Heeft dat zojuist plaatsgevonden?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:20 schreef wyccie het volgende:
Ik baal echt als mijn snoep op is. Dat is zo stom.![]()
Dat moet je tegen een man zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heb je dan voor lekkernijen, naast jezelf natuurlijk.
Dat vroeg hij aan jou!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:33 schreef Lienekien het volgende:
Ga je die arme jongen nog antwoord geven?
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Bupatih het volgende:
Wat heb je dan voor lekkernijen?
Wat heb je dan voor lekkernijen?
En als 'ie mij had bedoeld, had 'ie ws. geschreven 'en wat heb jij dan voor lekkernijen?'quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb de dikgedrukte 'heb' veranderd in een dikgedrukte 'Wat'. Maar nu weet ik niet wat beter is...
Ik heb de bovenste nu als bureaublad!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef LXIV het volgende:
Graan is mooi om te fotograferen, met al die horizontale lijntjes en de kleur. Het komt op deze resolutie niet helemaal tot zijn recht, helaas.
Ik word ook snel ingeruild.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb de bovenste nu als bureaublad!
Gebruik jij net als ik zo'n kinderbrowser?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nooit één van JAMs Aziatische kutjes gezien.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Bupatih het volgende:
Gebruik jij net als ik zo'n kinderbrowser?
Er is niets aan gelogen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
En toch is het zo, Do2.
Nee, ik krijg alle kutjes te zien. Behalve die van JAM.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
Denk ik. Ik heb het nooit gebruikt, hoor.
Dank je, wyccie.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:17 schreef wyccie het volgende:
Ik geloof, je Do. Ik geloof je echt.
Ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alle kutjes te zien. Behalve die van JAM.
Ach, het is ook wel lekker rustig zónder hem, toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien als we hem roepen?
Ik vind 't altijd wel leuk als ie er is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel lekker rustig zónder hem, toch?
253,5, blijkbaar. Het voelt meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, toch zeker een kilometertje of 300.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iets met kamers en hoeken.
Ik ook, hoor. Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind 't altijd wel leuk als ie er is.
Geen andere hoeken meer?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daarna gegeten in de stad.
Ik ben al weg, broer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Is het nou echt zoveel werk om er gewoon even een computer bij te kopen?
Do2 en DAD.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Thisbe het volgende:
Hoezo een pc erbij kopen?
Uitstekend, Thisbe. En dat van jou?quote:Hoe staat het leven broer?
Jazeker, Thisbe. Al is het hier vast een stuk minder wild dan bij jou.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef Thisbe het volgende:
Het is een wilde tijd broer. Ik vermaak me opperbest, jij ook?
Bij het begin, Wyccie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mijn kamer is een veldslag. Ik weet niet waar ik moet beginnen met opruimen. En de afwas durf ik niet eens aan te raken.![]()
Het kleed uitwapperen op het balkon en kijken hoe één voor één de mussen het vuil komen oppikken, wat echte broodkruimels uit de vrieskast erbij, bijvoorbeeld. Dan een koffie en een sigaret. Boeken op stapels leggen en doeken langs planken halen. Af en toe wegdromen bij een oude ansichtkaart. Een eitje bakken en de pan in het verse afwaswater leggen, terwijl jij je eitje eet. Het beddengoed in de wasmachine stouwen. En daarna boodschappen doen. Als je terugkomt is de was schoon en hebben de mussen hun kruimels verorberd, zodat je de was vers kunt laten drogen in de frisse bries van een junidag. Ondertussen stofzuig je, dweil je en geef je de planten water, terwijl ook jij je steeds beter gaat voelen. Zeker als je tijdens een verkwikkende douche de muren en de vloeren even meeboent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik kan 'm niet vinden, bof.
Wat vreemd nu! Buiten roept iemand dat hij zijn kamer zou opruimen. Hmm. Het hangt in de lucht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:56 schreef k_man het volgende:
Wacht eens even! Hebben we hier misschien de oorzaak te pakken van wyccie's gebrek aan nachtrust?
Wel willen slapen, maar niet kunnen, omdat je niet in je bed kunt komen....![]()
Jij gaat gewoon bij alle rotzooi in bed liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ik kan gewoon heel behendig over alle rotzooi heen stappen, hoor.
Jij doet alsof er een lijk in mijn bed ligt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Jij gaat gewoon bij alle rotzooi in bed liggen?
Ja, weet ik veel... Jij bent degene die het 'alle rotzooi' noemt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
Jij doet alsof er een lijk in mijn bed ligt.![]()
Sorry hoor, maar daar krijg ik rare redenaties bij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Het was een stuk netter toen er nog iemand naast me sliep.
Je houdt van je sok, hè? Ik vóel het gewoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Je houdt van je huisgenote, hè? Ik vóel het gewoon.
't Is een lieve meid, hoor. Maar hmm...nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Je houdt van je huisgenote, hè? Ik vóel het gewoon.
Ik kan geen beter excuus bedenken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:25 schreef k_man het volgende:
"Ik moet écht een nieuwe partner vinden!"
- "Waarom?"
"M'n huis wordt een steeds grotere bende..."
Was het zó duidelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:26 schreef k_man het volgende:
Je houdt van je sok, hè? Ik vóel het gewoon.
Maar waarom zou ik überhaupt lekkernijen in huis hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, ik bedoelde jou!
Hoi.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef hummus het volgende:
Goedemiddag, y'all.
Weet iemand de grens tussen "vaak moe" en "zovaak moe dat het tijd wordt voor een doktersbezoekje"?
Weird.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef hummus het volgende:
M'n studie is wel druk, maar ik ben niet het persoon wat zich over de kop werkt.
En ik vind het ook leuk, dus stress heb ik er, op wat deadlines na, niet van.
Verder niets, eigenlijk.
Gaap. Ik viel dus net zittend (!) in slaap achter m'n computer..
Da's ook toevallig. Ik ook. Of nou ja, niet in vaste slaap. Maar wel genoeg dat ik maar heb besloten over de rotzooi te stappen en in bed te gaan liggen.quote:[b]Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef
Verder niets, eigenlijk.
Gaap. Ik viel dus net zittend (!) in slaap achter m'n computer..
Ik heb die direct uit mijn AT gegooid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
Ik heb vandaag in 15 topics gereageerd in het The Eighties-subforum.
Goed. Meestal zo'n acht uur, en met wat opstartmoeite ben ik 's morgens meestal ook wel fris, productief en uitgerust.quote:
Dat zou ik echt eens een keer moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Ga eens een eindje wandelen als je zo'n dip krijgt.
Maar niet in 'Andy Kaufman'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
Ik heb vandaag in 15 topics gereageerd in het The Eighties-subforum.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:08 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb vanmiddag een dutje gedaan. En toen droomde ik over seks met Mick Jagger.![]()
Ja, sorry. Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij was toch dood op drie slow chats na?
En?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Gellius het volgende:
Heek, vanavond. Met dank aan Z.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te riskant voor de productiviteit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb die direct uit mijn AT gegooid.
Als je honger hebt, eet je maar een boterham.quote:
Ik ga het ook een keer maken. Had je alleen Heek?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Gellius het volgende:
Het was heel lekker!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Gellius het volgende:Oooh, gehakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, even bijbeppen, buuv? De kappertjes geven even wat meer bite aan het gerecht, maar je kunt ze gerust weglaten, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:15 schreef Tokay het volgende:
Buurvrouw op bezoek.![]()
Gellius, dat lijkt mij een smakelijk visgerecht.Het water loopt me in de mond.
Ik ga het binnenkort ook een keer maken, want het lijkt me niet al te ingewikkeld.
Maar moeten die kappertjes er écht in? Ik houd niet zo van kappertjes, eigenlijk.
Adoe! Je hebt gelijk.quote:
Ja, sorry buur, ik kon het niet laten. Mooi, dan laat ik die kappertjes weg. Ik bijt wel op een stuk komkommer, of zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ha, even bijbeppen, buuv? De kappertjes geven even wat meer bite aan het gerecht, maar je kunt ze gerust weglaten, lijkt me.
Bijna, tante.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Adoe! Je hebt gelijk.Al minstens zes jaar niet!
Hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al afgestudeerd als journalist?![]()
Wist jij dat niet, wyccie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie écht tante en neef? (De vraag komt nu pas in me op.)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, wyccie, was jij dat die ooit zei dat ik je deed denken aan Tokay?
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Oh, nu heb ik het feestje zeker verpest. [afbeelding]
En ik beschouw het nog steeds als een compliment.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef Tokay het volgende:
Die wyc! Jammer, ze was er vast wel ingetrapt.
quote:
Sapperdefluitjes!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:58 schreef Bupatih het volgende:
En ik beschouw het nog steeds als een compliment.
Dank je. Ik zal het meteen doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef wyccie het volgende:
Tokay, je laaf kan weer uit de garage.
Laaf A. = Alaaf = prins carnaval.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef Gellius het volgende:
Raadsels.
"Sapperdefluitjes" heeft ooit nog in mijn signature gestaan voor een tijdje.quote:
Adoe, daar heb je zeker gelijk in, tante!quote:Maar onze gezamenlijke roots liggen natuurlijk wel in de Gordel van Smaragd, dus misschien denkt wyccie daarom wel dat we familie zijn.![]()
Hemel nee! Nooit subject en object laten samenlopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laaf A. = Alaaf = prins carnaval.
Heb jìj het gymnasium doorlopen?![]()
A: "Waar kom jij oorspronkelijk vandaan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Tokay het volgende:
Maar onze gezamenlijke roots liggen natuurlijk wel in de Gordel van Smaragd, dus misschien denkt wyccie daarom wel dat we familie zijn.![]()
Mensen met een Indonesische roots herken je uit duizenden! Zelfs op een forum!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
A: "Waar kom jij oorspronkelijk vandaan?"
B: "Uit xxxxx" (Willekeurig land of stad met meer dan 50.000 inwoners)
A; "Oh, ken jij die-en-die dan ook?!?"
B:![]()
![]()
O!quote:
Ik doel meer op het feit dat sommige mensen automatisch denken dat je iedereen met dezelfde etnische achtergrond kent, ook als er meer dan 200 miljoen Indonesiërs op de aarde zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Mensen met een Indonesische roots herken je uit duizenden! Zelfs op een forum!
Er zijn toch ook van die voorbeelden in het "Wat is de meest domme opmerking die je hebt gehoord?"-topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat sommige mensen automatisch denken dat je iedereen met dezelfde etnische achtergrond kent, ook als er meer dan 200 miljoen Indonesiërs op de aarde zijn.
Ik ook niet.quote:
Die staan dus op de andere computer.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef dwerg het volgende:
Post dan eerst die Depeche Mode filmpjes even, wyccie.
Ja! Doe dat eerst even, wyccie!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef dwerg het volgende:
Post dan eerst die Depeche Mode filmpjes even, wyccie.
quote:.
After learning of Dr. Hell's plan to conquer the Earth Dr. Kabuto retired from science to make Mazinger Z, a robot to combat the robots being made by Dr. Hell. Dr. Hell sent his first assistant, Baron Ashura, to kill Dr. Kabuto. The attempt was a success but Dr. Kabuto was able to inform his grandson, Koji of Mazinger. Koji was to use Mazinger to combat Dr. Hell and his associates with the help of his friends, Sayaka, Boss, Dr. Yumi and the others..
In the following years Koji and Mazinger Z would fight a seemingly endless horde of robot monsters from the forces of Dr. Hell. During that time Mazinger would be upgraded with new weapons and ability to keep up with his enemies but his greatest asset was that he was made of the almost invinsible Alloy Z. The alloy not only protected him from attack but also allowed him to wield powerful weapons. For example, Alloy Z could take the heat generated by the use of the Breast of Fire, very few other metals could boast the same. The most important of these upgrades however was the Jet Scrander which allowed Mazinger to take the battle to the skies and the feet jets that allowed him underwater movement..
The legendary Super Robot Mazinger Z, the invinsible fortress of iron, to all those that grew up watching the adventures of Koji and his robot nothing more is needed but the name to immediately summon memories of the show and its stars. Mazinger Z was a very innovative robot design and still remains the foundation of what it means to be classified as a super robot..
RUST HURRICANE: This was one of Mazinger's most powerful weapons. Mazinger would release winds from his mouth area so powerful that they would usually turn the enemy robot to dust then blow the dust away.
DRILL MISSILES: These missiles were design to drill through the target. They were very small and were fired like a machine gun from Mazinger's arms..
BOKURA NO ROBBOTO!
De diarree. Ik begin zelf rond een uurtje of tien en als ik klaar ben met m'n e-mail, van die domme browserbased-textbased massive multiplayer spelletjes, een zakje bolognese chips en een blike dr.Pepper schijt ik de hele kankerboel onder. Daarna eet ik een tosti, zeik ik een paar Tunesiërs en Zuid-Afrikanen af en trek ik mijzelf af. Je moet je hart op gang houden hè. Dat moet, anders ga je dood.quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Hoef je pas om 11 uur te beginnen? Of begint je diarree dan pas?
Ik ben een cruiseschepen-post aan het voorbereiden, broer, maar dat is allemaal iets meer werk. Robots en cruiseschepen,quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:21 schreef broer het volgende:
Post hem gerust nog eens.
Jawel hoor, nog wel eerder. De ene baas zit een maand in Frankrijk en de andere (die 'm normaal vervangt) twee weken op Kreta. Ik doe zelf aan management by output en niet aan management by supervision, dus als ik m'n werkjes afheb ben ik weg. (Meestal is dat zo rond een uurtje of drie á vier.)quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef Lienekien het volgende:
Maar dan is 'ie natuurlijk niet om het heilige 5 uur vrij.
Klinkt goed! Zou dat ook met goedkopere vis werken? Ik krijg zondag vijf mensen te eten en dit klinkt goed. Alleen is roodbaars nogal aan de prijs, volgens mij.quote:
Zonet in het café een Belg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lienekien het volgende:
JAM, lekker ding.
Heb jij nou ook al verstand van vis?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:19 schreef JAM het volgende:
Ik zou voor een rode snapper gaan.
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al verstand van vis?
Als jij hem voor me vangt eten we hem samen opquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:19 schreef JAM het volgende:
Ik zou voor een rode snapper gaan.
Het leuke is dat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee.. Ik hoor die mannetjes op de BBC altijd red snapper, fine red snapper, wonderful red snapper zeggen, dus ik dacht, dat doe ik ook eens.
quote:De geur is fris-ziltig en de smaak lijkt op die van zeebaars. Het visvlees lijkt op de roodbaars, maar het vlees van de snapper is steviger. De bereidingswijzen van roodbaars kunnen ook op de snapper toegepast worden. Er zijn veel verschillende snapperachtigen in de handel, variërend van rood tot grijsachtig groen.
Ik heb er nog een halve dag mee gewacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb die direct uit mijn AT gegooid.
Ook gij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb er nog een halve dag mee gewacht.
Goed omaquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
En? Hoe is het met jullie?
Ik ben niet zo goed in honden, wyccie. Ik vind ze alleen lief als ze groot, harig en wild zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een tekkel, jongen. Wat ben je vergeetachtig.
Heb je nog opgeruimd overigens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
Geen keffers, hè. (Paris Hilton, ha!)
Ik hou helemaal niet van honden.
Mam? Ben jij het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef bofneger het volgende:
Heb je nog opgeruimd overigens?
Kijk aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mam? Ben jij het?
Ik moest vandaag werken. Ik heb wel in mijn agenda gezet wat ik morgen allemaal moet opruimen.![]()
![]()
![]()
Jammer, hij haalde een van de mooiste TV-momenten naar voren destijds. Een interview met een Britse fotograaf was dat. Ik weet niet meer wie het was. En hoopte eigenlijk op een nieuwe ingang om deze ontroerende man opnieuw te horen en zien spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik kijk nauwelijks tv.
Dat is al een paar jaar geleden of niet? Kan me er heel vaag iets van herinneren. Hij is zelf ook fotograaf toch? Acteert hij nog wel? Ik weet eigenlijk niks over hem, maar hij lijkt me wel een fijne man. Hij komt rustig, sympathiek en intelligent over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:17 schreef bofneger het volgende:
Jammer, hij haalde een van de mooiste TV-momenten naar voren destijds. Een interview met een Britse fotograaf was dat. Ik weet niet meer wie het was. En hoopte eigenlijk op een nieuwe ingang om deze ontroerende man opnieuw te horen en zien spreken.
Dat gevoel had ik bij Gary Rhodes.quote:Een man zo door de wol geverfd dat niets hem nog leek te deren. Maar waar je dan wellicht een verharde opstelling verwacht, was deze man intens lief geworden, in elk woord, in elke zin. Fascinerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |