ! Heb je zo'n plastic nijntje boek voor onder de douche ?![]()
Sweet dreams E !![]()
![]()
![]()
![]()
Weltrusten marmelade !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:28 schreef smammela het volgende:
ja, ga trouwens ook naar bedje.
slaap lekker!!![]()
![]()
Ben Robinson Crusoe aan het lezen, damn, daar knal je zo doorheen zeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
![]()
Slaap lekker!
Goedemorgen Tezz
Ik jou ook hoorquote:
Klinkt als met een...een..een vrouw !!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor.
@BeeDee, ik was elders met iemand anders enzo.
Richtig.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Klinkt als met een...een..een vrouw !!!![]()
![]()
Mwoah....ik bedoelde gewoon dat als hij het heeft over een topic wat niet grappig is, dat hij dit blijkelijk wel leuk vind..en dat mod dan een subforum....ik vind dit zieke humor..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik snap het gezeik op Dirkh niet zo..
Die van mij niet, ik heb mijn private-modquote:Op maandag 11 juni 2007 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
Al sluit hij mijn topics vaak...
Lief van je, hun.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:39 schreef tho_Omas het volgende:
You people are making me sick.
Dus ongegeneerd op jou kotsen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:39 schreef tho_Omas het volgende:
You people are making me sick.
Uitstekend, vermaak me bestquote:
Nou helemaal geweldigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Uitstekend, vermaak me best.
En de verkering is ook nog allemaal okay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |