sexquote:Op maandag 11 juni 2007 14:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Heb weer een hoop gemist. Waar gaat het over.
Sex en bier.quote:
Dan moet je maar niet bij mij op het werk komenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon irritant dat jullie heel de tijd over sex praten.
Dat komt door het weer.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
allebei lekkerquote:
Pizza erbij.quote:
Overdag wel ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Het is niet echt ideaal weer voor sex, vrij warm/plakkerig/benauwd.
You need to get laidquote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
warm ende broeierig..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Het is niet echt ideaal weer voor sex, vrij warm/plakkerig/benauwd.
oeh.....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
warm ende broeierig..
vrouwen in weinig verhullende kledij
Geilheid troef
tering... dat gaat niet goed hierquote:
nee dat waswl duidelijk...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nah, had niet echt de behoefte om er verder over te praten
ja.. lol... ik zit hier mooi.. op school.... met allemaal foute gedachten... strax komen daar nog fysieke reacties op .....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...tuurlijk wel...
...juist wel...
![]()
![]()
![]()
tja...een nadeel van het man-zijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
ja.. lol... ik zit hier mooi.. op school.... met allemaal foute gedachten... strax komen daar nog fysieke reacties op .....![]()
ja nogal jaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja...een nadeel van het man-zijn...![]()
ja, dat zal wel jaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
altijd wel grappig om te zien als vrouw-zijnde...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dat was ik ook niet van plan....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou niet meteen door denken he schat....![]()
![]()
![]()
Rood papier!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
AH, dat was lekker in de zon. Ik ben nu wel ietsje roder geworden![]()
Ik heb deze hele week studie verlofquote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef OA het volgende:
[..]
Rood papier!![]()
Je vrije dag is toch donderdag? Het is nu maandag, dus verklaar je nader!![]()
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |