quote:Op maandag 11 juni 2007 02:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, is wel sneller gegaan hoor
Maar irritant is dat, mensen die zelf dan geen nieuw topic openen.
dat snap ik toch allemaal niet....quote:Op maandag 11 juni 2007 02:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, is wel sneller gegaan hoor
Maar irritant is dat, mensen die zelf dan geen nieuw topic openen.
We vergeven het je hoorquote:
Sjonge zet die TT eens terug het ging wel over de band HIM zuigt gewoon keihard, en je gaat niet zonder mijn toestemming die TT wijzigen, als jij gaat zitten janken over dat getvp kan je je hierover ook wel normaal gedragen vind je niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef nipeng het volgende:
TVP's kunnen wel eens spontaan onzichtbaar worden en ik heb zo het vermoeden dat de TT erg lang was.
Ik dacht dat de TT over HIM (de band) ging, gelukkig is het niet zo.
Waren ze van goud ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Net nieuwe snaren gehaald, gelijk 25 euro armer
Kan je denk ik beter een noise suppresor kopen bne je van je geruis af of je koopt zo'n digigtech en geeft mij je crybabyquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
hoe wou je nou kabels zelf maken?quote:
Oii, het waren 3 pakschenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Net nieuwe snaren gehaald, gelijk 25 euro armer
Digitech heb ik geen ervaringn mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
Ziet er wel leuk uit, ik wist niet dat DDrum ook echte drumstellen maakt?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
alleen dan ander paintwork
zul je nu zien dat die post verwijderd word omdat die niet over gitaren gaat
Je kunt gewoon losse kabel per meter kopenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe wou je nou kabels zelf maken?
kun je gewoon van dat plastic kopen op eromheen te doen ofzo?
tvp
tja dat kan ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je kunt gewoon losse kabel per meter kopen
Paar Neutrik stekkers eraan solderen en je bent de man.
Ja dan gaat er ook een dubbel pedaal mee, maar hij vond 2 bassdrums gewoon vetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, ik wist niet dat DDrum ook echte drumstellen maakt?
Verder lijkt me een dubbele klopper nogal wat handiger dan 2 bassdrums (vooral met vervoer en bij de plaatsing van mic's bij optredens) maar dat zal wel iets van drummers zijn.
Denk het niet. Als je bijv. aan het double-bassen bent en je trapt bdrum A in, daarna bdrum B kan ondertussen A nog doorklinken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
qua geluid is een dubbel pedaal natuurlijk gewoon hetzelfde
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voorbij feedback krijg je 10 pakjes dadario voor 25
Whehe pwnd!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
No fucking way! 8.30 per pakje betaald (D'addario)![]()
Okee ik ben geen drummerquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je bijv. aan het double-bassen bent en je trapt bdrum A in, daarna bdrum B kan ondertussen A nog doorklinken.
Bij 1 bassdrum wordt bij de 2e "trap" de eerste weer afgedempt.
Dus het klinkt allemaal wat voller/lomper
(ps. heel apart, ik kende ddrum ook alleen maar van de triggers/modules)
JA in elke andere zaak zijn ze echt veel duurder nu bij feedback deze week was aanbieding ofzo 2,95 per pakje en dan 10 voor 25 ofzo normaal zijn ze 4 euro geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
No fucking way! 8.30 per pakje betaald (D'addario)
Tering man, nou maar eens een keertje naar Rotterdam of Utrecht.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA in elke andere zaak zijn ze echt veel duurder nu bij feedback deze week was aanbieding ofzo 2,95 per pakje en dan 10 voor 25 ofzo normaal zijn ze 4 euro geloof ik
bij Lord of the Strings zijn ze ook goedkoperquote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tering man, nou maar eens een keertje naar Rotterdam of Utrecht.
Wat belachelijk trouwens dat het bij die hoerentoko hier in de buurt dan 2 keer zo duur is![]()
Maar daar is het al 2 keer fout gegaan met betalen. Ik vrolijk betaald, ontvangen ze het maar niet. Maja binnekort dan maar weer eens proberen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bij Lord of the Strings zijn ze ook goedkoper![]()
en dan worden ze nog gebracht ook![]()
Ik heb een RP200 (?) van Digitech, is wel grappig als je em alleen voor thuis gebruik wilt gebruiken. Ik speel zelf niet openbaar (wat misschien maar goed is ookquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
I smell noobs!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Farmersmom het volgende:
[..]
Ik heb een RP200 (?) van Digitech, is wel grappig als je em alleen voor thuis gebruik wilt gebruiken. Ik speel zelf niet openbaar (wat misschien maar goed is ook) en heb er veel plezier van. Ik heb geen ervaring met losse pedalen, maar ik denk dat daar toch zeker wel het betere geluid uit komt.
Mwoa, je hebt toch echt wel hele goede multieffects hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
I smell noobs!
multieffects pedaaltjes kunnen heel erg prima zijn voor thuisgebruik btw. dingetjes opnemen ook wel ( maar niet om serieus iets mee te doen)
ja je hebt idd hele goeie.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mwoa, je hebt toch echt wel hele goede multieffects hoor
Zo'n GT8 hoef je niet eens meer een amp mee te nemen geloof ik. Zag Marty Friedman dat doen en dat is toch ook niet echt een beginner.![]()
oh soms wel hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
dat is ook zo bij de podxtlive maar you can't beat mic'ing up a blasting cab!
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
you can't beat mic'ing up a blasting cab!
Sommige mensen zouden ze helemaal niet moeten versterken inderdaadquote:
Dat ontken ik niet...maar je zegt wel precies wat ik ook zei...quote:
Er is inderdaad ook een versie van de Digitech die een ingebouwde geluidskaart heeft, maar die was me iets te prijzig.quote:multieffects pedaaltjes kunnen heel erg prima zijn voor thuisgebruik btw. dingetjes opnemen ook wel ( maar niet om serieus iets mee te doen)
Ja dat doe ik wel vaker, ik lees namelijk nooit wat iedereen postquote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Farmersmom het volgende:
[..]
...maar je zegt wel precies wat ik ook zei...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |