quote:
Is hij soms iemand die je ooit kil en gevoelloos hebt afgewezen? Wat een fucktard is die gozer,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Die ontzettende loser van een Lauder-Frost dacht een medestander in je gevonden te hebben, Stof.
[..].
Ik begin te vermoeden dat het een kloon is van iemand die zich door mij op zn pik getrapt voelt idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Is hij soms iemand die je ooit kil en gevoelloos hebt afgewezen? Wat een fucktard is die gozer,.
Seks! Je wilde 'seks' zeggen, hm!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:07 schreef Janetje het volgende:
Hoofdpijn in de morgen is een dag zonder... nou ja.. gewoon een kutdag.
Juist niet, lijkt me.quote:
Zullen we even?quote:
Ík heb geen hoofdpijn.quote:
Ja, dus? Neuken!quote:
Je snapt me niet.quote:
Naja.. technisch gezien...quote:
Nee dank je.quote:
Als jij ook een kaarjte scoort, yep.quote:
Hip.quote:
!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef SiemeN het volgende:
Anyway, Stof. Laten we eens bier gaan drinken dit weekend. Of het volgende weekend. Name it.
Dat 'foklegende' heb ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:00 schreef ehqo het volgende:
Ja och. Ik hoef ze ook helemaal niet te zien eigenlijk, ze hebben wat leuke nummers, maar ik vind hun 'sound' érg snel vervelend worden. Een nummertje of vier, vijf misschien. Mijn moeder is echter groot fan, mijn vader gaat mee, zusje ook. Dus dan ik ook maar.
Gelegenheid genoeg om er even tussen uit te knijpen voor een pilsje met een foklegende dus.
Exact. Plus ze wisselen de goede nummers af met overdreven hyperactieve en eentonige gitaarrifjes die ik alleen maar paralyserend vind werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat 'foklegende' heb ik niet gelezen..
Ik heb zelf Stadium Arcadium gerecenseerd, nieuwste album, staan toch wel wat toffe nummers op. Ze hebben een paar regelrechte pareltjes, maar ik heb de laatste jaren toch het idee, heel stiekem, dat ze het allemaal nu puur voor het geld doen. De terugkeer met 'Californication' heeft gewerkt, de sound is aangeslagen, laten we nog méér zouteloze kutnummers maken die daar wat op lijken.
Dat met die hele staking vergeet niemand.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Chowi het volgende:
Haha. Foklegende.
Dat vind ik de titel "held" waardig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
Nee, je bent een chagrijnige zuiplap met een sporadisch leuk topic.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welnee, je had altijd al een grote lul.
Is dat niet de definitie van "Foklegende"?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef Janetje het volgende:
Nee, je bent een chagrijnige zuiplap met een sporadisch leuk topic.
Mwahhh.. mwahh...quote:
Ik vind niet dat dat iets is om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:42 schreef cerror het volgende:
Ik ben een foklegende.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat iets is om trots op te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |