HiDi slow ?quote:Op maandag 11 juni 2007 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als je niet van HS weet, laat dan maar![]()
Ik ga slapen dames, ik hoor de volgeltjesquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 04:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ga slapen dames, ik hoor de volgeltjes![]()
Weltrusten![]()
![]()
ok, tot morgequote:
Beste quote ooit.quote:Op maandag 11 juni 2007 04:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
tip: niet lachen tijdens de Ian sex, maar gewoon duits kreunen !
Jesus man slaap jij wel eens ????quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Môgguh...
Om half 5 ben ik mijn bed in gekropen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Jesus man slaap jij wel eens ????
Mogguh trouwens
Heb jij aan 5 uurtjes genoeg ?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om half 5 ben ik mijn bed in gekropen.
Tja, ik heb genoeg nachtrust, dus ik heb me snelheid ook !!!! Maarrre lekker chillen in de zon met je laptop. Das het eerste wat ik ook ga kopen een laptop.quote:
Ik heb helaas een duitse...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja, ik heb genoeg nachtrust, dus ik heb me snelheid ook !!!! Maarrre lekker chillen in de zon met je laptop. Das het eerste wat ik ook ga kopen een laptop.![]()
quote:
Yet hem in je Sig ???quote:
Dit is een vuige hoax.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik hier aan het goede adres voor de sc![]()
watskeburt met de nummering...(en nee ik heb niet teruggelezen..)
yo yo , dat yiet er prachtig uitquote:
Er ging iets mis, als je er 020 voor zet is het mijn telefoon nummerquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik hier aan het goede adres voor de sc![]()
watskeburt met de nummering...(en nee ik heb niet teruggelezen..)
Ikzelf heb een beetje een hekel aan kattenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
Okay...... ik heb hier dus een kat........die mag overal in huis komen....... WAAROM moet ie dan overgeven in mijn schoen!!!!!![]()
maar schoenen zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
Okay...... ik heb hier dus een kat........die mag overal in huis komen....... WAAROM moet ie dan overgeven in mijn schoen!!!!!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er ging iets mis, als je er 020 voor zet is het mijn telefoon nummer, sorry
die krijgt niets naar binnenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
En je lichaam zit daar op welke wijze mee??![]()
Nog erger...................................quote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
Is het zo erg?? Na RG heb je dus al een infuus nodig??
Dat gaat wat worden na Wimbledon.... maar gelukkig wordt er daar op gras gespeeld
Das waar, maar grote kans dat EEN VIEZEUITDEKLOUWENGESPIeRDEHIJGENDEKREUNENDENOOB EN EENBELGMETEENKOORTSLIP iig niet winnenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nog erger...................................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |