Yeah rightquote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
Lol ik had dat plaatje van The Darkness nog niet gezien! Dacht echt dat je Overlord bedoelde![]()
Wrijf het maar in ja...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:57 schreef AQuila360 het volgende:
Denk dat ik maar weer even Forza 2 ga spelen![]()
Van je omaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:00 schreef Messenga het volgende:
Ik krijg em waarschijnlijk vrijdag, als examenkado.
Forza 2 gaat komen ja
Burnout Revenge krijg ik nog, blijft tof.
Messenga heeft er een nieuwe hobby bij naast het voetbalquote:Op maandag 11 juni 2007 22:00 schreef Messenga het volgende:
Ik krijg em waarschijnlijk vrijdag, als examenkado.
Forza 2 gaat komen ja
Burnout Revenge krijg ik nog, blijft tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouders.quote:
Had ik al met mijn vriendinquote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Messenga heeft er een nieuwe hobby bij naast het voetbal![]()
Je kon toch kiezen tussen een ps3 en een 360?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ouders.
[..]
Had ik al met mijn vriendin
Klopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kon toch kiezen tussen een ps3 en een 360?
Zoja, verstandige keuze.
Ben benieuwd of de reviews goed worden, mogelijk aankoop voor mijquote:
Haha, eindelijk is´t zo ver?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:00 schreef Messenga het volgende:
Ik krijg em waarschijnlijk vrijdag, als examenkado.
Forza 2 gaat komen ja
Burnout Revenge krijg ik nog, blijft tof.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef -Dries- het volgende:
Ik zou nu wel eens een demo willen van The Darkness.
Senko no Ronde schijnt zwaar tegen te vallen. Een game die versimpeld is voor de massa, geene chte hardcore shooter. Anyway hij is maar 32 euro bij playasia en region free dus je kan hem altijd proberen en voor dezelfde prijs weer verkopen aangezien hij hier tussen de 60 en de 70 euro kost.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ff de releaselijst bekeken en ik heb pas in sept weer een game die ik interessant vind waarschijnlijk... Burnout 5.
Enige game die ik miss nog haal is Senko no Ronde, dat lijkt me wel een toffe game, maar niet full price...
http://tothegame.com/gamebrowse.asp?sort=release&letter=all&platform=xb360&category=0&status=upcoming&territory=eu&page=1
Ach 360 bezitters hebben igg al enkele toppers om ons tot die tijd mee te vermaken.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je nagaan als ie september niet haalt... De 360 heeft net zo'n droogte als de Wii en PS3
De reviews zijn niet heel lovend, maar een aantal userindrukken op GAF zijn wel positief.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Senko no Ronde schijnt zwaar tegen te vallen. Een game die versimpeld is voor de massa, geene chte hardcore shooter. Anyway hij is maar 32 euro bij playasia en region free dus je kan hem altijd proberen en voor dezelfde prijs weer verkopen aangezien hij hier tussen de 60 en de 70 euro kost.
Op meerdere sites zie ik TBA staan, dus dat wordt eind 2007 dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je nagaan als ie september niet haalt... De 360 heeft net zo'n droogte als de Wii en PS3
Kreeg dat spel ook niet zo'n fantastische hoge score (een 9.0) in de PU net als Shadowrun bij Gamevillage?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De reviews zijn niet heel lovend, maar een aantal userindrukken op GAF zijn wel positief.
Forza 2quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ach 360 bezitters hebben igg al enkele toppers om ons tot die tijd mee te vermaken.![]()
Mass Effect ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forza 2
The Darkness
.........
.........
.........
.........
??
Je vergeet er 1quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Forza 2
The Darkness
.........
.........
.........
.........
??
Ik hou ToTheGame bij want die zijn het best qua releases naar mijn mening. Die zeggen dat ME bijna uitkomt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wanneer dan? Volgens de releaselist van die ene Australische gameshop wordt het november![]()
Not gonna happen my friend:quote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou ToTheGame bij want die zijn het best qua releases naar mijn mening. Die zeggen dat ME bijna uitkomt.
Bronquote:BioWare "can't commit" to Mass Effect date
Wednesday 9-May-2007 10:08 AM RPG developer still keeping quiet on Mass Effect release, after CVG revealed September deployment plans
RPG developer extraordinaire BioWare has declined to commit to a release date for its 360 sci-fi epic Mass Effect, despite CVG's exclusive report last month that the game is heading for a September release.
The word form BioWare comes from the company's latest IGN blog update, in which it attempts to answer a handful of the community's biting questions. "What's the release date?" One post asked. "Well, we're still at a stage where we can't commit, but stay tuned for future updates!"
CVG learned last month that the game has been penciled in for a September release, months after the long-speculated June/July dates.
Advertisement:
However despite what our sources tell us Microsoft is expectedly keeping quiet on the matter. "We have not made any official announcement regarding release timing for Mass Effect. At this time, any information about the game's release date is purely rumor and speculation," a company spokesperson said.
BioWare's latest recently picked up one of the first CVG Most Wanted awards because, well, we can't bloody wait to get our hands on it.
Kijk eens boven jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef AQuila360 het volgende:
Die minions op die schapen afsturen is wel tof.
Maar even over Mass Effect die staat toch gewoon voor september? Of is het nu al Novembe?
quote:
Deze wil ik óók wel hebbenquote:TooHuman.net Sits Down with Denis Dyack
Forget our plans for "Too Human Week," today TooHuman.net begins an exclusive series of weekly Q&A's with the directors of Silicon Knights' Too Human. In the coming weeks and months we will sit down with Denis Dyack and Henry Sterchi to give you some insight into the gameplay Too Human will be offering. But beyond that, you'll hear from Carman Dix on art direction, Steve Henifin with more on sound design, and James O'Reilly on the technical systems driving Too Human.
We begin today with the first of our discussions with Denis; this time focusing on the general RPG designs in Too Human and the comparisons to the Massive Multiplayer Online genre.
TooHuman.net: Where I want to start of is with the Role-Playing aspects of Too Human and some of the co-operative modes. That seems to be one of the areas our readers are most interested in. Tell us a little bit about what your philosophy was going into Too Human, trying to make a co-op game, and making it something that players can come back to time and again in single and multiplayer. We all know what the Silicon Knights single player experience is like, but what are you shooting for in Too Human's multiplayer?
Denis Dyack: I think the best way to describe it is this: we wanted the multiplayer in Too Human to be based around cooperative gameplay, and the classes in Too Human are made to compliment each other. There are a lot of combinations and things that you can do together during play to get certain things done. Much like these MMO’s or games like Diablo, TitanQuest, you get these combinations of classes that allow you to do things you wouldn’t be able to do in single player. So your second or third time through with friends is about getting these epic items and things. That was our focus in doing that. We really feel that cooperative gameplay with friends is much better than competitive gameplay in general. Competitive stuff is fun, but cooperative stuff is much more leisurely, and I would say much more mainstream and much more enjoyable because there is no losing. Everyone wins when you do that. That’s the kind of game we set out to make with the multiplayer, that’s sort of the goal.
With each class there will be certain specialties. I’m not going to go into too much detail, but take, say, World of Warcraft where you can be an Ice Mage or a Fire Mage… there’s different disciplines within each class. Same thing with Too Human, we thought about all of that too. For instance there will be different types of Defenders, different types of Berserkers; you may choose to be more human or more cybernetic, or you may choose to focus on your “spider.” There are all of these different ways that you can go with everything. We think it will be very interesting and we’re sure that players will create combinations that we never thought of.
TH.net: Any time you talk about creating an RPG like that there will be balance issues raised. Is there any concern going into it knowing that you have all of these classes and that players may end up wanting to choose the exact same class or is it something that won’t be as evident because it is a cooperative game where personal preference and user enjoyment might not be hampered by one class being overpowered?
Dyack: First of all, we’ll do our best to balance it. Probably eight years ago I would have said “yeah, everything is going to be balanced,” but after playing all of these MMO’s where players are saying “your class is better than my class” or “you’re getting more loot than I am” then we may run into that in the future. But the game has been structured and made in a way that we can do easy content balancing and easy class balancing. We feel pretty good about it. We know it is not insignificant; it’s probably one of the biggest tasks we face. We are going to have a really robust support mechanism in place not only for new content but also for balance patches.
TH.net: So we can look forward to new downloadable content through XBox Live, along with patches for balance issues?
Dyack: Absolutely. Actually, we have expected that even if we were not going to have downloadable content, which we are, that we would have to have some balance patches; not necessarily because anything was broken, but just to make sure things are playing as we intended for them to.
TH.net: Was there a specific mold you were looking at when creating the five classes found in Too Human? Some MMO’s have created classes that fit into specific archetypes, for instance. Or was this a situation where you said “Hey, that sounds like a cool idea for a class, let’s put that in there”?
Dyack: That’s a very good question. We wanted to do something as different as possible, but we weren’t naïve enough to say that we are going to do something completely different and create these archetypes that never would have worked. I think the MMO world has established certain archetypes that work extremely well. I kind of look at it as the mixing of the base colors. So we have a tank, we have a healer, we have a damage dealer, but there will be hybrids and it will all fit in the world we’ve created. I think you need those basic archetypes, but because we are looking at it from our perspective, you look at something like the Champion who specializes in air combat, and you’d say that’s something you wouldn’t see in a typical archetype. There are a lot of classes that we have created, but they won’t all be released right away.
The Defender, Berserker, Bio-Mechanic, Champion, and Commando – those are the basic five. But there are more, and actually I would say that my favorite class is not in the game yet. I like playing the hybrid classes, and when we looked at the ones we wanted to include first, we knew we had to cover the basics. I think you need a tank, you need a damage dealer, you need a healer. Those are the three basic ones I think you need, and then we can incorporate classes that are unique to Too Human like the Champion. The Commando is also going to be very, very interesting. We have a little bit of new stuff, but I think it would have been way too ambitious to try to recreate the wheel there. Quite frankly it would have been a huge mistake. A lot of MMO’s have tried to break the mold entirely and have eventually been sucked back into the basic archetype system. I would say we were smart enough to avoid disaster in that area.
WarTech: Senko no Ronde (Xbox 360)quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Senko no Ronde schijnt zwaar tegen te vallen. Een game die versimpeld is voor de massa, geene chte hardcore shooter. Anyway hij is maar 32 euro bij playasia en region free dus je kan hem altijd proberen en voor dezelfde prijs weer verkopen aangezien hij hier tussen de 60 en de 70 euro kost.
Wat had ik nou gepost? Ik heb lak aan reviews van andere sites, lees liever user-ervaringenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
WarTech: Senko no Ronde (Xbox 360)
You heard it Roy.
Tja, MS kan er weinig aan doen dat jij geen smaak hebt. Volgens mij was je in je vorige leven een japquote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je nagaan als ie september niet haalt... De 360 heeft net zo'n droogte als de Wii en PS3
Ja, volgens mij ligt het idd meer aan zijn smaak dan aan de release lijst van Xbox 360 titels.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tja, MS kan er weinig aan doen dat jij geen smaak hebt. Volgens mij was je in je vorige leven een jap
Oftewel 10 euro voor een uur gameplayquote:Vorige week werd al bekend dat Prince of Persia: Classic de Xbox Live Arcade titel van deze week zal gaan worden. Destijds was echter nog niet bekend wat deze game gaan kosten. Gelukkig weten we inmiddels de specificaties van deze game. Bekijk ze hieronder!
Naam: Prince of Persia Classic
Datum 13/06/2007
Prijs 800 MS punten
Specificaties
Verbeterd design van personages, animaties en puzzels.
Vernieuwde booby-traps, puzzels en tegenstanders.
Twaalf Achievements die samen 200 achievement punten opleveren
Drie speelmodi
- Normal Mode: Speel het spel zo snel mogelijk uit. Tussen ieder level wordt je voortgang opgeslagen.
- Time Attack Mode: Speel het spel binnen 60 minuten uit.
- Survival Mode: Speel het spel binnen 60 minuten uit, zonder dood te gaan!
Das knap klote dan, nu kan ik de game niet eerst proberen voor ik het koopquote:Helaas wat slecht nieuws voor de mensen die zaten te wachten op de demo van The Darkness. Eigenlijk zou de demo inmiddels al op Marketplace moeten staan maar, zoals jullie zelf ook wel hebben gezien, is dit nog niet het geval. Lord Sonatine heeft vandaag dan ook voor opheldering gezorgd op zijn The Darkness MySpace groep.
Hij weet te melden dat de demo er nog wel aankomt, maar waarschijnlijk pas na de release van de game. The Darkness ligt op 29 juni in de winkels, dus we zullen nog minimaal drie weken moeten wachten op de demo van de game. Jammer, maar twijfelen over deze game is niet zo heel moeilijk. Toch?
Brothers,
As some of you might already know the demo is not yet out although I have previously given information that it would be. The wicked embodiment of Light and Order, the Angelus, must be corrupting the Darkness somehow because the demo is not ready. I can guarantee there will be a demo. I cannot guarantee that it will come before the game releases. Maybe a sacrifice of some sort will provide the impetus needed to birth a demonstration of The Darkness...
~Lord Sonatine
Woow geweldig!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef apengek het volgende:
IPV de demo is hier een preview:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=20454&type=wmv
En het spel moet in september al verschijnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:51 schreef L.Denninger het volgende:
Ach, het lijkt me wel aardig maar de animaties vind ik echt bar slecht.
De krukkerige manier waarop het loopt, met z'n armpjes beweegt om te schieten...
(Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het spel niet leuk is he)
Ik vond de SP demo persoonlijk niet zo boeiend, mede door de frame drops, als ze de frame rate constant kunnen houden is het een leuke budget gamequote:Dinsdag 12 juni 2007 - Vandaag hadden we nog een hele hoop nieuwe screenshots van Blacksite: Area 51 voor jullie. Nu is er echter nog meer nieuws over de game, voortkomend uit een gesprek van lead designer Ricardo Bare van Midway met CVG. Hieruit komen een aantal interessante punten naar voren.
Zo denkt Bare dat Blacksite goed zal gaan verkopen, met dank aan Halo 3. Blacksite zou in september op de markt moeten komen en volgens Bare zouden mensen na Halo 3 'meer van hetzelfde willen'. Blacksite is echter geen rip-off van Halo 3, maar het heeft wel dezelfde sfeer en stijl die Halo 3 kent. Hierdoor zou de game veel moeten gaan verkopen.
Ook wist Bare te melden dat er voordat de game gereleased gaat worden er nog een multiplayer demo voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3 gaat komen. Deze demo zou één nieuw campaign level bevatten met daar bovenop nog online multiplayer. Wanneer deze demo precies gaat komen is nog even afwachten.
Resistance heeft in een half uur al veel meer indruk weten te maken op mij dan Area 51. En ja tel daar ook nog de geweldige MP bij als ik de media mag geloven en je hebt een zeer solide shooter. Dat verwacht ik niet van Area 51 van wat ik tot dusver heb gezien..... ik zeg een 7+ gamequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef devv05 het volgende:
En BlackSite: Area 51 wordt ook gewoon een prima game, beter dan ResistanceMaar dat gaat al gauw.
Mja, ik vond Resistance zwaar tegenvallen. Van BlackSite: Area 51 verwachtte ik weinig en die vond ik verrassend goed al voor zo'n vroege versie. Dus ben wel benieuwd, ik hoop dat er nog een wat langere demo komt vlak voor de releasequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Resistance heeft in een half uur al veel meer indruk weten te maken op mij dan Area 51. En ja tel daar ook nog de geweldige MP bij als ik de media mag geloven en je hebt een zeer solide shooter. Dat verwacht ik niet van Area 51 van wat ik tot dusver heb gezien..... ik zeg een 7+ game
Je had het spel voor een ''paar'' uren gespeeld toch? En de MP kon je niet checken omdat je constant foutmeldingen had met je debug? Laat het nou net zo weten dat Resistance vooral uitblinkt dankzij de MPquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mja, ik vond Resistance zwaar tegenvallen. Van BlackSite: Area 51 verwachtte ik weinig en die vond ik verrassend goed al voor zo'n vroege versie. Dus ben wel benieuwd, ik hoop dat er nog een wat langere demo komt vlak voor de release
ik kan morgen wel wat achievements halen in co-op denk ik, je haalt ze alleen niet in 1 avond denk ik zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef NX het volgende:
Wie heeft er hier allemaal Rainbow Six - Las Vegas en wil met mij vandaag (vanavond) of morgen (kan ook avond), via co-op een aantal achievements halen ?
Zie mijn sig voor mijn Live gebruikersnaam...
Ik vond de SP demo erg saai. Ik wacht wel op HL2.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
Lading nieuwe screenshots van Blacksite: Area 51
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Multiplayer demo van Blacksite: Area 51 onderweg
[..]
Ik vond de SP demo persoonlijk niet zo boeiend, mede door de frame drops, als ze de frame rate constant kunnen houden is het een leuke budget game
check je pmquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:59 schreef NX het volgende:
Wie heeft er hier allemaal Rainbow Six - Las Vegas en wil met mij vandaag (vanavond) of morgen (kan ook avond), via co-op een aantal achievements halen ?
Zie mijn sig voor mijn Live gebruikersnaam...
Forza is de ideale combi tussen Burnout (snelheids-gevoel) en Test Drive (veel auto’s, sim)quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Retarded het volgende:
ik ook niet... kutspel.. doe mij maar Burnout of Testdrive
Tot OutRun 3 koop ik geen racer meer op de 360.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Forza is de ideale combi tussen Burnout (snelheids-gevoel) en Test Drive (veel auto’s, sim)
Je doet jezelf tekort als je van Burnout en TD houdt, en dan Forza 2 laat liggen.
Ach, kan erger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Die budget games zien we maar al te vaak de laatste weken he.
Anyway ik wacht nog steeds op mijn exemplaar van Forza 2 dammit. Klote Gcshop en TNT Post
![]()
Bij Burnout heb je alleen niet het idee dat je een auto bestuurd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb bij Burnout meer gevoel van snelheid eerlijk gezegd.
Het zoef geluid als je bijna iemand raakt, het beeld begint te schokken en alles schiet voor je voorbij.
In het echt gaat het ook zo. Denk ik danquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik wil bijna mn controller kapot gooien bij RB6 Realistic.
Het is voor mij bijna niet te doen, te weinig inzicht ofzo.
Denk je dat je de linker kant gecleared hebt, zit er nog eentje en die schiet jou dood.
Klote. Das pech, want zo heel vaak komt het niet voor dat een console krassen maakt. Anyway, je hebt wrs nog garantie bij MM zelf dus ik zou z.s.m. even langs gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:50 schreef Catch_me het volgende:
Er is weer een bezitter met een krassende xbox 360 bijAfgelopen vrijdag dus dat premium pakket uit de aanbieding (waarschijnlijk niet voor niets in de aanbieding
) bij de MM gekocht. Vanmorgen liep m'n Forza 2 tijdens het laden vast, na een paar keer nog een keer proberen hadden de meeste auto's ineens geen wielen meer. Heb de cd eruit gehaald en eens goed gekeken en er zit een dikke kras op de cd die er eerst niet zat. Bij mijn pas gekochte GoW cd zit er op precies dezelfde 'hoogte' een kras
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |