Daarom heb ik m'n gele plectrums weggedaan die vloeken bij m'n strapquote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Om even onnodig sexistisch te zijn: soms als ik dit topic bekijk, heb ik het gevoel dat ik bij een stelletje vrouwen op de bank zit die het alleen maar hebben over topjes, lingerie en broeken die vorige maand anders nog perfect zaten.
Minder lullen, meer spelen!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Om even onnodig sexistisch te zijn: soms als ik dit topic bekijk, heb ik het gevoel dat ik bij een stelletje vrouwen op de bank zit die het alleen maar hebben over topjes, lingerie en broeken die vorige maand anders nog perfect zaten.
Zekers, ik heb net de binnenkant van m'n strat bekeken en was weer eens verrast door de kwaliteit van London City. Heel netjes gedaan, niet zo netjes als m'n explorer, maar vergeleken met de Squiers die ik op internet heb gezien; petje af! Binnenkort (lees: ooit) foto'squote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar hou ons op de hoogte met foto's![]()
lijkt me tof om te zien
mot je de behringer meuk er tussenuit gooienquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
D'r zit iets in je wenkbrauw.quote:
Als ik met winamp me geluid wat verder open zet begint ie te vervormen. Het zit em niet in de boxen, hangen al andere kabels op, zit em niet in de output van me pc, zit em niet in de output van me platenspeler. Denk dat me versterktje wat schade opgelopen heeft van het warmen weer, ik rook em laatst alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe bedoel je 'een bepaalde input'? Een bepaald apparaat, of inputvolume, of ....
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar okee wie spelet hier eigenlijk draadloos, en ik hoorde dat die dingen batterijen zuipen? Hoelang gaan die ongeveer mee. En waarom zit er eigenlijk geen accu in met lader waardoor die gewoon makkelijk weer op te laden is, zou een hoop schelen imho?
Sorry Sloggi voor het trage reageren..quote:
Ja, dat is nooit een goed tekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik met winamp me geluid wat verder open zet begint ie te vervormen. Het zit em niet in de boxen, hangen al andere kabels op, zit em niet in de output van me pc, zit em niet in de output van me platenspeler. Denk dat me versterktje wat schade opgelopen heeft van het warmen weer, ik rook em laatst alBinnekort maar es openschroven.
![]()
Dat is nog best langquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.
Ik heb een oud Rexer systeem, die doet het behoorlijk lang op 1 batterij. 24 uur ofzo geloof ik, maar ik laad de batterij toch na elke keer weer opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.
afgeprijsd naar 450 euro @ feedbackquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nog best lang
maarja zal ook wel wat centen kosten dan
Das het nadeel met de mijne: hij eet geen oplaadbare batterijen, maarja, van de andere kant: 1 batterij voor 3 optredens, dat overleef ik wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb een oud Rexer systeem, die doet het behoorlijk lang op 1 batterij. 24 uur ofzo geloof ik, maar ik laad de batterij toch na elke keer weer op
Oh, hoe kan dat uitmaken dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
afgeprijsd naar 450 euro @ feedback
nh
[..]
Das het nadeel met de mijne: hij eet geen oplaadbare batterijen, maarja, van de andere kant: 1 batterij voor 3 optredens, dat overleef ik wel!
Dat dacht ik dus ook, maar das dus blijkbaar niet waar......vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, hoe kan dat uitmaken dan?
Een batterij is toch een batterij, of die nou oplaadbaar is of niet? Of laat ik me nu wel weer heel erg kennen?![]()
lol wtf?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef Under_Score het volgende:
mijn MP3 speler eet ook bepaalde merken batterijen niet![]()
vanmiddag is kijken naar zo`n chromatische tuner
Kun je zon ding oversturen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat is nooit een goed teken
Maar overstuur je hem niet gewoon?
tuurlijk kun je die oversturen, daar ben je toch mee bezig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Kun je zon ding oversturen dan?bij sommige nummers heeft ie het overigens wel en bij andere weer niet. Terwijl dat eerst niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |