Betalen?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Als je dat tegen die tijd nog kan betalen natuurlijk![]()
Ik ben blond, als ik ze heb dan zie je ze niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vandaar de tondeuse ? Of ook kalend ?...![]()
Ik begin ook wel aardig te grijzen...![]()
Bij mij is dat geen fipo! Ik heb 100 berichten per pagina.quote:
mope ik just like it very shortquote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vandaar de tondeuse ? Of ook kalend ?...![]()
Ik begin ook wel aardig te grijzen...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, je weet het niet he... Ik kan me er niks bij voorstellen. zitten we hier nog als we 50 zijn? 60?Slowchatten over de kleinkinderen als we 70 zijn?
![]()
valt weinjg te schilderen hierquote:
Individualisten.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bij mij is dat geen fipo! Ik heb 100 berichten per pagina.
Nu ga je opscheppen he!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
mope ik just like it very short
btw als het nu iets lkanger is zie je wel en zilver grijze gloed
opsheppen over grey hairsquote:
Ja inderdaad, de hele technologie zal ook wel weer veranderen in die tijd, dan zitten we met zijn allen in een virtueel reality rokershoekje.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Wie weet...een post hier en daar. Mja, of dit hoeksje of het forum for that matter nog bestaat ?![]()
Het bekende koffiedik kijken..![]()
Maar je verft je haar donker !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben blond, als ik ze heb dan zie je ze niet!![]()
met oogbalkjes om onbekend te blijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de hele technologie zal ook wel weer veranderen in die tijd, dan zitten we met zijn allen in een virtueel reality rokershoekje.
quote:
hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef smammela het volgende:
[..]
met oogbalkjes om onbekend te blijven
Ja, en aan de zuurstofbar!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de hele technologie zal ook wel weer veranderen in die tijd, dan zitten we met zijn allen in een virtueel reality rokershoekje.
Jaaa !!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk bij al die brandende peuken?![]()
ja vooral voor in je haarquote:
jaquote:
Alleen als jij dat graag wilquote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vooral voor in je haar_!
heet je toevallig mss slocombe?
Dat weet ik niet, maar Tezz is er nog steeds niet. Of d'r ventje is inmiddels thuis...dan kan 't vanalles zijn..quote:
niet het dak opgaan hoor!!!quote:
en het smurfenliedquote:
dit is derquote:
Okeej ! Doei !quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Klotemsn. Pure aids, echt waar.
Ja ik had haar al gevonden op google!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is der
[afbeelding]
de keus is aan jou_!
Ik heb em altijd aanstaan, maar gebruik het vrijwel nooit.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Klotemsn. Pure aids, echt waar.
Idem dito hier..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
ik sta dan ook op offline weergeven
Er zijn ook maar een paar online, dus ik neem aan dat iedereen dat doetquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, mijn John Lennon haar is vet, ieuw.![]()
Morgen toch douchen!![]()
Ja! Je bent een skatje!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
They like me! They really really like me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |