Ik was er gisteren nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Casual-T het volgende:
Binnen 24 uur niet eens één topic vol, een primeur...![]()
Kut manquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
ze hebben mn kimmie_16 #2 topic gekilled
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
ze hebben mn kimmie_16 #2 topic gekilled
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb last van VOGSteeds als ik wat wil gaan typen, dan komt er wat tussendoor. Bureau opruimen, water halen, plassen, papierwerk sorteren, mail kijken etc
Oh oh Goover, dat gaat nie goehoed!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik heb last van VOGSteeds als ik wat wil gaan typen, dan komt er wat tussendoor. Bureau opruimen, water halen, plassen, papierwerk sorteren, mail kijken etc
Heb ik ook hoor! Is echt vervelend, sterkte ermee! Weet precies hoe je je voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Hier is het heerlijk warm! moet nog even gaan kijken waar ik vanavond lekker in het avondzonnetje van mn bier ga genieten, of bij de Brandenburger tor, of bij de reichstag, of dan toch bij de Berliner dom...? Moeilijke keuze...!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
Lekker benauwd.
Opschepperquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hier is het heerlijk warm! moet nog even gaan kijken waar ik vanavond lekker in het avondzonnetje van mn bier ga genieten, of bij de Brandenburger tor, of bij de reichstag, of dan toch bij de Berliner dom...? Moeilijke keuze...!![]()
Gefeliciteerdquote:
Nee hoor... In het begin kwam dat ook wel eens voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef Casual-T het volgende:
Binnen 24 uur niet eens één topic vol, een primeur...![]()
Hier is de weerverwachting dat het tot vrijdag in ieder geval boven de 27-28 graden blijft!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Opschepper
Hier is het zelfs regenachtig.. regent nog niet echt, maar miezerde wel heel klein beetje vanmorgen.
Dank je PBquote:
zeker als het niet de officiële ABC website isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://html.macksfoto.com/s1942069.htm
Paris Hilton doooooood!!!!
Nee tuurlijk niet...! is de grootste HOAX van vandaag!quote:
Whehe, wat een berichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://html.macksfoto.com/s1942069.htm
Paris Hilton doooooood!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |