Ik heb ze beide nog nooit gezien. Laatst dacht ik een goatse gezien te hebben maar Lits zei dat dat niet de echte was.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
stelletje pussy's
Na alle tubgirls en goatse's zou je zeggen dat je ondertussen wat gewend moet zijn.
Het is dat jogy geen harige oren heeft..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen die 30 zijn en nog thuis wonen en nachtzoenen van hun moedertjes krijgen, denk ik. Van die kantoorlulletjes met harige oren.
Ik moest ook aan 'm denkenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is dat jogy geen harige oren heeft..
Doe mij ook zo'n kamer met kwaliteitsfilms die zomaar opeens verschijnen!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga Elephant nog maar eens kijken. Herinner me net dat ik die nog ergens op DVD heb liggen.
www.binaries4all.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n kamer met kwaliteitsfilms die zomaar opeens verschijnen!
Goeie tip.quote:
Dus uit principe ben je tegen mensen met principes ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef Chowi het volgende:
Hallo, ik wil even laten weten dat ik keiveel van jullie hou. Van jullie allemaal.
Oh, en dat ik mijn vader probeerde te forceren een joint te roken, maar hij zei dat hij er principieel op tegen was. Bwhaha. Mensen met principes..
Kut. Doortrapt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus uit principe ben je tegen mensen met principes ?
¤ 300,- incl.?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een kamer.. in Tilburg.
5 min. van station Tilburg West.
15 min. lopen van m'n school.
Boven de bakker.
Boven een winkelcentrum..
I'm happy.
Wow. Nu ben je wel echt puik, hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
HALLO IK HAD NET EEN BITTERBAL OP hihih nu hoor ik er echt bij
en frikandellen en aadrdappelschijfjes
216 incl..quote:
Dat heb je mooi gedaan, dan! Braveaux voor de dame.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
216 incl..
Twee kamertjes, eentje van 8 en eentje van 6 m2...
een wc en een kast ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
216 incl..
Mwah.. in de ene kan m'n bed en boekenkast..quote:
Best netjes. Zit er nog iets van een GR bij? en keukens en badkamers enzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
216 incl..
Ik kom er net pas vandaan..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
pics
Keuken met vaatwasser, magnetron en meer rare dingetjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Best netjes. Zit er nog iets van een GR bij? en keukens en badkamers enzo?
Ik kom zó ontzettend kéihard langs als je daar zitquote:Op maandag 11 juni 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
216 incl..
Maakte je nou een spelfout? Jíj?quote:
Jah..quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:13 schreef Janetje het volgende:
Ik ben Nederlands.
Als ik weinig in huis heb doe ik gewoon niet open.
Spelfouten mogen nooit. Ik neem ze je kwalijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah..
Maar hey.. ik vertrok vanmorgen om 7 uur van huis en kwam net, 15 minuten geleden weer thuis.
Dan mag het.
In dat geval zou ik nooit open doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:13 schreef Janetje het volgende:
Ik ben Nederlands.
Als ik weinig in huis heb doe ik gewoon niet open.
Ik heb vandaag niet eens iets voor mezelf in huis..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval zou ik nooit open doen.
Nee, ik laat mensen wel binnen, maar als ze iets willen eten/drinken moeten ze het zelf meenemen.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag niet eens iets voor mezelf in huis..
Onverwacht naar een kamer kijken en pas om 12 uur thuis zijn..
Ik sterf van de honger
Sinds wanneer drink je magnetron popcorn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde hierging bij iemand eten geen zin om daarvoor boodscahppen te doen
niks te drinken en alelen een zak zoute magnetron popcorn maar die durfik niet te drinken omdat ik dan helemaal dorst krijg
Welnee, je was altijd al een lul.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef Stofje het volgende:
Oh nee hè, ik verander toch niet in een soort McD?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Stofje het volgende:
Smoel houden, JDude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |