Ik snap niet dat Tom de Mul überhaupt weg wil, hij heeft de concurrentieslag gewonnen van Mauro Rosales en buiten de wedstrijden die Ajax met twee spitsen speelt, staat hij gewoon in basis. Kijk, als je niet speelt of overduidelijk toebent aan een stapje hogerop, mag je uitkijken naar een vertrek, maar waarom hij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:17 schreef MaxC het volgende:
Ik vond de Mul de eerste seizoenshelft geweldig spelen(die goal tegen Heereveen uit) De laatste maanden vond ik hem erg slecht en ben ik een beetje afgeknapt op hem. Alleen PSV uit en de laaste wedstrijd in de play-offs was hij goed
Hij houdt niet van de hardheid in de kleedkamerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Tom de Mul überhaupt weg wil, hij heeft de concurrentieslag gewonnen van Mauro Rosales en buiten de wedstrijden die Ajax met twee spitsen speelt, staat hij gewoon in basis. Kijk, als je niet speelt of overduidelijk toebent aan een stapje hogerop, mag je uitkijken naar een vertrek, maar waarom hij?
Dan moet hij maar naar het minder killie en o zo gemoedelijke PSV, want je kan mij niet vertellen dat het bij Sevilla minder hard is dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij houdt niet van de hardheid in de kleedkamer![]()
Iedereen heeft al bevestigd dat dat niet waar isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij houdt niet van de hardheid in de kleedkamer![]()
Ik ben denk ik de enige die niet denkt dat nu mister Ajax aan het vertrekken is. Dat ie naar PSV gaat, vervelend maar wat valt er aan te doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
BS is gewoon blij dat Perez is opgerot volgens mij.
Hij ziet het, net als Ten Cate gewoon totaal niet zitten in Perez.
Naah hij is niet goed genoeg voor PSV, plus dat het een ontzettende huilie is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan moet hij maar naar het minder killie en o zo gemoedelijke PSV, want je kan mij niet vertellen dat het bij Sevilla minder hard is dan bij Ajax.
433quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt dan een geweldige selectie tot je beschikking, waar een goede trainer/coach zeker weten een kampioenselftal van kan maken, ale posities zijn namelijk dubbel bezet dan:
Doelman: Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar/Oscar Moens.
Rechtsback: Johnny Heitinga en Dwight Tiendalli.
Linksback: Urby Emanuelson en Juanfran.
Centraal rechts: Jaap Stam en Zdenek Grygera.
Centraal links: Hedwiges Maduro en Thomas Vermaelen.
Rechtshalf: Denny Landzaat/Edgar Berreto en Murat Yildirim (of een andere jeugdspeler).
Linkshalf: Olaf Lindenbergh en Robbert Schilder.
Tien: Kenneth Perez en Wesley Sneijder.
Rechtsbuiten: Julian Jenner en Mauro Rosales.
Linksbuiten: Peter Løvenkrands/Morten Gamst Pedersen en Nicolae Mitea.
Spits: Klaas-Jan Huntelaar en Markus Rosenberg.
Daarbij aangetekend dat Kenneth Perez én Wesley Sneijder beide moeten spelen, dus Kenneth Perez eventueel als (hangende) linksbuiten en Wesley Sneijder als linkshalf. Wanneer Ajax gaat spelen met een doorschuivende centrale verdediger (dus vóór Jaap Stam), dan zijn Hedwiges Maduro en Robbert Schilder de opties en Zdenek Grygera en Thomas Vermaelen zijn de verdedigers die naast Jaap Stam kunnen spelen. Mocht Zdenek Grygera overigens vertrekken, dan zou ik graag Gijs Luirink (FC Groningen zien komen). Maar ik heb het idee dat Martin van Geel er ook ongeveer hetzelfde over denkt.
Nice post.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die niet denkt dat nu mister Ajax aan het vertrekken is. Dat ie naar PSV gaat, vervelend maar wat valt er aan te doen?
Perez en Ten Cate functioneren niet. Punt. Perez als wisselspeler, functioneert niet lekker in de groep. Perez trekt vast een behoorlijk salaris. Dan moet je afwegingen gaan maken. Kan je wel enorm moeilijk gaan doen, maar als Perez graag naar PSV wil en PSV wil er voor betalen, dan moet je maar proberen er wat uit te slepen. En ik ril niet op mijn benen wanneer Perez naar PSV vertrekt, omdat ik echt nog maar zien wat daar volgend seizoen allemaal terecht van gaat komen.
Prima om Perez er bij te hebben, goede voetballer. Versterking voor een team. Maar dan moet het wel boteren en goed gaan. Op dit moment hebben we Sneijder en Huntelaar ook nog eens, dus waar zou ik me dan druk om moeten maken?
Suc6quote:
Jenner, Landzaat en Lindeberghquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke post vorig seizoen Montana.
[..]
433.
Ben ook niet anti-4-3-3, hoor. Als je het gaat spelen, moet je het goed doen. Dus met een tien of helemaal niet. Oranje heeft bijvoorbeeld de beschikking over allemaal 4-4-2-spelers, dus daar prefereer ik een 4-4-2-variant. Ajax deed het afgelopen seizoen af en toe geweldig in een 4-4-2-variant, maar een 4-4-3 mét tien zie ik ook best zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke post vorig seizoen Montana.
[..]
433.
Zegt degene die een hard plassertje krijgt van Daniel de Ridderquote:
Waarom word ik steeds gekoppeld met hemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zegt degene die een hard plassertje krijgt van Daniel de Ridder![]()
Dat is toch zo ongeveer je natte droom?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Waarom word ik steeds gekoppeld met hem
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef MaxC het volgende:
Montana, wou jij Jenner?En Lindenbergh in de basis
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef w00h00 het volgende:
Lindenbergh, Barreto! CL HERE WE COME.
Montana wtf
quote:
Ajax had Julian Jenner zeker weten moeten halen, want nu speelt hij én bij de concurrentie én we hebben zelf niets fatsoenlijks op rechtsbuiten. Lindenbergh in de basis is inderdaad een beetje apart, maar niets wees erop dat Edgar Davids zou komen. Hetzelfde geldt voor Denny Landzaat en/of Edgar Barretto, want ook ik was toen nog niet op de hoogte van de komst van Gabri. Overigens moet ik wel toegeven dat het opstellen van Johnny Heitinga als rechtsback (met Dwight Tiendalli als back-up) en Hedwiges Maduro centraal in de verdediging achteraf niet echt logisch is, maar we spreken over zestien maanden geleden. Peter Løvenkrands en/of Morten Gamst Pedersen had ik er overigens graag bij gehad, maar waarom Ryan Babel nergens genoemd wordt, weet ik niet meer.quote:
Voetbal-prive/weekend/story gedoe.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
'Ajax blokkeert transfer Perez'
De geplande medische keuring van Kenneth Perez, waarover PSVZone.nl vanochtend al berichtte, lijkt van de baan. Ajax heeft vanmiddag de transfer afgebeld, omdat ze de 32-jarige Deen niet aan concurrent PSV wil verkopen. Perez stond in Eindhoven op het verlanglijstje om één van de vier gewenste topaanvallers te worden.
psvzone
Zit je mij nou uit te lachen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehehe. Whehehehe.
Ohw het is ook nog een post van vorig jaar. Waarom die ouwe koeien uit de sloot trekken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajax had Julian Jenner zeker weten moeten halen, want nu speelt hij én bij de concurrentie én we hebben zelf niets fatsoenlijks op rechtsbuiten. Lindenbergh in de basis is inderdaad een beetje apart, maar niets wees erop dat Edgar Davids zou komen. Hetzelfde geldt voor Denny Landzaat en/of Edgar Barretto, want ook ik was toen nog niet op de hoogte van de komst van Gabri. Overigens moet ik wel toegeven dat het opstellen van Johnny Heitinga als rechtsback (met Dwight Tiendalli als back-up) en Hedwiges Maduro centraal in de verdediging achteraf niet echt logisch is, maar we spreken over zestien maanden geleden. Peter Løvenkrands en/of Morten Gamst Pedersen had ik er overigens graag bij gehad, maar waarom Ryan Babel nergens genoemd wordt, weet ik niet meer.
Nee, moest lachen om dat bericht over dit transfer.quote:
Dacht ik al, dat laatste was me al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, moest lachen om dat bericht over dit transfer.
Al die verhalen over opstellingen en formaties interesseren me niet zo.
Hij kan nog niet eens normaal schietenquote:De Haan 'wordt gek' van schiettechniek Babel
12 juni 2007
Aanvaller Ryan Babel van Jong Oranje trainde dinsdag enige tijd apart van de groep, met Foppe de Haan. De bondscoach nam ruim de tijd om de voetballer van Ajax beter te leren schieten, want daar mankeert nogal wat aan volgens de Fries.
"Babel heeft een heupschot, ik word er gek van", aldus De Haan, die het de spits soms zelfs even voordeed. "Het is net een golfer die zichzelf heeft leren golfen. Dat moet eruit. Het is moeilijk om hem dat af te leren, maar hij werkt eraan."
Babel nam die manier van schieten een aantal jaren geleden over van Gaston Sangoy, een Argentijnse medespeler in het tweede elftal van Ajax. Babel zelf gaf onlangs al aan dat hij spijt heeft van zijn veranderde manier van schieten. Hij vertelde onder meer dat hij nu alles op kracht doet in plaats van techniek en daardoor de controle minder is.
Was ons nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens normaal schieten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
De geplande medische keuring van Kenneth Perez, waarover PSVZone.nl vanochtend al berichtte, lijkt van de baan. Ajax heeft vanmiddag de transfer afgebeld, omdat ze de 32-jarige Deen niet aan concurrent PSV wil verkopen. Perez stond in Eindhoven op het verlanglijstje om één van de vier gewenste topaanvallers te worden.
psvzone
Het klinkt erg dubieus. Maar ik hoop dat het zo is en dat Perez blijft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
psvzone
Je mag toch wel verwachten dat een speler in anderhalf seizoen wel wat vooruitgang kan boeken op dat gebied.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef twi het volgende:
Babel heeft best goals gemaakt met prima normale schoten, maar als zo'n automatisme er eenmaal in zit, krijg je het er moeilijk uit. Je kan er wel lacherig over doen, maar dat deed men anderhalf seizoen geleden ook niet toen hij de ene na de andere bal met 120km/h de netten in ramde.
die speciale schot techniek is zijn enige kwaliteit naast z'n snelheid... balcontrole en techniek zijn drama dus neem nou niet z'n enige wapen afquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens normaal schieten.
de ene na de andere is lichtelijk overdreven, aangezien hij nooit meer dan 7 doelpunten in een Eredivisie seizoen heeft gescoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef twi het volgende:
Babel heeft best goals gemaakt met prima normale schoten, maar als zo'n automatisme er eenmaal in zit, krijg je het er moeilijk uit. Je kan er wel lacherig over doen, maar dat deed men anderhalf seizoen geleden ook niet toen hij de ene na de andere bal met 120km/h de netten in ramde.
Op naar feyenoord dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef BonJovi het volgende:
Hij heeft zelf aangegeven dat hij het liefst in Nederland wilt blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |