En jij bedankt voor ditquote:Op maandag 11 juni 2007 03:21 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Nah die laat zijn kwaak niet meer zien..quote:Op maandag 11 juni 2007 03:23 schreef kleinzusje het volgende:
huh ?
Hou wel van die eend hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 03:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah die laat zijn kwaak niet meer zien..
Dat klinkt goedquote:Op maandag 11 juni 2007 03:23 schreef Soury het volgende:
Ik ga een eend rammen
quote:
Zwaai klote drijverquote:
Probeer hier maar eens ontopic te postenquote:Op maandag 11 juni 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Kekke TT.
Wil je goedmaak sex met mij ?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Stuur die hond van je naar een K9 school en we worden nummer 1![]()
quote:
Omdat je dan origineel bladmuziek moet kopen.quote:Op maandag 11 juni 2007 03:39 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom wil niemand meer bij een muziekkorps?
Godsamme was dit nou weer ?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat je dan origineel bladmuziek moet kopen.![]()
higihoquote:Op maandag 11 juni 2007 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat je dan origineel bladmuziek moet kopen.![]()
kzquote:
Als ik je eerst sla (met zweepje) jij huilt ? en dan lig ik op mn rug ? met rode wangen van schaamte en genot ? Is dat ok ?quote:
Zullen de buren leuk vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
Veel pelzier alle ik ga piano spelen
Wibiquote:Op maandag 11 juni 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
Doe je buren de groetenquote:Op maandag 11 juni 2007 03:46 schreef Soury het volgende:
Mijn buurman lijkt op Brain, maar heeft geen 6 paKquote:
mag het ook zonder zweepje? en dat jij op je rug ligt met rode wangen te huilen van schaamte en genot?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik je eerst sla (met zweepje) jij huilt ? en dan lig ik op mn rug ? met rode wangen van schaamte en genot ? Is dat ok ?
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Probeer hier maar eens ontopic te posten![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Stuur die hond van je naar een K9 school en we worden nummer 1![]()
OKquote:Op maandag 11 juni 2007 03:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mag het ook zonder zweepje? en dat jij op je rug ligt te huilen van schaamte en genot?![]()
quote:
Ja heerlijkquote:
Dat hij het gras al voor mijn voeten had weggemaaidquote:
Ach, iemand moet het gras doenquote:Op maandag 11 juni 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hij het gras al voor mijn voeten had weggemaaid![]()
Kroos ?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hij het gras al voor mijn voeten had weggemaaid![]()
okquote:Op maandag 11 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Doen jullie voorzichtig met KZ, ik ben ff weg....
En niet van de halfbakken gedoe![]()
![]()
quote:
Vind je kaal ook ok ?quote:
quote:
Mag ik je nog even wat vragen ?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Doen jullie voorzichtig met KZ, ik ben ff weg....
En niet van de halfbakken gedoe![]()
![]()
Ik zei toch niet van dat halfbakken gedoequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei toch niet van dat halfbakken gedoe![]()
Ik ben echt weg![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zei toch niet van dat halfbakken gedoe![]()
Ik ben echt weg![]()
jemig, dat doe ik elke dag ZELFquote:Op maandag 11 juni 2007 03:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
maar anders wil ik het wel scheren ook hoor, zo moeilijk ben ik niet![]()
ach, doe ik het een keer extraquote:
man !!! een kut scheren is een lastig dingquote:
quote:
Stiekem is 'ie wel koel.quote:Op maandag 11 juni 2007 04:17 schreef avonne het volgende:
TT veranderen?
wel lief hoor, maar lijkt erg op een lekkere simple vok PIquote:
In wat ?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:17 schreef avonne het volgende:
TT veranderen?
zal ik je helpen ?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zit te puzzelen op een diepere betekenis, maar het lukt niet
Heb je pagina 1 van deze SC bekeken?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:21 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zit te puzzelen op een diepere betekenis, maar het lukt niet
quote:
Ik onderbreek mn wilde neuksexquote:
herenliefde, muziekkorps, piano en Eend in elkaar rammenquote:Op maandag 11 juni 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je pagina 1 van deze SC bekeken?![]()
Ook altijd hetzelfde hierquote:Op maandag 11 juni 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
[..]
herenliefde, muziekkorps, piano en Eend in elkaar rammen
No, does not ring a bell
Check je je PM weleens?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:26 schreef avonne het volgende:
[..]
herenliefde, muziekkorps, piano en Eend in elkaar rammen
No, does not ring a bell
en van SC, HSCquote:
Zelf wetenquote:Op maandag 11 juni 2007 04:29 schreef avonne het volgende:
[..]
niet op dit tijdstip.
Voor je het weet moet je weer pagina's terug gaan lezen.
met mij ?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu je het zegt...![]()
Ik ga wel snel naar bed. [afbeelding]
Weltrustequote:
horny sex chat ?quote:
quote:
dat vind ik goed genoegquote:
tip: niet lachen tijdens de Ian sex, maar gewoon duits kreunen !quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 04:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kan dat niet eens fatsoenlijk uitspreken
ik kom tot
honey sex slet
HiDi slow ?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als je niet van HS weet, laat dan maar![]()
Ik ga slapen dames, ik hoor de volgeltjesquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga slapen dames, ik hoor de volgeltjes![]()
Weltrusten![]()
![]()
ok, tot morgequote:
Beste quote ooit.quote:Op maandag 11 juni 2007 04:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
tip: niet lachen tijdens de Ian sex, maar gewoon duits kreunen !
Jesus man slaap jij wel eens ????quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Môgguh...
Om half 5 ben ik mijn bed in gekropen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Jesus man slaap jij wel eens ????
Mogguh trouwens
Heb jij aan 5 uurtjes genoeg ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om half 5 ben ik mijn bed in gekropen.
Tja, ik heb genoeg nachtrust, dus ik heb me snelheid ook !!!! Maarrre lekker chillen in de zon met je laptop. Das het eerste wat ik ook ga kopen een laptop.quote:
Ik heb helaas een duitse...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja, ik heb genoeg nachtrust, dus ik heb me snelheid ook !!!! Maarrre lekker chillen in de zon met je laptop. Das het eerste wat ik ook ga kopen een laptop.![]()
quote:
Yet hem in je Sig ???quote:
Dit is een vuige hoax.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik hier aan het goede adres voor de sc![]()
watskeburt met de nummering...(en nee ik heb niet teruggelezen..)
yo yo , dat yiet er prachtig uitquote:
Er ging iets mis, als je er 020 voor zet is het mijn telefoon nummerquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik hier aan het goede adres voor de sc![]()
watskeburt met de nummering...(en nee ik heb niet teruggelezen..)
Ikzelf heb een beetje een hekel aan kattenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
Okay...... ik heb hier dus een kat........die mag overal in huis komen....... WAAROM moet ie dan overgeven in mijn schoen!!!!!![]()
maar schoenen zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
Okay...... ik heb hier dus een kat........die mag overal in huis komen....... WAAROM moet ie dan overgeven in mijn schoen!!!!!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er ging iets mis, als je er 020 voor zet is het mijn telefoon nummer, sorry
die krijgt niets naar binnenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
En je lichaam zit daar op welke wijze mee??![]()
Nog erger...................................quote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
Is het zo erg?? Na RG heb je dus al een infuus nodig??
Dat gaat wat worden na Wimbledon.... maar gelukkig wordt er daar op gras gespeeld
Das waar, maar grote kans dat EEN VIEZEUITDEKLOUWENGESPIeRDEHIJGENDEKREUNENDENOOB EN EENBELGMETEENKOORTSLIP iig niet winnenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog erger...................................![]()
Andyquote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, maar grote kans dat EEN VIEZEUITDEKLOUWENGESPIeRDEHIJGENDEKREUNENDENOOB EN EENBELGMETEENKOORTSLIP iig niet winnen
Had je een ban ?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Dit is voor mijn medeverslaafden en vrienden in de COS... zodat de COS schoon blijft.
Het laat zich raden wat ik van dit soort ban vind. Never mind.
Ik heb een heleboel lieve PM'metjes gekregen en daardoor heb ik ook de leuke dingen gelezen in de COSsen, voor vanaf bladzijde 3 in COS 1660. Hoe lullig die ban ook was, alle berichtjes die erdoor op gang kwamen hebben wel 1 ding goed duidelijk gemaakt: wij COSsers rulen!![]()
Ik stel voor dat we maandelijks zorgen dat er iemand een ban krijgt, zodat we kunnen bonden op de manier zoals het nu is gegaan. Ontzettend bedankt voor al die hartjes onder de riem!![]()
GOGOGO Disana en maakt je verder niet druk ...........quote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Dit is voor mijn medeverslaafden en vrienden in de COS... zodat de COS schoon blijft.
Ik heb een heleboel lieve PM'metjes gekregen en daardoor heb ik ook de leuke dingen gelezen in de COSsen, voor vanaf bladzijde 3 in COS 1660. Hoe lullig die ban ook was, alle berichtjes die erdoor op gang kwamen hebben wel 1 ding goed duidelijk gemaakt: wij COSsers rulen!![]()
Ik stel voor dat we maandelijks zorgen dat er iemand een ban krijgt, zodat we kunnen bonden op de manier zoals het nu is gegaan. Ontzettend bedankt voor al die hartjes onder de riem!![]()
Welkom terug Disana, mijn mening over de walgelijke ban is bekend, ik weet gewoon zeker dat bepaalde figuren die precies hetzelfde doen: geen ban krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Goed om je terug te zien!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Dat je terug bent is het belangrijkste,wbquote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
WBquote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Ik maak me soms kwaad over users die een welverdiende ban gewoon niet krijgenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Welkom terug Disana, mijn mening over de walgelijke ban is bekend, ik weet gewoon zeker dat bepaalde figuren die precies hetzelfde doen: geen ban krijgen.
En zelfs een welkom terug topic mocht niet, omdat het forum niet om users schijnt te draaien.
Ik ben er nog steeds kwaad over, maar het is fijn dat je weer terug bent.![]()
Ja, dat eerste weet ik ook. De bans om de mijne heen zijn ook voor even wat grotere 'overtredingen'. Maar ja, wij zijn het niet die ermee moeten leven, dat zijn de twee die hem geregeld hebben. Blijft natuurlijk staan dat ik niet had moeten reageren in die COS... en dat was ook nooit gebeurd als er toevallig wel een moderator was geweest die middag met dubbele COSsen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Welkom terug Disana, mijn mening over de walgelijke ban is bekend, ik weet gewoon zeker dat bepaalde figuren die precies hetzelfde doen: geen ban krijgen.
En zelfs een welkom terug topic mocht niet, omdat het forum niet om users schijnt te draaien.
Ik ben er nog steeds kwaad over, maar het is fijn dat je weer terug bent.![]()
Ik maak me soms kwaad dat ik geen ban krijg als ik er om vraagquote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik maak me soms kwaad over users die een welverdiende ban gewoon niet krijgen![]()
Doe ik ook niet, maar de lol is er momenteel nog wel vanaf. Ik zal kijken waar ie ligtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
GOGOGO Disana en maakt je verder niet druk ...........![]()
Ik ga kijken Kleinzusje.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik maak me soms kwaad dat ik geen ban krijg als ik er om vraag![]()
Maar ik moet nu eerst even sigaretten aan mijn knuffelzwerver brengen, dan een broodje eten, mn films bekijken en faxen beantwoorden.
Zit er ook aan te denken omweer naar Kreta te gaan, maar het schijnt daar VOL te zijn![]()
Peter lieverd, mn mannen fim staat in de OP![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Hadden we je gemist? Neeeeeehquote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef Disana het volgende:
Ik heb een gespleten persoonlijkheid. Wij zijn altijd met meerderequote:Op maandag 11 juni 2007 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
Mogen de WE users in de IK vorm spreken, dank JULLIE wel![]()
21quote:
Het is eigenlijk bedoeld als nieuwe OP.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar via marktplaats kan het best iets opleveren.
Ik kom hier echter bijna niet, en zeker niet met zovelenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bedoeld als nieuwe OP.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het is eigenlijk bedoeld als nieuwe OP.
Gedichtquote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een gespleten persoonlijkheid. Wij zijn altijd met meerdere![]()
(Wat een onwijs vage titel trouwens)
Dat zal ze leren!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
IK reageer principieel niet meer op Mootie, Liess en Cot.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef kleinzusje het volgende:
Gedicht
Vaag:
Jij bent de zon in mij
vaag door mist omsloten
mist en tranen
maken mij vaag
ben ik jou liefde vandaag
of blijft onze neuksex traag
vaag
DEminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsquote:
Best Inukshuk, hartelijk dank voor uw bezorgdheid. Ik kan u mededelen dat de detentie over het geheel weinig te wensen overliet, maar dat ik onderhand wel ruik als een beer die net uit haar winterslaap komt: ik weiger koude douches te nemen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Inukshuk het volgende:
[quote]Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar de lol is er momenteel nog wel vanaf. Ik zal kijken waar ie ligt![]()
[/quote
Vraagje;
Hoe was het tijdens je ban? Kreeg je wel genoeg te eten en water? Mocht je iedere dag naar buiten? En de post, nog veel kaarten ontvangen? En het douchen? Toch niet toevallig het stukje zeep laten vallen tijdens het douchen he?Heb jij nou ook een taart van Lowlive no-life gekregen?
Heb je nog een electronische enkelbandje om, of ben je op borg vrij? En heb je nog een reclaseringsmod toegewezen gekregen of laten ze je zonder begeleiding weer vrij op het forum?![]()
Ben er rete nieuwschierig naar, en vind het reuzestoer om met een crimineel zoals jou te mogen schrijven.![]()
Good to have you back
Als je zo bukt kan ik je niet van achteren nemenquote:
Dikke zoen voor alle updates trouwensquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat je terug bent is het belangrijkste,wb![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
Als je zo bukt kan ik je niet van achteren nemen![]()
Mootiequote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
Peter, mag Veulen ook op je banlist? Dat vind ik gezellie!![]()
Ik zou maar gauw een douche nemen, voordat je het weet wordt je er weer afgeknikkert;quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Best Inukshuk, hartelijk dank voor uw bezorgdheid. Ik kan u mededelen dat de detentie over het geheel weinig te wensen overliet, maar dat ik onderhand wel ruik als een beer die net uit haar winterslaap komt: ik weiger koude douches te nemen!
Er heeft zich nog geen reclasseringsmod gemeld, en dat baart mij wel enige zorgen. Stel dat ik met mijn nu opgelopen strafblad opnieuw in de fout ga, moet ik het dan een hele week zonder warme douches stellen?!?![]()
nice to see you
Dat dus....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen de onderhuidse kut gevechten even weg uit mn cult topic ?
Ga uien snijden, of lekker met glassex in de weer. Maak kunst, ga een uitkering opmaken, email een vriend, geef brood aan een zwerver, kijk tennis
holkruipjosties![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Gedicht
Ban
Wees niet bang voor een ban
traag en vaag
lik ik mn mod
zeer graag
ban
wees niet bang
ben blij dat ik likken kan
met of zonder ban
vrijwillig wil ik pijn
straffen
bannen
Bannen zijn fijn
De vent met wie ik de cel deelde was net Jaap. Hij stonk naar ranzige mayonaise en oude kots. Kan zijn dat je dat ruiktquote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw een douche nemen, voordat je het weet wordt je er weer afgeknikkert;
"Disana ban 123.5/8 uur, wegens onaangenaam rieken"![]()
Ja leg dat nou is even uit?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen de onderhuidse kut gevechten even weg uit mn cult topic ?
Gelukkig heb ik die niet in huisquote:Ga uien snijden,
Wat is daar lekker aan?quote:of lekker met glassex in de weer.
Daar ben ik niet zo goed inquote:Maak kunst,
Die krijg ik niet, ik verdien te veel of werk te kortquote:ga een uitkering opmaken,
Pm ook goed? Zo ja, dan komen we niet veel verder.quote:email een vriend,
Echt niet, dat eet ik gewoon zelf op.quote:geef brood aan een zwerver,
Vind ik niks aanquote:kijk tennis
Dank uquote:holkruipjosties![]()
Ik weet niet of ik dat nog wel durf hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:
Holkruipjosties
Mooi woord, onthoud ik voor scrabble.
Sorry, carry on
"zomaar" nog wel, foei! Stout FOK!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog wel durf hoor![]()
Wie weet word je wel zomaar geband toch Disana![]()
Die bouwlampen staan nog bij de Arena?? Ik zet ze wel weer aan als het donker wordquote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan de uitgang van het hol niet meer vinden! HELP!!!!![]()
Kom laten we er allemaal even schande van sprekenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef yvonne het volgende:
"zomaar" nog wel, foei! Stout FOK!
Okee, ik zal je reden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan de uitgang van het hol niet meer vinden! HELP!!!!![]()
ik graagquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom laten we er allemaal even schande van spreken![]()
Nu moet ik douchenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, ik zal je reden.
Links af bij het likkerspijpje.
Vervolgens rechtdoor langs de dwarsbuis.
Dan naar rechts richting de kruipgang.
En dan met de bocht mee naar links het holletje uit.
Je moet ook een week zonder wasmachine??quote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag kan het in elk geval nog, ik ben al hysterisch wasjes aan het draaien!
Gelukkig is het mooi weer en de tuinslang is zo uitgeroldquote:
Een week......... of langer.......... ik heb geen idee van het schema nog! Dus alles moet schoon!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ook een week zonder wasmachine??![]()
Het was een sarcastisch oproep sufkip. Mezelf hoef ik niet op te roepen om er schande van te spreken, dat deed ik al. Nou de rest nog...quote:
Damn... dan stelde ik de vaatwasser tijdelijk buiten gebruik en zette ik de wasmachine op de plek van de vaatwasser...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Een week......... of langer.......... ik heb geen idee van het schema nog! Dus alles moet schoon!
Gedicht:quote:
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooi weer en de tuinslang is zo uitgerold![]()
Dat is ook nog een optie, we moeten gewoon even kijken hoe lang het duurt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... dan stelde ik de vaatwasser tijdelijk buiten gebruik en zette ik de wasmachine op de plek van de vaatwasser...
Beetje overdreven. Heb je niet een aardige buurman ofzo waar je even kan douche?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......
Ik wist dus niet of dat een optie was, want dat werkt alleen maar als je geen inbouwvaatwasser hebt... en de mijne is idd geen inbouw, maar dat is niet overal zoquote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie, we moeten gewoon even kijken hoe lang het duurt.
Ja, daar mogen we vast ook wel douchen en wassen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
HAAAAAAAAI
En die lieve buurman, die je vriend gaat helpen met het slopen van de douche, heeft die geen douche ???![]()
Ha fijn! Een delegatie van het hoofdbestuur die door het stof komt kruipen!quote:
Tssssssssk Yvonne zit lekker op een berg, die hoeft niet door stof!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn! Een delegatie van het hoofdbestuur die door het stof komt kruipen!![]()
Nou ik vind schande zwak uitgedrukt! Het is horrible, en een flinke stap terug voor de menselijke beschaving. Ik hoop dat de kamer vragen hierover nog voor de zomer recessie worden behandeldquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom laten we er allemaal even schande van spreken![]()
Hinderlijk he, als al die creativiteit er in één keer uit wil...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gedicht:
gezellig
Gert ik heb je lief
Kreta deed pijn
wil altijd jouw modlikker zijn
gezellig met zn 2
Maar met Avonne is ook OK
en natuurlijk
samen met Day
Geileneuksex met elkaar
is helaas niet zo gezellig
dan kom ik niet klaar
Vergeef me mijn liefde
ik neuk me hoger op
maar modden ?
gezellig, komt niet op in mn kop
Yvonne is echt HEUL liefquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn! Een delegatie van het hoofdbestuur die door het stof komt kruipen!![]()
Holkruipjostiquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yvonne is echt HEUL lief
Ik hou van haar![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Hinderlijk he, als al die creativiteit er in één keer uit wil...![]()
Inderdaad, het is echt een schande dat zulke mensen nog los mogen lopen. Tijd voor een aanlijnplicht voor alle Disana's en Peter'squote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef Inukshuk het volgende:
Nou ik vind schande zwak uitgedrukt! Het is horrible, en een flinke stap terug voor de menselijke beschaving. Ik hoop dat de kamer vragen hierover nog voor de zomer recessie worden behandeld![]()
Als je de uitgang zoekt, Veulert heeft de routebeschrijvingquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yvonne is echt HEUL lief
Ik hou van haar![]()
Hij was eigenlijk te makkelijk..... maar t blijft een mooie uitdrukkingquote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Je was me voor, wilde hetzelfde zeggen![]()
Ik geloof dat kleinzusje nog iets dieper zit. Die komt straks via de mond weer naar buiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
Als je de uitgang zoekt, Veulert heeft de routebeschrijving![]()
Een uitgang is een uitgang....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat kleinzusje nog iets dieper zit. Die komt straks via de mond weer naar buiten.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat kleinzusje nog iets dieper zit. Die komt straks via de mond weer naar buiten.![]()
Het is toch een beetje apart om via de uitgang naar de ingang te gaan. Dat is net zo iets als je boodschappen betalen voor je iets gepakt hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Leandra het volgende:
Een uitgang is een uitgang....
Is dat die van die lange teksten ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je de uitgang zoekt, Veulert heeft de routebeschrijving![]()
Mwah... het ligt er maar net aan wat je nodig hebt natuurlijk... beetje de "all inclusive" formulequote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is toch een beetje apart om via de uitgang naar de ingang te gaan. Dat is net zo iets als je boodschappen betalen voor je iets gepakt hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
Mwah... het ligt er maar net aan wat je nodig hebt natuurlijk... beetje de "all inclusive" formule
In wat voor kringen???quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was een sarcastisch oproep sufkip. Mezelf hoef ik niet op te roepen om er schande van te spreken, dat deed ik al. Nou de rest nog...![]()
Ze noemen het ook wel humor
Eenholkruipjosti krijgt vaak tafeltje dekje, al zingend naar de uitgang ( deur) en maakt daar een ingang van ( deur) door het maal te pakken en zonder centjesquote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is toch een beetje apart om via de uitgang naar de ingang te gaan. Dat is net zo iets als je boodschappen betalen voor je iets gepakt hebt.
Kringen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef demins het volgende:
In wat voor kringen???
Ik ben gerustgesteld. Dat is mij nog nooit gelukt...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
Eenholkruipjosti krijgt vaak tafeltje dekje, al zingend naar de uitgang ( deur) en maakt daar een ingang van ( deur) door het maal te pakken en zonder centjes![]()
kringen zijn toch niet vierkant ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kringen?
Demins wat is dat nou weer voor hokjes mentaliteit![]()
van IKEAquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je vierkante glazen hebt krijg je geen ronde kringen op tafel
Wie zegt dat hokjes vierkant zijn?quote:
Maar wel met afgeronde hoekjesquote:Op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
Hebben die vierkante glazen?? Leuk, even kijken als ik daar weer ben....
Lekkere verkapte vooroordelenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
He maar Holkruipjosties , mn tafeltjedekje komt zo en mn knuffelzwerver staat te wachten op mijn gratis eten, zodat hij vandaag een ingang kan betalen, zonder naar de uitgang te moeten omdat er in Nederland nog een paar ramptoeristen geilen op het feit dat ze het welverdiende salaris echt nodig hebben voor plasmaschermen en talpa enzo................![]()
Kijk uit voor je het weet word je bestempeld als iemand met een vooroordeel!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
He maar Holkruipjosties , mn tafeltjedekje komt zo en mn knuffelzwerver staat te wachten op mijn gratis eten, zodat hij vandaag een ingang kan betalen, zonder naar de uitgang te moeten omdat er in Nederland nog een paar ramptoeristen geilen op het feit dat ze het welverdiende salaris echt nodig hebben voor plasmaschermen en talpa enzo................![]()
Vergeet niet je filmpjes nog even te posten voor je gaatquote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef kleinzusje het volgende:
Kringen zijn, hoe leg ik dat nou het makkelijkste uit, ik zal maar zeggen "rond", net als een pannekoek. Begrijp je het zover? Dan nu de hokjes, dat is moeilijker, die zijn namelijk niet rond, soms vierkant, maar altijd rechthoekig! En kunnen maar liefst drie dimensies hebben, maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kringen?
Demins wat is dat nou weer voor hokjes mentaliteit![]()
Het wordt steeds gezelliger hier, kunnen we dit niet beter de AT noemen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:45 schreef demins het volgende:
![]()
[..]
Kringen zijn, hoe leg ik dat nou het makkelijkste uit, ik zal maar zeggen "rond", net als een pannekoek. Begrijp je het zover? Dan nu de hokjes, dat is moeilijker, die zijn namelijk niet rond, soms vierkant, maar altijd rechthoekig! En kunnen maar liefst drie dimensies hebben, maar dat hoeft niet.
Dus voor je je weer op het glibberige pad van de woordspeling begeeft, trek stevige wandelschoenen aan en zorg voor enige bagage! Pakezel!
okquote:Op maandag 11 juni 2007 15:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Vergeet niet je filmpjes nog even te posten voor je gaat![]()
Gaan we Zweedse gehaktballetjes eten... die zijn iig rond.... of doen ze dat in jouw kringen niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:46 schreef kleinzusje het volgende:
Jemig
mn bekrompen geest zegt dat ieder vooroordeel zn nadeel heeft
wtf![]()
Leandra, zullen we samen naar IKEA gaan ???![]()
Bekrompen hoor. Niet alles is zo als wij het zien. Misschien is de wereld wel een ovaaltje waar alleen ovale vormen op voorkomen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:45 schreef demins het volgende:
![]()
Kringen zijn, hoe leg ik dat nou het makkelijkste uit, ik zal maar zeggen "rond", net als een pannekoek. Begrijp je het zover? Dan nu de hokjes, dat is moeilijker, die zijn namelijk niet rond, soms vierkant, maar altijd rechthoekig! En kunnen maar liefst drie dimensies hebben, maar dat hoeft niet.
Dus voor je je weer op het glibberige pad van de woordspeling begeeft, trek stevige wandelschoenen aan en zorg voor enige bagage! Pakezel!
Het je wel bergschoenen ???? en een brede rug ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bekrompen hoor. Niet alles is zo als wij het zien. Misschien is de wereld wel een ovaaltje waar alleen ovale vormen op voorkomen.
IN mijn kringen is dat inderdaad wat vreemd, maar ik wil best zo'n zweeds balletje in mn ingang proppen en dan hopen dat het er in de uitgang ( van de ikea) niet via mijn ingang uitkomt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaan we Zweedse gehaktballetjes eten... die zijn iig rond.... of doen ze dat in jouw kringen niet?![]()
Ik heb vooral een gladde rug, alles glijd er zo langsquote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef petraa het volgende:
Het je wel bergschoenen ???? en een brede rug ?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bekrompen hoor. Niet alles is zo als wij het zien. Misschien is de wereld wel een ovaaltje waar alleen ovale vormen op voorkomen.
Kijk daar hou ik vanquote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb vooral een gladde rug, alles glijd er zo langs![]()
Een nieuwe wat ????quote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Veulen het volgende:
Wie maakt er trouwens een nieuwe?
Heej je bent een soort van Jaap dan !!!!!!!!!!!1quote:
Sensationele Chatquote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef petraa het volgende:
Een nieuwe wat ????
edit: Oh dat. Ik pas, ik ga boodschappen doen.![]()
Afhankelijk van hoeveel cranberry-saus je over die zweedse balletjes gooit komt het er wel weer bruin of rood-achtig uit....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IN mijn kringen is dat inderdaad wat vreemd, maar ik wil best zo'n zweeds balletje in mn ingang proppen en dan hopen dat het er in de uitgang ( van de ikea) niet via mijn ingang uitkomt.
En: mag ik in je holletje kruipen dan lieverd ?![]()
![]()
Maar samen wegen wij nog geen 200 kiloquote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Heej je bent een soort van Jaap dan !!!!!!!!!!!1![]()
Done: [DGK SC # 136] Soixante-neuf part deuxquote:Op maandag 11 juni 2007 15:54 schreef Veulen het volgende:
Wie maakt er trouwens een nieuwe?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Leandra het volgende:
Done: [DGK SC # 136] Soixante-neuf part deux
Schijnt goed te zijn voor een blaasontsteking.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel cranberry-saus je over die zweedse balletjes gooit komt het er wel weer bruin of rood-achtig uit....
Nee, je mag niet in mijn holletje kruipen, er zijn grenzen![]()
Niets persoonlijks hoor![]()
Oh, is dat het...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn voor een blaasontsteking.![]()
Tja en als er echt gebaggerd moet worden mis ik Ianquote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef Leandra het volgende:
Moet deze nog wel ff vol natuurlijk....
Gooi het er uit meid... Laat je gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
eigenlijk ben ik gewoon chagerijnig
Ach, kom zeg, alsof jij Ian nodig hebt om te baggerenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja en als er echt gebaggerd moet worden mis ik Ian![]()
(Kijk kleinzusje ik zei ik ben je nu trots op me?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |