Het klinkt erg dubieus. Maar ik hoop dat het zo is en dat Perez blijft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
'Ajax blokkeert transfer Perez'
De geplande medische keuring van Kenneth Perez, waarover PSVZone.nl vanochtend al berichtte, lijkt van de baan. Ajax heeft vanmiddag de transfer afgebeld, omdat ze de 32-jarige Deen niet aan concurrent PSV wil verkopen. Perez stond in Eindhoven op het verlanglijstje om één van de vier gewenste topaanvallers te worden.
psvzone
Je mag toch wel verwachten dat een speler in anderhalf seizoen wel wat vooruitgang kan boeken op dat gebied.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef twi het volgende:
Babel heeft best goals gemaakt met prima normale schoten, maar als zo'n automatisme er eenmaal in zit, krijg je het er moeilijk uit. Je kan er wel lacherig over doen, maar dat deed men anderhalf seizoen geleden ook niet toen hij de ene na de andere bal met 120km/h de netten in ramde.
die speciale schot techniek is zijn enige kwaliteit naast z'n snelheid... balcontrole en techniek zijn drama dus neem nou niet z'n enige wapen afquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens normaal schieten.
de ene na de andere is lichtelijk overdreven, aangezien hij nooit meer dan 7 doelpunten in een Eredivisie seizoen heeft gescoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef twi het volgende:
Babel heeft best goals gemaakt met prima normale schoten, maar als zo'n automatisme er eenmaal in zit, krijg je het er moeilijk uit. Je kan er wel lacherig over doen, maar dat deed men anderhalf seizoen geleden ook niet toen hij de ene na de andere bal met 120km/h de netten in ramde.
Op naar feyenoord dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef BonJovi het volgende:
Hij heeft zelf aangegeven dat hij het liefst in Nederland wilt blijven.
Dat doe je snelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef denthemen het volgende:
Ben weer terug, het viel me erg mee, erg mooi geworden, vanavond foto's
Verder hoop/bid ik dat het waar is dat Perez niet naar die club uit Eindhoven gaat, vooral de reden waarom!Dat hij weggaat kan ik me voorstellen maar dan geen Eindhoven
driekwartier, het is ook niet zo dat het mijn hele rug bedektquote:
Ik ben benieuwd. Zelf tevreden over het resultaat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
driekwartier, het is ook niet zo dat het mijn hele rug bedekt
Over heen gelezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Silenus het volgende:
Denthemen zegt dat ie het zelf erg mooi vindt, dus ik denk het van wel ja!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Adidas shirtje met een kraagje (waarschijnlijk dus hetzelfde als Ajax thuis)
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Weinig tot geen pijn, wel wat bloedvlekken, maar het was meer dan 100% waard
en ja, ik heb veel sproeten
Cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Weinig tot geen pijn, wel wat bloedvlekken, maar het was meer dan 100% waard
en ja, ik heb veel sproeten
er zitten nu nog wel rode vlekken in (bloed)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Ziet erg wel goed uit die tatoo, heb mindere exemplaren gezien.
Klopt, maar dat trekt wel weg. Na een aantal dagen trekt dat wel bij allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
er zitten nu nog wel rode vlekken in (bloed)
ja, met opzet niet gedaan, ik vind het zelf niet echt heel mooi ernaast en heel veel mensen weten niet wat het is ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
Er staat toch ook altijd zon schildje naast?
Wat is het dan? Vind het altijd op een FCU-logootje lijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
ja, met opzet niet gedaan, ik vind het zelf niet echt heel mooi ernaast en heel veel mensen weten niet wat het is ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |