Altijd mooi weer inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef hondenfokker het volgende:
Hier in zeeland breekt af en toe de zon door![]()
Van jou heb ik nooit lastquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, andere uiterste. Weet je tenminste zeker dat je even geen last van me hebt![]()
Gelukkig maarquote:
Hier ook ja, maar ik denk dat er vanmiddag nog wel een zonnetje te zien zal zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef IkWilbert het volgende:
Hier nog steeds een dik pak bewolking... voelt best fris aan op dit moment
Regen en donkere lucht in Groningen-zuid.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef i2Them2 het volgende:
Buien onstaan hier voor de deur. Maar trekken net ten westen van me langs.
Hier regende het net best hard, nu iets minder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef i2Them2 het volgende:
Buien onstaan hier voor de deur. Maar trekken net ten westen van me langs.
Jep gezien!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef Againzender het volgende:
Waarschuwing
WATERHOZEN
Op het IJsselmeer zijn om 16.05 twee waterhozen waargenomen op de lijn Urk - Commissarislicht (Enkhuizerdijk).
Ook onder andere buien kunnen waterhozen ontstaan
woensdag 13 juni 2007 16.16 uur
Weer eens wat anders
PICS!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Jep gezien!
Die eerste was echt huge!![]()
![]()
Mijn vader en ik waren op Urk toen we het zagen, die eerste trok bij ons de dijk over.
WOW!
Fototoestel lag thuis en toen we opbelden was ie net boven land opgelost.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:06 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Fototoestel lag thuis en toen we opbelden was ie net boven land opgelost.
Helaas!
Maar die grootste zag er ongeveer als deze rechtse uit:
[afbeelding]
En dan vind ik dat nog wel de betrouwbaarste.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Van Buienradad klopt geen fuck. Ik kreeg een uur geleden op de fiets een dikke bui op m'n harses
Cool. Dacht er ook nog ff aan toen ik die buien boven het IJselmeer zag blijven ontstaan. Maar vanaf hier was niets te zien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:56 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Jep gezien!
Die eerste was echt huge!![]()
![]()
Mijn vader en ik waren op Urk toen we het zagen, die eerste trok bij ons de dijk over.
WOW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |