quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef Leia het volgende:
téring. Wanneer maak je private homevideo's die treinen en bloed bevatten?
Ik wil ermee op fokradio komenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
wow, wel 2 hele topics over je shirtje, bijzonder hoor.
Nee.... fokradio...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Want ja, daar ziet iedereen je shirt inderdaad.
Zorg dan dat je op FOK!tv komt.
Nee met inktpen en marker, met de hand dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Leia het volgende:
Heb je dat trouwens gedaan met zo'n plak ding en een strijkijzer?
Ok, je mag dan wel je shirtje aanquote:
Heul niet, het is gemaakt door echte negerkindertjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Triest.
Dat shirt is nog net een graadje erger dan de geenstijl shirts.
Niet genoeg volgens mij, hij kan nog typen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tering Daniel, heb jij toevallig narcotische middelen geconsumeerd?
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tering Daniel, heb jij toevallig narcotische middelen geconsumeerd?
Trek je dit shirt ook héél trots aan naar Fok! meetings e.d.?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heul niet, het is gemaakt door echte negerkindertjes.
Ja. (serieus he)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trek je dit shirt ook héél trots aan naar Fok! meetings e.d.?
Vetjes, ik voel me nu een echte fokker!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent weer wat gestegen in het loser gehalte.
Tof! Fijn dat ik je heb kunnen helpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vetjes, ik voel me nu een echte fokker!
lezenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Jekoos het volgende:
Hoe kom je aan die witte shirtje? (zwarte zijn crew shirts of te winnen) maar die witte?
vergeet geen handleiding:quote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Jekoos het volgende:
Lolz ik ga ook zo'n shirtje laten drukken, pwn stoer gek!
gast waar vind ik die?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Gambrono het volgende:
[..]
vergeet geen handleiding:
[how to] make a lollershirt
![]()
![]()
bestaat nog nietquote:
Mijn taalglazuur, wat doe je?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Jekoos het volgende:
Hoe kom je aan die witte shirtje? (zwarte zijn crew shirts of te winnen) maar die witte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |