Welke?quote:
Ik ook niet....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik snap er werkelijk waar geen hol meer van.
En dat is maar goed ook.
OMFG....!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:37 schreef Frutsel het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #209
Zie de foto van Broodjeszaak Puntmuts van overdag en tijdens het noodweer van gisteravond in Enschede. Denk dat die zaak niet open is vandaag
3 meter water
Ken ik niet.quote:
Wat..??quote:
Punkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer relaxe rustige band, weet niet van wat voor muziek je houdt..
De wereld is ineens een stuk helderderder.quote:
Al een tijdje...!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
oh jj, weet je nog dat we het een keer hadden over die topgun zonnebril? Dies al een tijdje binnen..![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al een tijdje...!!!![]()
Foto!!!![]()
Foto!!!![]()
Foto!!!![]()
Foto!!!![]()
jamaar, ik snap het welquote:
koffie...?...ik zit hier aan de koffie met een hele reep chocola...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef OA het volgende:
Ik zou graag willen zeggen, dat ik even verder werk, maar er is niet zoveel te doen...![]()
Oasis is tof. Wonderwallquote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mwah dan vind je het denk ik niks. Meer coldplay/oasis achtig.
Verbanden.quote:
Mwah dan denk ik niet dat je het iets vindt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oasis is tof. Wonderwall.
Verder houd ik niet zo van Coldplay stuff nee.
Smaken verschillen!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mwah dan denk ik niet dat je het iets vindt.![]()
Ik heb m'n buik vol van koffie....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
koffie...?...ik zit hier aan de koffie met een hele reep chocola...![]()
![]()
![]()
Nee. Persoonlijke.quote:
Je weet wel. Om je arm ofzo, als je gewond bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Persoonlijke.
Nooit van m'n leven...quote:
ik vind de solo cd van Dolores O'Riordan (Cranberries) erg vetquote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Chris Martin heeft ook een nummertje geschreven van die cd die ik net heb besteld.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |