Daar heb je gelijk in, beetje lastig om rustig weg te rijden in zn 3..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het gaat ook niet persé om het kijken dat je terug moet schakelen, want afremmen doe je wel schrijf je.
Het gaat er om dat je de juiste versnelling gebruikt bij een bepaalde snelheid, ben je ook weer eerder op snelheid ná de rotonde.
Als je met je fiets bijna stil staat laat je'm toch ook niet in z'n 3 staan? Je trapt je dan de tering.....
als ie pech heeft duurt het zelfs al tot oktober/november heb ik gehoord. althans hier in het zuiden tenminste.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef Ridocar het volgende:
Op z'n vroegst augustus. September is wat reëler. Of je instructeur moet al een aantal examens hebben ingekocht.
Had ik ook vorige keer. Lekker is dat, eh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Crappery het volgende:
Zo, net weer lesje gehad, ging echt goed. Geen enkele fout![]()
Met je eerste rijles?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Remco_h het volgende:
morgen beginnen!!!
4 uur rijden en 4 uur achter in mee rijden....quote:
voor mijn werk is t op deze manier makkelijker te plannen... ik ben nu gewoon 2 weken niet beschikbaar..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Crappery het volgende:
Snelcursus suckt. Heb geen zin om uren te rijden, dan is mijn verstand er al niet bij. 1 uurtje per keer vind ik lang zat. En 1 les per week, omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld.
Theorie moet ik nog halen, ben wel al aan het "" leren". Heb btw al 11 lessen gehad nu
WTF: 4 uur achterin?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef Crappery het volgende:
4 uur achterin zitten is echt zwaar
zou ik niet kunnen
Waarom 4 uur achterin meerijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef Remco_h het volgende:
[..]
4 uur rijden en 4 uur achter in mee rijden....
dat laatste zuigt...
mja...we zullen wel zien hoe dat gaat allemaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF: 4 uur achterin?Dat is zowat van Maastricht naar Utrecht en dan terug.
Ik zou met de bus trein autoped fiets benenwagen kruiwagen of pongostick naar huis gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef Remco_h het volgende:
[..]
mja...we zullen wel zien hoe dat gaat allemaal![]()
ik vermoed dat t een uur rijden een uur achterin zitten is....quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou met de bus trein autoped fiets benenwagen kruiwagen of pongostick naar huis gaan![]()
4 foutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef Stiekem88 het volgende:
[..]
Hmm overmorgen dus hehe. Dat wordt morgen ff leren dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |