Daar heb je gelijk in, beetje lastig om rustig weg te rijden in zn 3..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het gaat ook niet persé om het kijken dat je terug moet schakelen, want afremmen doe je wel schrijf je.
Het gaat er om dat je de juiste versnelling gebruikt bij een bepaalde snelheid, ben je ook weer eerder op snelheid ná de rotonde.
Als je met je fiets bijna stil staat laat je'm toch ook niet in z'n 3 staan? Je trapt je dan de tering.....
als ie pech heeft duurt het zelfs al tot oktober/november heb ik gehoord. althans hier in het zuiden tenminste.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef Ridocar het volgende:
Op z'n vroegst augustus. September is wat reëler. Of je instructeur moet al een aantal examens hebben ingekocht.
Had ik ook vorige keer. Lekker is dat, eh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Crappery het volgende:
Zo, net weer lesje gehad, ging echt goed. Geen enkele fout![]()
Met je eerste rijles?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Remco_h het volgende:
morgen beginnen!!!
4 uur rijden en 4 uur achter in mee rijden....quote:
voor mijn werk is t op deze manier makkelijker te plannen... ik ben nu gewoon 2 weken niet beschikbaar..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Crappery het volgende:
Snelcursus suckt. Heb geen zin om uren te rijden, dan is mijn verstand er al niet bij. 1 uurtje per keer vind ik lang zat. En 1 les per week, omdat ik rustig aan wil doen met mijn geld.
Theorie moet ik nog halen, ben wel al aan het "" leren". Heb btw al 11 lessen gehad nu
WTF: 4 uur achterin?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef Crappery het volgende:
4 uur achterin zitten is echt zwaar
zou ik niet kunnen
Waarom 4 uur achterin meerijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef Remco_h het volgende:
[..]
4 uur rijden en 4 uur achter in mee rijden....
dat laatste zuigt...
mja...we zullen wel zien hoe dat gaat allemaalquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
WTF: 4 uur achterin?Dat is zowat van Maastricht naar Utrecht en dan terug.
Ik zou met de bus trein autoped fiets benenwagen kruiwagen of pongostick naar huis gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef Remco_h het volgende:
[..]
mja...we zullen wel zien hoe dat gaat allemaal![]()
ik vermoed dat t een uur rijden een uur achterin zitten is....quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou met de bus trein autoped fiets benenwagen kruiwagen of pongostick naar huis gaan![]()
4 foutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:27 schreef Stiekem88 het volgende:
[..]
Hmm overmorgen dus hehe. Dat wordt morgen ff leren dan![]()
Dat moet ik ook. Ik nijg steeds meer naar rechts. Ram ik steeds bijna de geparkeerde wagens.quote:moest meer op t midden van de weg van m rijden
4 uur is een stuk makkelijker, je hoeft alleen het eerste kwartier te wennen aan de auto, en verder ben je gewoon bezig met lessen. De uren vliegen voorbij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Stiekem88 het volgende:
VIER UUR?! Ik zou gek worden.
Heb ik ook, je moet je niet laten wegdrukken door de tegemoetkomende auto'squote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat moet ik ook. Ik nijg steeds meer naar rechts. Ram ik steeds bijna de geparkeerde wagens.
Ik moet meer neer links dus, maar dat is eng man. Al die grote autos die op je afkomen.
ik heb zoiets van al die mensen met al die autos hebben veel meer ervaring en ik hou t verkeer achter mij op dus ik geef ze maar wat ruimte....quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat moet ik ook. Ik nijg steeds meer naar rechts. Ram ik steeds bijna de geparkeerde wagens.
Ik moet meer neer links dus, maar dat is eng man. Al die grote autos die op je afkomen.
dat ligt aan de regio....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef Omaha het volgende:
Heb inmiddels 18 lessen gehad,
moet toch eens opschieten met het aanvragen van een theorie examen.
Hoe lang moet je meestal wachten.
Precies ja, diegene die het probleem had met 80 in de 4 is zeker niet de enige, en zeker ook niet de laatste.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het gaat ook niet persé om het kijken dat je terug moet schakelen, want afremmen doe je wel schrijf je.
Het gaat er om dat je de juiste versnelling gebruikt bij een bepaalde snelheid, ben je ook weer eerder op snelheid ná de rotonde.
Als je met je fiets bijna stil staat laat je'm toch ook niet in z'n 3 staan? Je trapt je dan de tering.....
Binnen 12 (of iets meer lessen):quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef woutabest het volgende:
Ik heb nu iets van 12 lessen gehad... Ben goed bezig met spiegelen, heb eindelijk de auto goed onder controle, en we hebben het al gehad over m'n examen.
Ik zit bij zo'n groot lesbedrijf dat als ik zou willen, volgende week al wel zou kunnen afrijden...
Maargoed, eerst nog even goed achteruit en fileparkeren
Lees mijn post nog eens over...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef ChevyVanDude het volgende:
[..]
Binnen 12 (of iets meer lessen):
Jij bent gek!
Dit bedoel ik niet persoonlijk, maar je moet autorijden niet overschatten (en niet onderschatten).
Goedkoop is duurkoop spreekt een gezegde.
Minder lessen hoeft niet voor iedereen weggelegd te zijn, ik heb zelden mensen meegemaakt die zo weinig lessen nodig hebben.
ligt meer aan jezelf of het gunstig is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:40 schreef Snad het volgende:
Volgende week voor de tweede keer afrijden
Ben benieuwd... Is 09.50 - 10.45 een beetje een gunstige tijd?
Zie vorige pagina.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef Omaha het volgende:
Heb inmiddels 18 lessen gehad,
moet toch eens opschieten met het aanvragen van een theorie examen.
Hoe lang moet je meestal wachten.
welke regio is dat?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef Stiekem88 het volgende:
[..]
Zie vorige pagina.
Ik belde dinsdagavond naar de reserveringslijn en vanochtend heb ik mn theorie gehaald.
toen ik 2 jaar geleden ttt had zat die vent ook alleen maar te zeiken over wat niet goed was. paar weken later moest ik op en slaagde zonder opmerkingen. je moet je echt niet gek laten maken door een ttt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef Game_Error het volgende:
Pff, ik heb net men tussentijdse toets gehad, ik heb welliswaar mn vrijstelling bijzondere verichtingen, echter, hij heeft 6 van de 10 kritiek punten op mijn rijden aangevinkt, en dat terwijl ik over 2 weken mn rij examen al heb, ik zie het niet zo zitten op het moment
Utrechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:28 schreef Remco_h het volgende:
vandaag de 2e les gehad, blok van 4 uur....
halve provincie utrecht gezien binnendoor, stukje a27 door nieuwegein terug naar utrecht.
onderweg straatje keren, helling proef en file parkeren gedaan....
t ging wel oke! toch best pittig zown blok van 4 uur...
bij de anwbquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef Ozzlewozzle het volgende:
[..]
Utrecht. Zit je ook bij Bruinsma?
Ghandi-plein en daarna invoegen op zuilensering is best pittig.
In principe is het erg simpel, dat invoegen op de autoweg dmv korte invoegstrook. Alleen had ik de pech dat de hele rechterrijstrook helemaal vol was op m'n examenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef Ozzlewozzle het volgende:
[..]
Utrecht. Zit je ook bij Bruinsma?
Ghandi-plein en daarna invoegen op zuilensering is best pittig.
Dat is precies het vervelende van korte invoegstrookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef Snad het volgende:
[..]
In principe is het erg simpel, dat invoegen op de autoweg dmv korte invoegstrook. Alleen had ik de pech dat de hele rechterrijstrook helemaal vol was op m'n examen![]()
Mja dat klinkt wel okay, dan is iedereen naar z'n werkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:46 schreef Snad het volgende:
[..]Maar ja, rond 10 uur 's ochtends hoop ik dat het wat rustiger is op de weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |