Hoeveel punten heb je gescoord?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
Zou iemand iemand nog even mijn punten voor de Ronde van Catalonië toe kunnen voegen? Danku.
Cataloniequote:
Al die moeite voor 1 schamel puntje...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Catalonie
1. Vinokourov
2. Brajkovic
3. Pereiro
4. Danielson
5. S. Sanchez
Volgens mij één.
Ok, bedankt. Vaduz is al akkoord, zie één van de laatste posts in het vorige topic.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Al die moeite voor 1 schamel puntje...![]()
Ik heb je aantal punten in de OP aangepast. Indien Vaduz of Alxander niet akkoord zijn dan moeten ze dit maar even laten weten.
3 puntjes geloof ik?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef oxylus11 het volgende:
Catalonie
1. Vinokourov
2. Sanchez
3. Mancebo
4. Pereiro
5. Menchov
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:24 schreef Gillingham het volgende:
Critérium di Dauphiné Libéré:
1. Denis Menchov
2. Cadel Evans
3. Levi Leipheimer
4. Alejandro Valverde
5. Bernhard Kohl
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef Doff het volgende:
Voorlopig Dauphiné:
1. Leipheimer
2. Menchov
3. Valverde
4. Vinokourov
5. Pereiro
[...]
De hele tijd zette ik in op Astana, maar verzaken ze, zoals Vino in Catalonie, en nu hou ik ze erbuiten, gaan ze er op eens voorquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef Gillingham het volgende:
Stom dat ik de Astana's volledig heb genegeerd.![]()
Maar dit is natuurlijk niet hun hoofddoel en wellicht laten ze nog wat belopen in een flinke bergrit.
Pst, die is niet het dauphinié-topic: [Wielrennen] Dauphiné Libéré [2] de Ventoux wacht...quote:
Ik zag het. Zou zo even mijn post aanpassen. Excusez moi.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Pst, die is niet het dauphinié-topic: [Wielrennen] Dauphiné Libéré [2] de Ventoux wacht...
Wordt:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:32 schreef Doff het volgende:
1. Kloden
2. Sastre
3. Frank Shleck
4. Karpets
5. Brajkovich
Allemaal de zelfde namen, maar ja.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef Gitanki het volgende:
01. Frank Schleck (doe eens ruig)
02. Vladimir Karpets
03. Damiano Cunego
04. Andreas Klöden
05. Janez Brajkovic
Ik had eerder een reactie in de trant van 'ach voor deze ene keer'. Maar zal het wel terugveranderne.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je het weer terug veranderd dus?
Damn gemistquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:30 schreef -skippybal- het volgende:
Kut! Ik dacht dat het morgen pas begon![]()
M'n eerste plaats, wat doen ze?
Wat was dan de reden van wijzigen eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:49 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik had eerder een reactie in de trant van 'ach voor deze ene keer'. Maar zal het wel terugveranderne.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:33 schreef Wackyduck het volgende:
Oelala, de ploegentijdrit die bestaat ook nog.![]()
Hier nog zo een... Schleck, wat doe jequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
Pfff... het blijft prut.
Fantastisch, wat een succes.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Uitslag Dauphiné Libéré:
[...]
Doff: 2
[...]
Punten onder voorbehoud!
Dat wordt het principe ja. Met ook dezelfde puntentelling. En die puntentelling ga ik later even opzoeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Gillingham het volgende:
Lijkt me wel, toch? Ik vond dat wel een aardige opzet.
Dus top vijf Nederland + winnaars van Italië, Spanje, België, Duitsland en Frankrijk.
Geen Rusland, Kazachstan en Zwitserland??quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:22 schreef Gillingham het volgende:
Lijkt me wel, toch? Ik vond dat wel een aardige opzet.
Dus top vijf Nederland + winnaars van Italië, Spanje, België, Duitsland en Frankrijk.
Nee, die voegen niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen Rusland, Kazachstan en Zwitserland??
Radicale koerswijzigingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Doff het volgende:
T.T.T.
1. Astana
2. CSC
3. Discovery
4. Gerolsteiner
5. T Mobile
http://www.cyclingstartlists.comquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef Doff het volgende:
Iemand enig idee waar ik de deelnemers per ploeg kan vinden voor de tijdrit morgen?
Heb 'm al.
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kut regen, kut koers, kut prono/
Eindhoven TTT, tief op![]()
Nog steeds gedeeld 1e?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kut regen, kut koers, kut prono/
Eindhoven TTT, tief op![]()
Sorry, over het hoofd gezien.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:51 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb toch ook 10 punten maar sta hier niet bij (had al vroeg de prono gepost).
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef Chiel-Montagne het volgende:
De behaalde punten met de Tour de Suisse staan er inmiddels ook.
hier: Rode lantaarn in TdSquote:
Ooeehh.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Uitslag Tour de Suisse
rubbereend: 4
Wackyduck: 4
DL, TdS en TTT-winnaars toegevoegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je de OP-lijst even up-to-date maken dndiek?
Tijd dat ik je van het podium kegelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Targaflorio loopt nu toch wel redelijk uit, maar natuurlijk ben ik nog steeds wel tevreden met m'n podiumplaats.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Targaflorio loopt nu toch wel redelijk uit, maar natuurlijk ben ik nog steeds wel tevreden met m'n podiumplaats.
Dat is vroegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is vroeg? We zijn inmiddels halverwege het seizoen.
iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:38 schreef BVO het volgende:
Te vroeg op kop gaan is elk jaar fataal gebleken. Ik weet er alles van.
Wordtquote:NK
1 T Dekker
2 Boogerd
3 Tjalingi
4 Langeveld
5 De Groot
België: Boonen
Frankrijk: Arnaud Coyot
Italië di LUca
Duitsland: Voigt
Spanje: Indurain
omdat Freire niet meedoet lees ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:00 schreef borisz het volgende:
nou vooruit
1. Boogerd
2. Tankink
3. Dekker
4. van Heeswijk
5. De groot
België: Boonen
Frankrijk: Moreau
Italië Betinni
Duitsland: Voigt
Spanje: Freire
Wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:35 schreef IJsVogel het volgende:
Even voorlopig als fok het vanavond niet doet ofzo
NK
1. Thomas Dekker
2. Michael Boogerd
3. Karsten Kroon
4. Maarten Tjallingi
5. Bram Tankink
België: Tom Boonen
Frankrijk: Christophe Moreau
Italië: Paolo Bettini
Duitsland: Stefan Schumacher
Spanje: Freire
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:09 schreef Joris33 het volgende:
1. Dekker
2. Boogerd
3. Kroon
4. Tsjallingi
5. Van Heeswijk
Belgie: Boonen
Frankrijk: Moreau
Italie: Bettini
Duitsland: Schumacher
Spanje: Freire Valverde
NL zoals normaal zie OP. voor de overige moest je een naam noemen, won hij 4 punten, top 5 kreeg je 2 punten en eindigde die in de top 10 leverde je dat nog een puntje op.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef JelleS het volgende:
Hoe was de puntentelling precies bij deze kampioenschappen. 7 voor de winnaar en 2 en 1 voor de rest?
Alweer.quote:
quote:ScottTracy 17
oxylus11 17
Indurain?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:15 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mijn eerste gedeelde dagzege! Echt blij dat ik Indurainalsnog uit mijn prono gehaald heb
![]()
Of:quote:Op maandag 2 juli 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
Voor de sprint zat ik of aan etappe 3 te denken de langste rit
voor de bergen etappe 14 Plateau de Beille of 16 naar Col d'Aubisque
voor de tijdrit etappe 19
ofzo![]()
quote:
Het lot brengt ons telkens weer samen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
niet te geloven, je hebt een tijdje boven me gestaan maar mn doel is weer bereikt nu
langzaam aan begin ik volgens mij een beetje omhoog te gaan.
Oja leuk, besluit je een gokje te nemen bij het NK vanaf plaats 3........ Ik heb nog heel erg zitten overwegen om Moerenhoet op 1 te zetten maar ben er op het laatste moment vanaf gestapt
Qua sprintetappe ben ik wel voor meteen de 1e rit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom ik binnenkort op terug.
gewoon doen. Van donderdag tot en met zaterdag heb je dan de tijd. Etappe 1 weet tenminste niemand hoe de verhouding bij de sprinters er echt bij zit. De top, alla, maar de rest daarachter is dan lekker spannend. zoals hierboven ook al is gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Later vandaag het schema. Etappe 1 is zeker een optie, maar wel kortdag.
Niet te laat lijkt me, aangezien ook het eindklassement zaterdag moet worden ingeleverd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het ook jammer om 2 sprintetappes te doen tegenover slechts één bergrit en een tijdrit. Dan nog liever gewoon de proloog. Maar daar is het al te laat voor natuurlijk.
Maar wellicht wel om Vaduz' plannen te veranderen. Of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet te laat lijkt me, aangezien ook het eindklassement zaterdag moet worden ingeleverd.
Wordt dus nu:quote:Etappe 1:
1. McEwen
2. Boonen
3. Hushovd
4. Benatti
5. Freire
dat eerste:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
Ben ik nou zo scheel of staat nergens de inlevertijd voor morgen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Tour programma:
Voor zaterdag 7 juli 15.00 uur:
-Jullie top 5, eindklassement
-een naam voor de groene trui
-een naam voor de bolletjestrui
-een naam voor de witte trui
+ de top 5 van de proloog in Londen
Vervolgens:
Etappe 8: Zondag 15 Juli. Le Grand-Bornand - Tignes (berg)
Etappe 13: Zaterdag 21 Juli. Albi - Albi (tijdrit)
Etappe 20: Zondag 29 Juli. Marcoussis Paris Champs-Élysées (sprint)
Owh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |