Als ik met winamp me geluid wat verder open zet begint ie te vervormen. Het zit em niet in de boxen, hangen al andere kabels op, zit em niet in de output van me pc, zit em niet in de output van me platenspeler. Denk dat me versterktje wat schade opgelopen heeft van het warmen weer, ik rook em laatst alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe bedoel je 'een bepaalde input'? Een bepaald apparaat, of inputvolume, of ....
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar okee wie spelet hier eigenlijk draadloos, en ik hoorde dat die dingen batterijen zuipen? Hoelang gaan die ongeveer mee. En waarom zit er eigenlijk geen accu in met lader waardoor die gewoon makkelijk weer op te laden is, zou een hoop schelen imho?
Sorry Sloggi voor het trage reageren..quote:
Ja, dat is nooit een goed tekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik met winamp me geluid wat verder open zet begint ie te vervormen. Het zit em niet in de boxen, hangen al andere kabels op, zit em niet in de output van me pc, zit em niet in de output van me platenspeler. Denk dat me versterktje wat schade opgelopen heeft van het warmen weer, ik rook em laatst alBinnekort maar es openschroven.
![]()
Dat is nog best langquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.
Ik heb een oud Rexer systeem, die doet het behoorlijk lang op 1 batterij. 24 uur ofzo geloof ik, maar ik laad de batterij toch na elke keer weer opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.
afgeprijsd naar 450 euro @ feedbackquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nog best lang
maarja zal ook wel wat centen kosten dan
Das het nadeel met de mijne: hij eet geen oplaadbare batterijen, maarja, van de andere kant: 1 batterij voor 3 optredens, dat overleef ik wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb een oud Rexer systeem, die doet het behoorlijk lang op 1 batterij. 24 uur ofzo geloof ik, maar ik laad de batterij toch na elke keer weer op
Oh, hoe kan dat uitmaken dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
afgeprijsd naar 450 euro @ feedback
nh
[..]
Das het nadeel met de mijne: hij eet geen oplaadbare batterijen, maarja, van de andere kant: 1 batterij voor 3 optredens, dat overleef ik wel!
Dat dacht ik dus ook, maar das dus blijkbaar niet waar......vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, hoe kan dat uitmaken dan?
Een batterij is toch een batterij, of die nou oplaadbaar is of niet? Of laat ik me nu wel weer heel erg kennen?![]()
lol wtf?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef Under_Score het volgende:
mijn MP3 speler eet ook bepaalde merken batterijen niet![]()
vanmiddag is kijken naar zo`n chromatische tuner
Kun je zon ding oversturen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat is nooit een goed teken
Maar overstuur je hem niet gewoon?
tuurlijk kun je die oversturen, daar ben je toch mee bezig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Kun je zon ding oversturen dan?bij sommige nummers heeft ie het overigens wel en bij andere weer niet. Terwijl dat eerst niet was.
het gaat om me hifi versterkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tuurlijk kun je die oversturen, daar ben je toch mee bezig?![]()
je moet em gewoon heel zachtjes zetten, volume van je gitaar omlaag?
klopt heb geeneen geld voor etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goed draadloos is te duur voor een zwerver als Dribbel.
* Frituurpan nog 1 laatste keer uit de kast trektquote:
Mietje, ga eens een week bassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef SNArky het volgende:
Eelt kweken na meer dan een week niet spelen![]()
Dat heb jij helemaal goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef punkjunk het volgende:
Heet wat te maken met het aantal ampères dat de batterij kan leveren, heb ik me eens laten vertellen.
ja, ze stoppen er stiekem minder amperes in, onwetende klanten zien het verschil nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef punkjunk het volgende:
Die goedkope baterijen zijn niets voor niets goedkoper heh. Ze kosten minder en dus zit er minder in.
Maar dat staat er dan toch los van of het oplaadbare batterijen zijn of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed
Als ze het niet doen, zijn ze of leeg, of te zwak.
oplaadbare batterijen zijn per definitie minder sterk als gewone batterijen. En daarnaast slijten ze extreem met de keer dat je ze gebruikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dat staat er dan toch los van of het oplaadbare batterijen zijn of niet?
kijk, dat is nou nieuws! wat voor één?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Cynic het volgende:
ohja: ik heb een El Cheapo tele besteld, hoop dat-ie deze week komt![]()
Een HKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
kijk, dat is nou nieuws! wat voor één?
haha, zal wel tri/multiplex body zijn dan ofzo? Als je em binnen heb moet je maar ff melden of het wat isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef Cynic het volgende:
69 euro op ebay, nieuw (dat kan dus haast niks zijn)
het is een Duitse firma die gitaren laat maken in China. Ze hebben er altijd een hele zooi opstaan, voor een euro of 50-60
nee, daar heeft het niks mee te maken. beetje schemerig merk in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef punkjunk het volgende:
Is dat H&K van hugnes en knetter ofzo?Ik vind op ebay iig niks? :'?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Deansensitized het volgende:
Check die bass dan
http://cgi.ebay.de/HK-Son(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef ibaneX het volgende:
http://cgi.ebay.de/HK-Str(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Met zo'n motief:http://www.angeleyes2.com/platinum6/backs/hippieflowerback.gif
En mooie elementjes er in ofzow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |