Toevallig wel ja, ik heb 'm eens van m'n computer losgekoppeld, ik gebruikte dat ding nóóit en het stond dus in de wegquote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, heeft iemand een scanner over?
geef me die smiley gewoon.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Chowi het volgende:
You're a disgrace to the concept of family, TwyLight!
Ik moet een scanner hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, ik heb 'm eens van m'n computer losgekoppeld, ik gebruikte dat ding nóóit en het stond dus in de weg.
Dan doe ik het nu nog even: clumsy_clown is echt een wáárdeloze mod!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moet een scanner hebben [afbeelding].
Wat écht erg is, is dat ik hem uiteindelijk ga gebruiken voor R&P. Niémand zal ooit nog durven te zeggen dat ik een slechte mod ben.
Maar jij bent scháttig als je zo doet, dus het magquote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan doe ik het nu nog even: clumsy_clown is echt een wáárdeloze mod!!
Je zegt nog net niet iets als "je lijkt m'n kleine broertje wel".quote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar jij bent scháttig als je zo doet, dus het mag.
Dat komt pas zodra ik dagelijks de neiging om een koekenpan tegen je gezicht te meppen moet onderdrukken.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:01 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je zegt nog net niet iets als "je lijkt m'n kleine broertje wel".
Jep.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, heeft iemand een scanner over?
Tudiedudiedieduuu tudududumdiedieduuquote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Waarom heb ik opeens zin om Michael Jackons' Dirty Diana te luisteren?
Iemand die vertrouwelijk met die info omgaat.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kreeg laatst een PM van een user, met een vraag over Het Keldertje. Sindsdien vraag ik me af welk imago ik precies heb, op FOK.
Da's heul niet erg, dat blijft een briljant nummer.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Waarom heb ik opeens zin om Michael Jackons' Dirty Diana te luisteren?
Oh, iemand die zich afvroeg hoelang het duurt tot je toegang krijgt. Kende 'm niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iemand die vertrouwelijk met die info omgaat.
Snel, spill the beans
ik wel misschien?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, iemand die zich afvroeg hoelang het duurt tot je toegang krijgt. Kende 'm niet.
Vertaling:quote:
Sorry.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
IK HAAT M'N NIEUWSGIERIGHEID. IK HAAT HET. IK HAAT HET.
I so do know the feeling.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
IK HAAT M'N NIEUWSGIERIGHEID. IK HAAT HET. IK HAAT HET.
nou, me ouders hebben zo'n ding in ongebruik staan. Wel een oude. zal eens vragen wat de staat precies is en of ik 'm weg mag geven.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serieus? Eentje die het doet en alles? Hoeveel wil je ervoor?
Gelukkig wel, maar zelfs dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Die anus is een fotofuck, toch?
Kan óók een levensdoel zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik ga oefenen zodat ik binnenkort net zoals MJ vanaf een afstandje van een meter of 16 een euromunt zó in de jukebox kan gooien.
Waarom klik ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik vind het eigenlijk al knap zonde dat ik toegang tot KPD heb als ik dit soort topics zie.
En dat jequote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik ga oefenen zodat ik binnenkort net zoals MJ vanaf een afstandje van een meter of 16 een euromunt zó in de jukebox kan gooien.
Ik zou het echt tof vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou, me ouders hebben zo'n ding in ongebruik staan. Wel een oude. zal eens vragen wat de staat precies is en of ik 'm weg mag geven.
Whehehe, inderdaad.quote:
Ik stopte bij de bewegende beelden pas, maar ik weet nu al dat ik nachtmerries ga hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik scrollde ook nog een stukje omlaag, omdat de eerste paar meevielen.
Mannen die 30 zijn en nog thuis wonen en nachtzoenen van hun moedertjes krijgen, denk ik. Van die kantoorlulletjes met harige oren.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stopte bij de bewegende beelden pas, maar ik weet nu al dat ik nachtmerries ga hebben.
Wat voor sick fucks kicken daar in godsnaam op?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |