Idd.....trouwens Lerby al op z'n 32e gestopt? Was dat door een blessure?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Vreemd dat de buitenlandse clubs niet vermeld worden op vi.
Lerby
Arnesen
Kan het me niet meer heugen eigenlijk maar lijkt me wel gezien z'n beperkt aantal wedstrijden in 3 seizoenen PSV.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd.....trouwens Lerby al op z'n 32e gestopt? Was dat door een blessure?
Natuurlijk, als dat kan. Ik lees ook op vi.nl dat AZ 6 miljoen voor Steinsson vraagt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat er voor krijgen, maar dat is wel een extreem hoog bedrag. Vind persoonlijk 4 miljoen wel netjes hoor, maar als we er nog wat meer uit kunnen halen zou dat helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
4 miljoen is al belachelijk veel en jij wil er nog meer uithalen?
Ze moeten Sevilla ook weer niet gaan afschrikken. Ik zal blij zijn als we van de Mul verlost zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Natuurlijk, als dat kan. Ik lees ook op vi.nl dat AZ 6 miljoen voor Steinsson vraagt. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat er voor krijgen, maar dat is wel een extreem hoog bedrag. Vind persoonlijk 4 miljoen wel netjes hoor, maar als we er nog wat meer uit kunnen halen zou dat helemaal mooi zijn.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah, ik vind Huntelaar Farfan behoorlijk overrated en niet prima bij PSV passen.
Die zit perfect op z'n plek bij jullie.
Kunnen we Huysegems er niet voor terughalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:06 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die meegaan naar Sevilla om De Mul hoogstpersoonlijk af te leveren?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez de concurrentie niet aandurft volgens sommigen vind ik helemaal lachwekkend. Het is oneerlijke concurrentie, want al schiet hij er bij een invalbeurt 40 in, Ten Cate moet hem gewoon niet. Onder Koeman wordt hij tenminste beoordeeld op voetbalkwaliteiten. Dan is eventueel bankzitten een stuk draaglijker.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez nooit heeft kunnen overtuigen als hij in de basis stond vind ik een flauw argument. Die jongen mocht elke week heel ondankbaar de laatste 20 minuutjes komen ballen en heeft daarin Ajax meer geholpen dan welke speler dan ook in 90 minuten. Maar hij heeft nooit eens de kans gehad om gewoon eens 10 wedstrijden op rij in de basis te staan. Een beetje ritme kan ook geen kwaad. En aangezien de heren Babel en De Mul het hele seizoen vrijuit mogen aankloten, zou dat voor Ten Cate toch geen onoverkomelijk plan zijn? Tenzij je een persoonlijke afkeer van die speler hebt natuurlijk en te kinderachtig bent om dat opzij te schuiven in het belang van je club.
Dat Perez de concurrentie niet aandurft volgens sommigen vind ik helemaal lachwekkend. Het is oneerlijke concurrentie, want al schiet hij er bij een invalbeurt 40 in, Ten Cate moet hem gewoon niet. Onder Koeman wordt hij tenminste beoordeeld op voetbalkwaliteiten. Dan is eventueel bankzitten een stuk draaglijker.
Absoluut, meer dan ik gehoopt hadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef Riro het volgende:
Ik denk dat 4 miljoen meer dan een prima prijs is voor de Mul.
Was dat voor of nadat hij grensrechters ging uitschelden en daarmee bijna een splitsing in de spelersgroep aanbracht ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil over Perez maar hij heeft zich meer dan prof gedragen
Dat gejank om dat incident heeft niets met zijn veotbal kwaliteiten te maken en wat ie heeft gebracht voor Ajax.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:47 schreef manny het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat hij grensrechters ging uitschelden en daarmee bijna een splitsing in de spelersgroep aanbracht ?
Die gast zit toch al jaren op de bank. Het is maar de vraag of hij ooit nog eens op een behoorlijk niveau terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Is Andy vd Meyde geen optie?
Zeker wel. Dat gehuil in die weken rondom dat incident en het incident met Sneijder bij Sparta heeft Ajax geen goed gedaan. Als het echt zo'n proffesionele boy was geweest dan was dat nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gejank om dat incident heeft niets met zijn veotbal kwaliteiten te maken en wat ie heeft gebracht voor Ajax.
Kan nooit duur zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gast zit toch al jaren op de bank. Het is maar de vraag of hij ooit nog eens op een behoorlijk niveau terugkomt.
Dat soort dingen gebeuren altijd en met iedereen .. de eens puugt de ander neemt een sliding op knie hoogte .. dat doet niets af aan zijn inbreng voor Ajax die was meer dan gemiddeld. Sterker nog zonder hem had je die hele tweede plek niet gehad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef manny het volgende:
[..]
Zeker wel. Dat gehuil in die weken rondom dat incident en het incident met Sneijder bij Sparta heeft Ajax geen goed gedaan. Als het echt zo'n proffesionele boy was geweest dan was dat nooit gebeurd.
precies. HtC met zijn walgelijke wisselen in de 70ste minuut. Zo kan ik achteraf ook blijven zeggen : zie je wel, hij bracht het verschil ook niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:25 schreef BobbyHill het volgende:
Dat Perez nooit heeft kunnen overtuigen als hij in de basis stond vind ik een flauw argument. Die jongen mocht elke week heel ondankbaar de laatste 20 minuutjes komen ballen en heeft daarin Ajax meer geholpen dan welke speler dan ook in 90 minuten. Maar hij heeft nooit eens de kans gehad om gewoon eens 10 wedstrijden op rij in de basis te staan. Een beetje ritme kan ook geen kwaad. En aangezien de heren Babel en De Mul het hele seizoen vrijuit mogen aankloten, zou dat voor Ten Cate toch geen onoverkomelijk plan zijn? Tenzij je een persoonlijke afkeer van die speler hebt natuurlijk en te kinderachtig bent om dat opzij te schuiven in het belang van je club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |