Ik denk dat jij jezelf wel heel cool vindt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef Linkmiegel het volgende:
ik voel een reeks aankomen, wat jullie?
Ha ha jammer dit wordt een maandban voor jequote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
ow shit! nu weet ik weer wat ik moet posten.
-weg-
mwah. daaraan kunnen we beoordelen welke breezerfactor je scoort...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
egt he wat ga jullie dat aan wanneer was julllie laatste? en met wie
tot ziensquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
-weg-
jullie kennen allemaal vaag gaan doen..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ha ha jammer dit wordt een maandban voor je.
er staat een tubgirl manquote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
mag een foto van een "attention whore" niet meer?
Das niet zo slimquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
omg
idd, beetje apart. een deeplink die ineens de foto verandert...quote:
Ze heeft een sugababes profiel, maar ik heb geen link er van. En aangezien de zoek functie op sugababes het ook nogal te wensen over laat kan ik het je helaas niet laten zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef Armageddon het volgende:
Welke dromen? Ik wist wel dat dit een kloon was. Zie mijn eerdere posts. Doe mij eens een link naar het echte profiel van Kimberly.
jij bent echt het domste figuur die ik hier ben tegengekomen, voel jij je aangesproken bij alles?, als ik nou eens keihard NEUKEN roep, kom jij dan als een gek naar mij toe om nee te zeggen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
jullie kennen allemaal vaag gaan doen..
maar haal er maar een mod bij..
ik ben geen kloon
laat hem maar ip zoeken
tuurlijk, deze zat toevallig nog in je cut-'n-paste bufferquote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef Bootje84 het volgende:
omg. dat was een andere foto dan die ik gedeeplinkt had
ik had die ene van die meid met de handstand ondersteboven..
ikke welquote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mwah. daaraan kunnen we beoordelen welke breezerfactor je scoort...
of herinner je je laatste vlam niet meer door de GHB?
jaa... ze heef sb... maar ik heb geen linkquote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze heeft een sugababes profiel, maar ik heb geen link er van. En aangezien de zoek functie op sugababes het ook nogal te wensen over laat kan ik het je helaas niet laten zien.
je neppe verkering is er eentje voor een n8tjuh ofz0?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ikke wel
me laatste egt verkering was ongeveer 1 maand gelede
boeiend, er zat ook een goatse bij, tot ziensquote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
voor de admins, dat "tubgirl" was niet mijn link.. iig neit de bedoeling ervan iig. kromme shit..
maar goed. kimmz.. als je zoekt op "attention whore" op google plaatjes, weet je wat ik bedoel..
nee dan kom ik naar je toe op je een klap te gevenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij bent echt het domste figuur die ik hier ben tegengekomen, voel jij je aangesproken bij alles?, als ik nou eens keihard NEUKEN roep, kom jij dan als een gek naar mij toe om nee te zeggen?
Je zat er net nog zeg je, of loop je uit je nek te lullen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze heeft een sugababes profiel, maar ik heb geen link er van. En aangezien de zoek functie op sugababes het ook nogal te wensen over laat kan ik het je helaas niet laten zien.
dat zijn geen verkeringenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je neppe verkering is er eentje voor een n8tjuh ofz0?
maakt niet uit.. als je kijkt naar de link die ik had gedeeplinkt, zie je dat hij linkt naar "attention whore"..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
boeiend, er zat ook een goatse bij, tot ziens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |