En waar studeert u voor?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb deze hele week studie verlof![]()
![]()
Alweer uitgewerkt, TNT crossert?!quote:
Nu nog aan de fysieke uitvoering werkenquote:
Heb je je bus in puin gereden?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat, er ging van alles fout.
Maar you know what, I don't give a fuck
Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG......ik ben ook een grote fan van ijskoffie....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goooooedquote:
D'r zijn alweer een hoop topics doorheen geschopt vandaag!quote:
YOU ARE IN LOVE....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat, er ging van alles fout.
Maar you know what, I don't give a fuck
Haha, neequote:
zelf maken is dan ook zooooo lekkerrrrrr....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Heerlijk spul is dat.
Eer- ik
He, een nieuwequote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Heerlijk spul is dat.
Eer- ik
haha, ik merkte het idd, mijn laatste topic is 247 dacht ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef OA het volgende:
[..]
D'r zijn alweer een hoop topics doorheen geschopt vandaag!![]()
misschienquote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
YOU ARE IN LOVE.......ik zie het gewoon...
![]()
Ik neem aan dat ze toch wel weten wie waar de weg kent?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee
Maar ik moest vandaag een route rijden die ik totaal niet kende.
Dus ik heb 4 uur gedaan over iets waarmee ik makkelijk in 2 uur klaar had kunnen wezen.
En ik was vergeten om mijn rembourskaarten in te leveren, dus ik moest weer terug toen ik bijna thuis was
na.. nee.. meer eeens kijken of ik kan regelen om een keer te gaan "sporten"quote:
awww...mega super cool....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ik merkte het idd, mijn laatste topic is 247 dacht ik.
of 248
[..]
misschien
dat zeg ik : NEUKEN...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
na.. nee.. meer eeens kijken of ik kan regelen om een keer te gaan "sporten"
Maak jij die ook met vanille ijs enz?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zelf maken is dan ook zooooo lekkerrrrrr....![]()
![]()
![]()
Men vergeet hier wel snel, of ik laat totaal geen indruk achter.quote:
ja, dat jaquote:
nah ben niet zo'n ijstype....maar smaakje erin is nooit verkeerd....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak jij die ook met vanille ijs enz?
[..]
Men vergeet hier wel snel, of ik laat totaal geen indruk achter.![]()
ieewwww....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Muck het volgende:
blegh... ik had ook een kippasteitje, maar het deeg is zoet![]()
Op het moment doe ik webpage design, maar er loopt ook nog iets van AMBI op de achtergrond, waar ik al een tijdje niets mee gedaan heb.quote:
Bij de Xenox? Wist niet eens dat ze die daar hadden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah ben niet zo'n ijstype....maar smaakje erin is nooit verkeerd.......laats bij XENOX koffie-siropen gekocht (hazelnoot enzulks smaakjes) zo lekker er doorheen...
![]()
![]()
Je wilt je werk digitaliserenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het moment doe ik webpage design, maar er loopt ook nog iets van AMBI op de achtergrond, waar ik al een tijdje niets mee gedaan heb.![]()
moet je echt doen, is zekers wel de moeite waard...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij de Xenox? Wist niet eens dat ze die daar hadden.![]()
Moet ik toch eens gaan kijken, bedankt voor de tip.
Dat is een idee, maar misschien begin ik nog een carriére buiten het papier versnipperenquote:
Ik dacht dat je dat als hobby deed..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het moment doe ik webpage design, maar er loopt ook nog iets van AMBI op de achtergrond, waar ik al een tijdje niets mee gedaan heb.![]()
tomb raiderquote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff Tomb Raider spelen op de PS2..![]()
....tot strakjes lieverds....
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een idee, maar misschien begin ik nog een carriére buiten het papier versnipperen
Super Mario Kart op Supernintendo!quote:
geen ps2? wat dan?quote:
jaaaaaaquote:
ikheb alleen een pcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |