Wat vreemd nu! Buiten roept iemand dat hij zijn kamer zou opruimen. Hmm. Het hangt in de lucht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:56 schreef k_man het volgende:
Wacht eens even! Hebben we hier misschien de oorzaak te pakken van wyccie's gebrek aan nachtrust?
Wel willen slapen, maar niet kunnen, omdat je niet in je bed kunt komen....![]()
Jij gaat gewoon bij alle rotzooi in bed liggen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ik kan gewoon heel behendig over alle rotzooi heen stappen, hoor.
Jij doet alsof er een lijk in mijn bed ligt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Jij gaat gewoon bij alle rotzooi in bed liggen?
Ja, weet ik veel... Jij bent degene die het 'alle rotzooi' noemt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:09 schreef wyccie het volgende:
Jij doet alsof er een lijk in mijn bed ligt.![]()
Sorry hoor, maar daar krijg ik rare redenaties bij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:16 schreef wyccie het volgende:
Het was een stuk netter toen er nog iemand naast me sliep.
Je houdt van je sok, hè? Ik vóel het gewoon.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Je houdt van je huisgenote, hè? Ik vóel het gewoon.
't Is een lieve meid, hoor. Maar hmm...nee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Je houdt van je huisgenote, hè? Ik vóel het gewoon.
Ik kan geen beter excuus bedenken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:25 schreef k_man het volgende:
"Ik moet écht een nieuwe partner vinden!"
- "Waarom?"
"M'n huis wordt een steeds grotere bende..."
Was het zó duidelijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:26 schreef k_man het volgende:
Je houdt van je sok, hè? Ik vóel het gewoon.
Maar waarom zou ik überhaupt lekkernijen in huis hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, ik bedoelde jou!
Hoi.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef hummus het volgende:
Goedemiddag, y'all.
Weet iemand de grens tussen "vaak moe" en "zovaak moe dat het tijd wordt voor een doktersbezoekje"?
Weird.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef hummus het volgende:
M'n studie is wel druk, maar ik ben niet het persoon wat zich over de kop werkt.
En ik vind het ook leuk, dus stress heb ik er, op wat deadlines na, niet van.
Verder niets, eigenlijk.
Gaap. Ik viel dus net zittend (!) in slaap achter m'n computer..
Da's ook toevallig. Ik ook. Of nou ja, niet in vaste slaap. Maar wel genoeg dat ik maar heb besloten over de rotzooi te stappen en in bed te gaan liggen.quote:[b]Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef
Verder niets, eigenlijk.
Gaap. Ik viel dus net zittend (!) in slaap achter m'n computer..
Ik heb die direct uit mijn AT gegooid.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
Ik heb vandaag in 15 topics gereageerd in het The Eighties-subforum.
Goed. Meestal zo'n acht uur, en met wat opstartmoeite ben ik 's morgens meestal ook wel fris, productief en uitgerust.quote:
Dat zou ik echt eens een keer moeten doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Ga eens een eindje wandelen als je zo'n dip krijgt.
Maar niet in 'Andy Kaufman'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
Ik heb vandaag in 15 topics gereageerd in het The Eighties-subforum.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:08 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb vanmiddag een dutje gedaan. En toen droomde ik over seks met Mick Jagger.![]()
Ja, sorry. Kon het niet laten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij was toch dood op drie slow chats na?
En?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Gellius het volgende:
Heek, vanavond. Met dank aan Z.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te riskant voor de productiviteit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb die direct uit mijn AT gegooid.
Als je honger hebt, eet je maar een boterham.quote:
Ik ga het ook een keer maken. Had je alleen Heek?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Gellius het volgende:
Het was heel lekker!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Gellius het volgende:Oooh, gehakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, even bijbeppen, buuv? De kappertjes geven even wat meer bite aan het gerecht, maar je kunt ze gerust weglaten, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:15 schreef Tokay het volgende:
Buurvrouw op bezoek.![]()
Gellius, dat lijkt mij een smakelijk visgerecht.Het water loopt me in de mond.
Ik ga het binnenkort ook een keer maken, want het lijkt me niet al te ingewikkeld.
Maar moeten die kappertjes er écht in? Ik houd niet zo van kappertjes, eigenlijk.
Adoe! Je hebt gelijk.quote:
Ja, sorry buur, ik kon het niet laten. Mooi, dan laat ik die kappertjes weg. Ik bijt wel op een stuk komkommer, of zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ha, even bijbeppen, buuv? De kappertjes geven even wat meer bite aan het gerecht, maar je kunt ze gerust weglaten, lijkt me.
Bijna, tante.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Adoe! Je hebt gelijk.Al minstens zes jaar niet!
Hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al afgestudeerd als journalist?![]()
Wist jij dat niet, wyccie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie écht tante en neef? (De vraag komt nu pas in me op.)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, wyccie, was jij dat die ooit zei dat ik je deed denken aan Tokay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |