dat word mij ook vaak verteldquote:
Ik heb hier ook last van, zo stomquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:33 schreef Omaha het volgende:
Waarom ben ik opeens zenuwachtig voor een normale les, slaat nergens op![]()
Les 17 komt eraan, pfff het begint aardig te vervelen al![]()
Zie de OP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef Stiekem88 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van, zo stom![]()
Wie kan mij zeggen of je nou wel of geen uitreksel van het bevolkingsregister moet hebben voor theorie examen?
quote:Wat moet je meenemen naar je Theorie-examen?
Een geldige theoriekaart (te verkrijgen bij het cbr op de dag zelf of vooraf bij je instructeur), een pasfoto en een identiteitsbewijs. En een pinpas als je nog geen theoriekaart hebt, want die kost zo'n 30 euro en contant betalen kan niet.
Terugschakelen voor 'n rotonde?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:06 schreef nattermann het volgende:
Net weer 2 uurtjes gereden, gaat lekker.. wel pas 14 lessen gehad
Aandachtspunten zijn:Het spiegelen, zijn we pas een paar weken mee bezig, dus nog alle tijd om aan te werken. Nacontrole, zelfde verhaal. Korte bocht naar rechts, neem deze steeds te breed Terugschakelen voor een rotonde, ben steeds te laat ![]()
Voor de rest gaat het lekker
Haha, ja heb wel de neiging om steeds met zulke snelheden over een rotonde te knallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Terugschakelen voor 'n rotonde?
gewoon in zn 3 er over met ~55![]()
Hmm overmorgen dus hehe. Dat wordt morgen ff leren danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef Stiekem88 het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens even bellen wanneer ik kan.
Of is hier geen wachtlijst voor?
Tuurlijk mag dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Snap dat niet, als er toch niks komt, mag ik toch wel meteen doorrijden? Ik hoef toch niet te wachten op niks?
Nee, kom lekker aankarren vanaf een 80km weg, hij staat dus in zn 4quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat!
Maar je moet wel je snelheid aanpassen aan de situatie, terugschakelen dus.
Of kom je al in z'n 2 aanrijden?
Met een lage snelheid is je auto beter te controleren. vandaar in 2. Een standaard rotonde in 3 geeft het gevoel dat de auto jou rijdt, in plaats van andersom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, kom lekker aankarren vanaf een 80km weg, hij staat dus in zn 4
Dat ik af moet remmen, snap ik. Het is een hele lage rotonde, waardoor je er makkelijk overheen kunt kijken en de verkeerssituatie moet inschatten, maar toch moet hij terug naar zn 2
Achja, regels zijn regels.
Het gaat ook niet persé om het kijken dat je terug moet schakelen, want afremmen doe je wel schrijf je.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, kom lekker aankarren vanaf een 80km weg, hij staat dus in zn 4
Dat ik af moet remmen, snap ik. Het is een hele lage rotonde, waardoor je er makkelijk overheen kunt kijken en de verkeerssituatie moet inschatten, maar toch moet hij terug naar zn 2
Achja, regels zijn regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |