Of:quote:Op maandag 2 juli 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
Voor de sprint zat ik of aan etappe 3 te denken de langste rit
voor de bergen etappe 14 Plateau de Beille of 16 naar Col d'Aubisque
voor de tijdrit etappe 19
ofzo![]()
quote:
Het lot brengt ons telkens weer samen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
niet te geloven, je hebt een tijdje boven me gestaan maar mn doel is weer bereikt nu
langzaam aan begin ik volgens mij een beetje omhoog te gaan.
Oja leuk, besluit je een gokje te nemen bij het NK vanaf plaats 3........ Ik heb nog heel erg zitten overwegen om Moerenhoet op 1 te zetten maar ben er op het laatste moment vanaf gestapt
Qua sprintetappe ben ik wel voor meteen de 1e rit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom ik binnenkort op terug.
gewoon doen. Van donderdag tot en met zaterdag heb je dan de tijd. Etappe 1 weet tenminste niemand hoe de verhouding bij de sprinters er echt bij zit. De top, alla, maar de rest daarachter is dan lekker spannend. zoals hierboven ook al is gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Later vandaag het schema. Etappe 1 is zeker een optie, maar wel kortdag.
Niet te laat lijkt me, aangezien ook het eindklassement zaterdag moet worden ingeleverd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:17 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het ook jammer om 2 sprintetappes te doen tegenover slechts één bergrit en een tijdrit. Dan nog liever gewoon de proloog. Maar daar is het al te laat voor natuurlijk.
Maar wellicht wel om Vaduz' plannen te veranderen. Of niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet te laat lijkt me, aangezien ook het eindklassement zaterdag moet worden ingeleverd.
Wordt dus nu:quote:Etappe 1:
1. McEwen
2. Boonen
3. Hushovd
4. Benatti
5. Freire
dat eerste:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
Ben ik nou zo scheel of staat nergens de inlevertijd voor morgen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Tour programma:
Voor zaterdag 7 juli 15.00 uur:
-Jullie top 5, eindklassement
-een naam voor de groene trui
-een naam voor de bolletjestrui
-een naam voor de witte trui
+ de top 5 van de proloog in Londen
Vervolgens:
Etappe 8: Zondag 15 Juli. Le Grand-Bornand - Tignes (berg)
Etappe 13: Zaterdag 21 Juli. Albi - Albi (tijdrit)
Etappe 20: Zondag 29 Juli. Marcoussis Paris Champs-Élysées (sprint)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |