Ach, het is ook wel lekker rustig zónder hem, toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Misschien als we hem roepen?
Ik vind 't altijd wel leuk als ie er is.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel lekker rustig zónder hem, toch?
253,5, blijkbaar. Het voelt meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, toch zeker een kilometertje of 300.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iets met kamers en hoeken.
Ik ook, hoor. Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind 't altijd wel leuk als ie er is.
Geen andere hoeken meer?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daarna gegeten in de stad.
Ik ben al weg, broer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:57 schreef broer het volgende:
Is het nou echt zoveel werk om er gewoon even een computer bij te kopen?
Do2 en DAD.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:59 schreef Thisbe het volgende:
Hoezo een pc erbij kopen?
Uitstekend, Thisbe. En dat van jou?quote:Hoe staat het leven broer?
Jazeker, Thisbe. Al is het hier vast een stuk minder wild dan bij jou.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:07 schreef Thisbe het volgende:
Het is een wilde tijd broer. Ik vermaak me opperbest, jij ook?
Bij het begin, Wyccie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:23 schreef wyccie het volgende:
Mijn kamer is een veldslag. Ik weet niet waar ik moet beginnen met opruimen. En de afwas durf ik niet eens aan te raken.![]()
Het kleed uitwapperen op het balkon en kijken hoe één voor één de mussen het vuil komen oppikken, wat echte broodkruimels uit de vrieskast erbij, bijvoorbeeld. Dan een koffie en een sigaret. Boeken op stapels leggen en doeken langs planken halen. Af en toe wegdromen bij een oude ansichtkaart. Een eitje bakken en de pan in het verse afwaswater leggen, terwijl jij je eitje eet. Het beddengoed in de wasmachine stouwen. En daarna boodschappen doen. Als je terugkomt is de was schoon en hebben de mussen hun kruimels verorberd, zodat je de was vers kunt laten drogen in de frisse bries van een junidag. Ondertussen stofzuig je, dweil je en geef je de planten water, terwijl ook jij je steeds beter gaat voelen. Zeker als je tijdens een verkwikkende douche de muren en de vloeren even meeboent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
Ik kan 'm niet vinden, bof.
Wat vreemd nu! Buiten roept iemand dat hij zijn kamer zou opruimen. Hmm. Het hangt in de lucht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:56 schreef k_man het volgende:
Wacht eens even! Hebben we hier misschien de oorzaak te pakken van wyccie's gebrek aan nachtrust?
Wel willen slapen, maar niet kunnen, omdat je niet in je bed kunt komen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |