Ik weet niet of ik dat nog wel durf hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:
Holkruipjosties
Mooi woord, onthoud ik voor scrabble.
Sorry, carry on
"zomaar" nog wel, foei! Stout FOK!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog wel durf hoor![]()
Wie weet word je wel zomaar geband toch Disana![]()
Die bouwlampen staan nog bij de Arena?? Ik zet ze wel weer aan als het donker wordquote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan de uitgang van het hol niet meer vinden! HELP!!!!![]()
Kom laten we er allemaal even schande van sprekenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef yvonne het volgende:
"zomaar" nog wel, foei! Stout FOK!
Okee, ik zal je reden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
Ik kan de uitgang van het hol niet meer vinden! HELP!!!!![]()
ik graagquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom laten we er allemaal even schande van spreken![]()
Nu moet ik douchenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, ik zal je reden.
Links af bij het likkerspijpje.
Vervolgens rechtdoor langs de dwarsbuis.
Dan naar rechts richting de kruipgang.
En dan met de bocht mee naar links het holletje uit.
Je moet ook een week zonder wasmachine??quote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag kan het in elk geval nog, ik ben al hysterisch wasjes aan het draaien!
Gelukkig is het mooi weer en de tuinslang is zo uitgeroldquote:
Een week......... of langer.......... ik heb geen idee van het schema nog! Dus alles moet schoon!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ook een week zonder wasmachine??![]()
Het was een sarcastisch oproep sufkip. Mezelf hoef ik niet op te roepen om er schande van te spreken, dat deed ik al. Nou de rest nog...quote:
Damn... dan stelde ik de vaatwasser tijdelijk buiten gebruik en zette ik de wasmachine op de plek van de vaatwasser...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Een week......... of langer.......... ik heb geen idee van het schema nog! Dus alles moet schoon!
Gedicht:quote:
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooi weer en de tuinslang is zo uitgerold![]()
Dat is ook nog een optie, we moeten gewoon even kijken hoe lang het duurt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... dan stelde ik de vaatwasser tijdelijk buiten gebruik en zette ik de wasmachine op de plek van de vaatwasser...
Beetje overdreven. Heb je niet een aardige buurman ofzo waar je even kan douche?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hahah de tuinslang is het inderdaad de komende week. Mijn schoonmoeder vond dat we wel daar konden douchen, maar om daar nou elke dag 20 min heen, 20 min terug voor te rijden......
Ik wist dus niet of dat een optie was, want dat werkt alleen maar als je geen inbouwvaatwasser hebt... en de mijne is idd geen inbouw, maar dat is niet overal zoquote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie, we moeten gewoon even kijken hoe lang het duurt.
Ja, daar mogen we vast ook wel douchen en wassen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:21 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
HAAAAAAAAI
En die lieve buurman, die je vriend gaat helpen met het slopen van de douche, heeft die geen douche ???![]()
Ha fijn! Een delegatie van het hoofdbestuur die door het stof komt kruipen!quote:
Tssssssssk Yvonne zit lekker op een berg, die hoeft niet door stof!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn! Een delegatie van het hoofdbestuur die door het stof komt kruipen!![]()
Nou ik vind schande zwak uitgedrukt! Het is horrible, en een flinke stap terug voor de menselijke beschaving. Ik hoop dat de kamer vragen hierover nog voor de zomer recessie worden behandeldquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kom laten we er allemaal even schande van spreken![]()
Hinderlijk he, als al die creativiteit er in één keer uit wil...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gedicht:
gezellig
Gert ik heb je lief
Kreta deed pijn
wil altijd jouw modlikker zijn
gezellig met zn 2
Maar met Avonne is ook OK
en natuurlijk
samen met Day
Geileneuksex met elkaar
is helaas niet zo gezellig
dan kom ik niet klaar
Vergeef me mijn liefde
ik neuk me hoger op
maar modden ?
gezellig, komt niet op in mn kop
Yvonne is echt HEUL liefquote:Op maandag 11 juni 2007 15:22 schreef demins het volgende:
[..]
Ha fijn! Een delegatie van het hoofdbestuur die door het stof komt kruipen!![]()
Holkruipjostiquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yvonne is echt HEUL lief
Ik hou van haar![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Hinderlijk he, als al die creativiteit er in één keer uit wil...![]()
Inderdaad, het is echt een schande dat zulke mensen nog los mogen lopen. Tijd voor een aanlijnplicht voor alle Disana's en Peter'squote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef Inukshuk het volgende:
Nou ik vind schande zwak uitgedrukt! Het is horrible, en een flinke stap terug voor de menselijke beschaving. Ik hoop dat de kamer vragen hierover nog voor de zomer recessie worden behandeld![]()
Als je de uitgang zoekt, Veulert heeft de routebeschrijvingquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yvonne is echt HEUL lief
Ik hou van haar![]()
Hij was eigenlijk te makkelijk..... maar t blijft een mooie uitdrukkingquote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Je was me voor, wilde hetzelfde zeggen![]()
Ik geloof dat kleinzusje nog iets dieper zit. Die komt straks via de mond weer naar buiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
Als je de uitgang zoekt, Veulert heeft de routebeschrijving![]()
Een uitgang is een uitgang....quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat kleinzusje nog iets dieper zit. Die komt straks via de mond weer naar buiten.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat kleinzusje nog iets dieper zit. Die komt straks via de mond weer naar buiten.![]()
Het is toch een beetje apart om via de uitgang naar de ingang te gaan. Dat is net zo iets als je boodschappen betalen voor je iets gepakt hebt.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Leandra het volgende:
Een uitgang is een uitgang....
Is dat die van die lange teksten ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je de uitgang zoekt, Veulert heeft de routebeschrijving![]()
Mwah... het ligt er maar net aan wat je nodig hebt natuurlijk... beetje de "all inclusive" formulequote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is toch een beetje apart om via de uitgang naar de ingang te gaan. Dat is net zo iets als je boodschappen betalen voor je iets gepakt hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
Mwah... het ligt er maar net aan wat je nodig hebt natuurlijk... beetje de "all inclusive" formule
In wat voor kringen???quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was een sarcastisch oproep sufkip. Mezelf hoef ik niet op te roepen om er schande van te spreken, dat deed ik al. Nou de rest nog...![]()
Ze noemen het ook wel humor
Eenholkruipjosti krijgt vaak tafeltje dekje, al zingend naar de uitgang ( deur) en maakt daar een ingang van ( deur) door het maal te pakken en zonder centjesquote:Op maandag 11 juni 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is toch een beetje apart om via de uitgang naar de ingang te gaan. Dat is net zo iets als je boodschappen betalen voor je iets gepakt hebt.
Kringen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef demins het volgende:
In wat voor kringen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |