quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef Leia het volgende:
téring. Wanneer maak je private homevideo's die treinen en bloed bevatten?
Ik wil ermee op fokradio komenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:25 schreef Sebasser het volgende:
wow, wel 2 hele topics over je shirtje, bijzonder hoor.
Nee.... fokradio...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Want ja, daar ziet iedereen je shirt inderdaad.
Zorg dan dat je op FOK!tv komt.
Nee met inktpen en marker, met de hand dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef Leia het volgende:
Heb je dat trouwens gedaan met zo'n plak ding en een strijkijzer?
Ok, je mag dan wel je shirtje aanquote:
Heul niet, het is gemaakt door echte negerkindertjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Triest.
Dat shirt is nog net een graadje erger dan de geenstijl shirts.
Niet genoeg volgens mij, hij kan nog typen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tering Daniel, heb jij toevallig narcotische middelen geconsumeerd?
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
tering Daniel, heb jij toevallig narcotische middelen geconsumeerd?
Trek je dit shirt ook héél trots aan naar Fok! meetings e.d.?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heul niet, het is gemaakt door echte negerkindertjes.
Ja. (serieus he)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Trek je dit shirt ook héél trots aan naar Fok! meetings e.d.?
Vetjes, ik voel me nu een echte fokker!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent weer wat gestegen in het loser gehalte.
Tof! Fijn dat ik je heb kunnen helpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vetjes, ik voel me nu een echte fokker!
lezenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Jekoos het volgende:
Hoe kom je aan die witte shirtje? (zwarte zijn crew shirts of te winnen) maar die witte?
vergeet geen handleiding:quote:Op maandag 11 juni 2007 17:13 schreef Jekoos het volgende:
Lolz ik ga ook zo'n shirtje laten drukken, pwn stoer gek!
gast waar vind ik die?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Gambrono het volgende:
[..]
vergeet geen handleiding:
[how to] make a lollershirt
![]()
![]()
bestaat nog nietquote:
Mijn taalglazuur, wat doe je?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Jekoos het volgende:
Hoe kom je aan die witte shirtje? (zwarte zijn crew shirts of te winnen) maar die witte?
Mijn pik stijgert eerder voor MissHoney, dan dat ik ooit #care zal hebben voor het verhaal hierboven.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Lieve vrienden van het goede fokken, ik heb em niet laten drukken, ik heb het met inktpen opgetekend en daarna zwart gemaakt met een permanent markerstift met dunne kop.
Omdat je mij zo creatief vind. Ah bedankt manquote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef Gambrono het volgende:
[..]
bestaat nog niet
maar 'k bedoelde dat je die moest maken als je toch een shirt maakt (jewaids)
wat vindt jouw mama ervan dat je je bed niet opmaakt?quote:
een newbiequote:Op maandag 11 juni 2007 18:56 schreef bibi.bikini het volgende:
[..]
wat vind jouw mama ervan dat je je bed niet opmaakt?
Openenz0rquote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Gambrono het volgende:
[..]
vergeet geen handleiding:
[how to] make a lollershirt
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:02 schreef Gambrono het volgende:
[..]
iemand vond zijn decemberkloon terug![]()
Een overmoedige die niet op de hoogte is van het bestaan van PI's, interpunctie, en een shifttoets. Of was dat geen vraag? Ik kon het niet zien zo.quote:
Oh ben ik wel hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een overmoedige die niet op de hoogte is van het bestaan van PI's, interpunctie, en een shifttoets. Of was dat geen vraag? Ik kon het niet zien zo.
Je bent je PI vergeten.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef bibi.bikini het volgende:
[..]
Oh ben ik wel hoor!
Wist niet dat PI, interpunctie en het gebruik van de shifttoets gewenst is.
Trouwens, als je "en" gebruikt hoef je geen komma te plaatsen.
Weet ik. Maar bij uitspraak vond ik het zo leuker. Lijkt het wat meer een opsomming.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:26 schreef bibi.bikini het volgende:
[..]
Oh ben ik wel hoor!
Wist niet dat PI, interpunctie en het gebruik van de shifttoets gewenst is.
Trouwens, als je "en" gebruikt hoef je geen komma te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |