Sorry ik mis ff de humorquote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef Dirkh het volgende:
Antirookgoeroe Allen Carr heeft longkanker
Daar zit je dan met je goeie gedrag. Iedereen maar oplichten met je kutboekje. Roken is vies en ongezond.![]()
idd, slotje dusquote:Op zondag 30 juli 2006 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat ons aller Allen er ook even moeite mee heeft.
Lijkt me niet iets om mee te spotten wel?quote:
Altijd beter dan kankerpatienten bespottenquote:
Binnenkort rookt ie nog maar één keer. Heb je daar al dat genot voor moeten missen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:04 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Jezus, hij rookte 100 peuken per dag. Dat zijn gewoon fucking 5 pakjes.![]()
Ik zal hem wel een kaartje sturen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Altijd beter dan kankerpatienten bespotten![]()
Dat dan weer welquote:Op zondag 30 juli 2006 20:07 schreef tho_Omas het volgende:
Heerlijk. De krakers roeien zichzelf uit.
Die man is pas gestopt op zijn 53e, scheet, dus toen was het feitelijk al te laat en dat zal hij zich ook wel gerealiseerd hebben, die mogelijkheid het alsnog te krijgen.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:56 schreef Dirkh het volgende:
Antirookgoeroe Allen Carr heeft longkanker
Daar zit je dan met je goeie gedrag. Iedereen maar oplichten met je kutboekje. Roken is vies en ongezond.![]()
Ja en? Dan had ie dus beter kunnen blijven roken.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Die man is pas gestopt op zijn 53e, scheet, dus toen was het feitelijk al te laat en dat zal hij zich ook wel gerealiseerd hebben, die mogelijkheid het alsnog te krijgen.
Dus jammer, joh, misplaatst leedvermaak
tot zijn 53e dus, 100 sigs per dag.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hoelang heeft die gerookt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |