quote:Op maandag 11 juni 2007 02:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, is wel sneller gegaan hoor
Maar irritant is dat, mensen die zelf dan geen nieuw topic openen.
dat snap ik toch allemaal niet....quote:Op maandag 11 juni 2007 02:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, is wel sneller gegaan hoor
Maar irritant is dat, mensen die zelf dan geen nieuw topic openen.
We vergeven het je hoorquote:
Sjonge zet die TT eens terug het ging wel over de band HIM zuigt gewoon keihard, en je gaat niet zonder mijn toestemming die TT wijzigen, als jij gaat zitten janken over dat getvp kan je je hierover ook wel normaal gedragen vind je niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef nipeng het volgende:
TVP's kunnen wel eens spontaan onzichtbaar worden en ik heb zo het vermoeden dat de TT erg lang was.
Ik dacht dat de TT over HIM (de band) ging, gelukkig is het niet zo.
Waren ze van goud ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Net nieuwe snaren gehaald, gelijk 25 euro armer
Kan je denk ik beter een noise suppresor kopen bne je van je geruis af of je koopt zo'n digigtech en geeft mij je crybabyquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
hoe wou je nou kabels zelf maken?quote:
Oii, het waren 3 pakschenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Net nieuwe snaren gehaald, gelijk 25 euro armer
Digitech heb ik geen ervaringn mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
Ziet er wel leuk uit, ik wist niet dat DDrum ook echte drumstellen maakt?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
alleen dan ander paintwork
zul je nu zien dat die post verwijderd word omdat die niet over gitaren gaat
Je kunt gewoon losse kabel per meter kopenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe wou je nou kabels zelf maken?
kun je gewoon van dat plastic kopen op eromheen te doen ofzo?
tvp
tja dat kan ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je kunt gewoon losse kabel per meter kopen
Paar Neutrik stekkers eraan solderen en je bent de man.
Ja dan gaat er ook een dubbel pedaal mee, maar hij vond 2 bassdrums gewoon vetquote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, ik wist niet dat DDrum ook echte drumstellen maakt?
Verder lijkt me een dubbele klopper nogal wat handiger dan 2 bassdrums (vooral met vervoer en bij de plaatsing van mic's bij optredens) maar dat zal wel iets van drummers zijn.
Denk het niet. Als je bijv. aan het double-bassen bent en je trapt bdrum A in, daarna bdrum B kan ondertussen A nog doorklinken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:09 schreef Dribbel_ het volgende:
qua geluid is een dubbel pedaal natuurlijk gewoon hetzelfde
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voorbij feedback krijg je 10 pakjes dadario voor 25
Whehe pwnd!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
No fucking way! 8.30 per pakje betaald (D'addario)![]()
Okee ik ben geen drummerquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Denk het niet. Als je bijv. aan het double-bassen bent en je trapt bdrum A in, daarna bdrum B kan ondertussen A nog doorklinken.
Bij 1 bassdrum wordt bij de 2e "trap" de eerste weer afgedempt.
Dus het klinkt allemaal wat voller/lomper
(ps. heel apart, ik kende ddrum ook alleen maar van de triggers/modules)
JA in elke andere zaak zijn ze echt veel duurder nu bij feedback deze week was aanbieding ofzo 2,95 per pakje en dan 10 voor 25 ofzo normaal zijn ze 4 euro geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
No fucking way! 8.30 per pakje betaald (D'addario)
Tering man, nou maar eens een keertje naar Rotterdam of Utrecht.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA in elke andere zaak zijn ze echt veel duurder nu bij feedback deze week was aanbieding ofzo 2,95 per pakje en dan 10 voor 25 ofzo normaal zijn ze 4 euro geloof ik
bij Lord of the Strings zijn ze ook goedkoperquote:Op maandag 11 juni 2007 16:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Tering man, nou maar eens een keertje naar Rotterdam of Utrecht.
Wat belachelijk trouwens dat het bij die hoerentoko hier in de buurt dan 2 keer zo duur is![]()
Maar daar is het al 2 keer fout gegaan met betalen. Ik vrolijk betaald, ontvangen ze het maar niet. Maja binnekort dan maar weer eens proberen.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
bij Lord of the Strings zijn ze ook goedkoper![]()
en dan worden ze nog gebracht ook![]()
Ik heb een RP200 (?) van Digitech, is wel grappig als je em alleen voor thuis gebruik wilt gebruiken. Ik speel zelf niet openbaar (wat misschien maar goed is ookquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
I smell noobs!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Farmersmom het volgende:
[..]
Ik heb een RP200 (?) van Digitech, is wel grappig als je em alleen voor thuis gebruik wilt gebruiken. Ik speel zelf niet openbaar (wat misschien maar goed is ook) en heb er veel plezier van. Ik heb geen ervaring met losse pedalen, maar ik denk dat daar toch zeker wel het betere geluid uit komt.
Mwoa, je hebt toch echt wel hele goede multieffects hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
I smell noobs!
multieffects pedaaltjes kunnen heel erg prima zijn voor thuisgebruik btw. dingetjes opnemen ook wel ( maar niet om serieus iets mee te doen)
ja je hebt idd hele goeie.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mwoa, je hebt toch echt wel hele goede multieffects hoor
Zo'n GT8 hoef je niet eens meer een amp mee te nemen geloof ik. Zag Marty Friedman dat doen en dat is toch ook niet echt een beginner.![]()
oh soms wel hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
dat is ook zo bij de podxtlive maar you can't beat mic'ing up a blasting cab!
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
you can't beat mic'ing up a blasting cab!
Sommige mensen zouden ze helemaal niet moeten versterken inderdaadquote:
Dat ontken ik niet...maar je zegt wel precies wat ik ook zei...quote:
Er is inderdaad ook een versie van de Digitech die een ingebouwde geluidskaart heeft, maar die was me iets te prijzig.quote:multieffects pedaaltjes kunnen heel erg prima zijn voor thuisgebruik btw. dingetjes opnemen ook wel ( maar niet om serieus iets mee te doen)
Ja dat doe ik wel vaker, ik lees namelijk nooit wat iedereen postquote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef Farmersmom het volgende:
[..]
...maar je zegt wel precies wat ik ook zei...
Ja, TVP worden spontaan ontzichtbaar` als je collega weer aan de verkeerde knopjes zit.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef nipeng het volgende:
TVP's kunnen wel eens spontaan onzichtbaar worden en ik heb zo het vermoeden dat de TT erg lang was.
Ik dacht dat de TT over HIM (de band) ging, gelukkig is het niet zo.
ja maar ik wil juist het klotekeyboard erbij.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
Doe dan een gewone UX1 of UX2. Zit je ook niet met dat klote keyboard.
ieder z'n eigen tong in z'n oog. vind ik ook, anders wordt het zo'n vieze zooiquote:
WTF is dat danquote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ieder z'n eigen tong in z'n oog. vind ik ook, anders wordt het zo'n vieze zooi![]()
zo'n keyboardje is heel leuk als je er dit mee kunt:
http://www.soundsonline.c(...)hoirs-pr-EW-165.html
(demo dingetje rechts)
VSTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stiekem wel hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Aresdreams het volgende:
Wat een TT...
*twijfeld aan dribbels_ geaardheid*
Doe eens chill, ik heb jouw TT niet aangepast. Weet niet eens hoe die was.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sjonge zet die TT eens terug het ging wel over de band HIM zuigt gewoon keihard, en je gaat niet zonder mijn toestemming die TT wijzigen, als jij gaat zitten janken over dat getvp kan je je hierover ook wel normaal gedragen vind je niet?
Stuur Belsen deze kant eens op!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef nipeng het volgende:
[..]
Doe eens chill, ik heb jouw TT niet aangepast. Weet niet eens hoe die was.
en HIM =
--> MUZ Feedback - Moderating Is Our Business...and Business Is Good!quote:
Ik had gepost dat HIM kut isquote:Op maandag 11 juni 2007 20:49 schreef Aresdreams het volgende:
Wat een TT...
*twijfeld aan dribbels_ geaardheid*
Als jij je gedraagt dan valt het allemaal best mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had gepost dat HIM kut ismaar dat mag niet en dan gaan ze de TT aanpassen
vervolgens krijg je een ban omdat je zegt
"ik moet je nog iets doorsturen kom ff op msn"
ja dat is een warez reques BAN!
vervolgens is m'n tvp weg
Goed bezig hier modjes![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef ikheetmartijn het volgende:
het einde van de wereld niet toch?
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:58 schreef nipeng het volgende:
[..]
Als jij je gedraagt dan valt het allemaal best mee.
Ga je nou klagen als iemand een TVP verwijderdHet topic blijft gewoon in je active topics staan hoor.
TVP's voegen niets toe, is het zo moeilijk om een normale post te doen? Ik flikker ze ook wel eens weg hoor, maakt weer ruimte voor posts met inhoud.
Normaal gesproken heb je totaal geen moeite om posts te maken.
MAar het gaat er gewoon om dat niemand er problemen mee heeft dus laat het lekker gaan, op de 1e pagina staan dan wat tvp's je ziet toch zelf dat als je een tvp weghaalt iemand daarvoor in plaats een bericht typt vanquote:Op maandag 11 juni 2007 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hte is gewoon irritant, de enige die zich schijnbaar ergeren aan die tvp's zijn die modjes en die posten hier toch zo goed als nooit
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Svyatagor het volgende:
Welke droeftoeter loopt er nou weer tvp's weg te halen.
Ik zou er ook eentje willen met keyboard, dan kun je namelijk vst's gebruiken.![]()
zo ontopic genoeg??
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:23 schreef -Menn0- het volgende:
Hooi daar ben ik weer, met gitaar!
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:04 schreef Under_Score het volgende:
gitaar!!!
Ik bespreek TVP gebeuren met de andere mods.quote:
Ik vind "Him is zo cool" veel erger thoughquote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik bespreek TVP gebeuren met de andere mods.![]()
HIM is kut in een TT vind ik ook niet echt geweldig dus kan wel wat voorstellen bij de aanpassing van de TT.
Idd ontopic weer.
nee gewone niet, oplaadbare welquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ik niet, maar meende dat dat juist wel meeviel...
Gewone batterijen vallen ook op te laden toch?
Je mag ze van mij in een oplader proppen hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 23:24 schreef Deansensitized het volgende:
Ik niet, maar meende dat dat juist wel meeviel...
Gewone batterijen vallen ook op te laden toch?
Nu nog een neger die je je gitaar laat bespelenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef NASDAQbastardo het volgende:
. Mijn kabel is zwart, Jazz III is zwart, m'n gordijnen zijn zwart, de versterker is zwart. Mijn tapijt is blauw.
Daarom heb ik m'n gele plectrums weggedaan die vloeken bij m'n strapquote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Om even onnodig sexistisch te zijn: soms als ik dit topic bekijk, heb ik het gevoel dat ik bij een stelletje vrouwen op de bank zit die het alleen maar hebben over topjes, lingerie en broeken die vorige maand anders nog perfect zaten.
Minder lullen, meer spelen!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Om even onnodig sexistisch te zijn: soms als ik dit topic bekijk, heb ik het gevoel dat ik bij een stelletje vrouwen op de bank zit die het alleen maar hebben over topjes, lingerie en broeken die vorige maand anders nog perfect zaten.
Zekers, ik heb net de binnenkant van m'n strat bekeken en was weer eens verrast door de kwaliteit van London City. Heel netjes gedaan, niet zo netjes als m'n explorer, maar vergeleken met de Squiers die ik op internet heb gezien; petje af! Binnenkort (lees: ooit) foto'squote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar hou ons op de hoogte met foto's![]()
lijkt me tof om te zien
mot je de behringer meuk er tussenuit gooienquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
D'r zit iets in je wenkbrauw.quote:
Als ik met winamp me geluid wat verder open zet begint ie te vervormen. Het zit em niet in de boxen, hangen al andere kabels op, zit em niet in de output van me pc, zit em niet in de output van me platenspeler. Denk dat me versterktje wat schade opgelopen heeft van het warmen weer, ik rook em laatst alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe bedoel je 'een bepaalde input'? Een bepaald apparaat, of inputvolume, of ....
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar okee wie spelet hier eigenlijk draadloos, en ik hoorde dat die dingen batterijen zuipen? Hoelang gaan die ongeveer mee. En waarom zit er eigenlijk geen accu in met lader waardoor die gewoon makkelijk weer op te laden is, zou een hoop schelen imho?
Sorry Sloggi voor het trage reageren..quote:
Ja, dat is nooit een goed tekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik met winamp me geluid wat verder open zet begint ie te vervormen. Het zit em niet in de boxen, hangen al andere kabels op, zit em niet in de output van me pc, zit em niet in de output van me platenspeler. Denk dat me versterktje wat schade opgelopen heeft van het warmen weer, ik rook em laatst alBinnekort maar es openschroven.
![]()
Dat is nog best langquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.
Ik heb een oud Rexer systeem, die doet het behoorlijk lang op 1 batterij. 24 uur ofzo geloof ik, maar ik laad de batterij toch na elke keer weer opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:46 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik. met een sennheiser g2 systeem en dan kan ik wel een uurtje of 8-9 op een batterij doen, soms meer.
afgeprijsd naar 450 euro @ feedbackquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nog best lang
maarja zal ook wel wat centen kosten dan
Das het nadeel met de mijne: hij eet geen oplaadbare batterijen, maarja, van de andere kant: 1 batterij voor 3 optredens, dat overleef ik wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb een oud Rexer systeem, die doet het behoorlijk lang op 1 batterij. 24 uur ofzo geloof ik, maar ik laad de batterij toch na elke keer weer op
Oh, hoe kan dat uitmaken dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
afgeprijsd naar 450 euro @ feedback
nh
[..]
Das het nadeel met de mijne: hij eet geen oplaadbare batterijen, maarja, van de andere kant: 1 batterij voor 3 optredens, dat overleef ik wel!
Dat dacht ik dus ook, maar das dus blijkbaar niet waar......vraag me niet waaromquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, hoe kan dat uitmaken dan?
Een batterij is toch een batterij, of die nou oplaadbaar is of niet? Of laat ik me nu wel weer heel erg kennen?![]()
lol wtf?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:40 schreef Under_Score het volgende:
mijn MP3 speler eet ook bepaalde merken batterijen niet![]()
vanmiddag is kijken naar zo`n chromatische tuner
Kun je zon ding oversturen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat is nooit een goed teken
Maar overstuur je hem niet gewoon?
tuurlijk kun je die oversturen, daar ben je toch mee bezig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Kun je zon ding oversturen dan?bij sommige nummers heeft ie het overigens wel en bij andere weer niet. Terwijl dat eerst niet was.
het gaat om me hifi versterkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tuurlijk kun je die oversturen, daar ben je toch mee bezig?![]()
je moet em gewoon heel zachtjes zetten, volume van je gitaar omlaag?
klopt heb geeneen geld voor etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Goed draadloos is te duur voor een zwerver als Dribbel.
* Frituurpan nog 1 laatste keer uit de kast trektquote:
Mietje, ga eens een week bassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:12 schreef SNArky het volgende:
Eelt kweken na meer dan een week niet spelen![]()
Dat heb jij helemaal goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:25 schreef punkjunk het volgende:
Heet wat te maken met het aantal ampères dat de batterij kan leveren, heb ik me eens laten vertellen.
ja, ze stoppen er stiekem minder amperes in, onwetende klanten zien het verschil nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef punkjunk het volgende:
Die goedkope baterijen zijn niets voor niets goedkoper heh. Ze kosten minder en dus zit er minder in.
Maar dat staat er dan toch los van of het oplaadbare batterijen zijn of niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed
Als ze het niet doen, zijn ze of leeg, of te zwak.
oplaadbare batterijen zijn per definitie minder sterk als gewone batterijen. En daarnaast slijten ze extreem met de keer dat je ze gebruikt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar dat staat er dan toch los van of het oplaadbare batterijen zijn of niet?
kijk, dat is nou nieuws! wat voor één?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Cynic het volgende:
ohja: ik heb een El Cheapo tele besteld, hoop dat-ie deze week komt![]()
Een HKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
kijk, dat is nou nieuws! wat voor één?
haha, zal wel tri/multiplex body zijn dan ofzo? Als je em binnen heb moet je maar ff melden of het wat isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:52 schreef Cynic het volgende:
69 euro op ebay, nieuw (dat kan dus haast niks zijn)
het is een Duitse firma die gitaren laat maken in China. Ze hebben er altijd een hele zooi opstaan, voor een euro of 50-60
nee, daar heeft het niks mee te maken. beetje schemerig merk in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef punkjunk het volgende:
Is dat H&K van hugnes en knetter ofzo?Ik vind op ebay iig niks? :'?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Deansensitized het volgende:
Check die bass dan
http://cgi.ebay.de/HK-Son(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef ibaneX het volgende:
http://cgi.ebay.de/HK-Str(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Met zo'n motief:http://www.angeleyes2.com/platinum6/backs/hippieflowerback.gif
En mooie elementjes er in ofzow
zo licht.. zo accentloos...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef ibaneX het volgende:
http://cgi.ebay.de/HK-Str(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Met zo'n motief:http://www.angeleyes2.com/platinum6/backs/hippieflowerback.gif
En mooie elementjes er in ofzow:P
ik klikte toch echt op editquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gaat lekker hè?
Maar leuk kleurtje!
ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Ruwe mixen binnen van onze demo!!
Echt super mooi!
Binnenkort even wat posten!
horen! horen! horen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Echt super mooi!
Nee, nu!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Echt super mooi!
ja daar gaat het ook heul niet om.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef ibaneX het volgende:
[..]
ik klikte toch echt op edit![]()
of zo'n hippie teleik wacht eerst de resultaten van de kwalitiet die hier gemeld worden wel ff af.
@Exported_sphinx: er is meer in het leven dan metaal, chille muziek maken en een dikke paffert er bij is op z'n tijd ook lekker![]()
Ben er ook erg blij mij echter ga ik gewoon een stuk kleiner wonen en past deze vriend er niet meer in...quote:
Het is dat ik al een Valvestate top en een 9100 heb staan, anders had ik het serieus overwogen. En het is een stereo-top, doe er je voordeel mee!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:50 schreef DoNirvana het volgende:
[..]
Ben er ook erg blij mij echter ga ik gewoon een stuk kleiner wonen en past deze vriend er niet meer in...
ja, en dan geen ZW44 meer nodig hebben zeker?quote:
Was het niet zo dat een normale batterij 1.5V levert en een oplaadbare 1.2V?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar das dus blijkbaar niet waar......vraag me niet waarom![]()
hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, is wel de bedoeling hoor. Maar hebben deze ook hard nodig. Zanger/gitarist speelt nu over de zang versterker, en dat is niet ideaal.
oh en dan haal je ditstortion uit een pedaal zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:39 schreef Deansensitized het volgende:
PA amp met een aantal ingangen. Twee mics en een gitaar. Wil wel, maar zoals ik zei, verre van ideaal
Dat zijn de bestequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Deansensitized het volgende:
Jep, een Boss DS-1.
ik vind ze echt kut klinkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef DoNirvana het volgende:
[..]
Dat zijn de bestegeweldige dingen
kan ook aan je versterker liggenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vind ze echt kut klinken![]()
quote:
Weezerquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Neidropje het volgende:
whoei deze ga ik live spelen, met een zeer duidelijke break die voor mijn rekening komt:
Woo-ee-oo, I look just like Buddy Holly.!
http://www.youtube.com/watch?v=FiIC5qcXeNU
Dikke prima voor de opnamekwaliteit, maar niet echt mijn dingquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.myspace.com/ikissedcharles
Nieuw nummer staat online
Alleen maar omdat ik op Fender speel hè?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dikke prima voor de opnamekwaliteit, maar niet echt mijn ding
zou idd goed kunnen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Was het niet zo dat een normale batterij 1.5V levert en een oplaadbare 1.2V?
dus dat verschil kan het net uitmaken.
Nee hoor, jullie muziekstijlquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik op Fender speel hè?
Ja, dat live meekijken heb ik een beetje gemist. Dan zo maar evenquote:Op donderdag 14 juni 2007 07:44 schreef nipeng het volgende:
Ja download meekijken was leuk. Die live stream was van best goede kwaliteit.
Dankje, en, beide nee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
Klinkt weer lekker Brian!
Robocop Kraus!
Al plannen met de opnamens? Labeltje gevonden?
Als je dan toch live speelt doe het dan zo: http://www.youtube.com/watch?v=lVzSAHQmASAquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:09 schreef Neidropje het volgende:
whoei deze ga ik live spelen, met een zeer duidelijke break die voor mijn rekening komt:
Woo-ee-oo, I look just like Buddy Holly.!
http://www.youtube.com/watch?v=FiIC5qcXeNU
Weezer is sowieso een kontschoppend goeie band.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:30 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Als je dan toch live speelt doe het dan zo: http://www.youtube.com/watch?v=lVzSAHQmASA
(stoer stukje @ 02:40)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:19 schreef Deansensitized het volgende:
Kraak het niet af toch? Gewoon niks voor mij, mag toch?
Is ook nooit goed hier! [afbeelding]
En op Rock Am Ring waren ze ook heel vetquote:Op donderdag 14 juni 2007 06:51 schreef Deansensitized het volgende:
En metal op Download 2007:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=discountmetal&p=r&page=1![]()
![]()
![]()
Stone Sour
![]()
![]()
![]()
Waarom tik je toch de hele tijd in hetzelfde ritme de akkoorden. Maakt het nummer wat amuzikaler.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef guitarist.nl het volgende:
Nu ga ik niet eens meer de moeite nemen er naar te luisterenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik op Fender speel hè?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom tik je toch de hele tijd in hetzelfde ritme de akkoorden. Maakt het nummer wat amuzikaler.
Misschien zijn jouw ideën niet zo goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij ieder nummer dat je aflevert.
Het Podium heeft alwel een mooie poster voor ons gemaakt!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef ikheetmartijn het volgende:
17.jun.2007 Het Podium? Zie nog niks op de site staan van Het Podium.
MIsschien dat ik zondag nog wel even in de buurt ben
Leuke liedjes wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het Podium heeft alwel een mooie poster voor ons gemaakt!
[afbeelding]
geslaagd ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:27 schreef adt het volgende:
gitaargitaar, dit is geen terugvindpost maar een verheelijking van de gitaar!
leuk nummer!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef guitarist.nl het volgende:
ben ik niet met je eens, allen via een toneport en je pc speakers spelen is toch ook niet 'echt' gitaarspelen........quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn volgens mij beide wel leuke versterkers voor thuis. Als je toch alleen thuis gaan spelen kan je natuurljik ook kiezen voor en toneport of iets dan speel j gewoon via je computer. Heb je volgens mij een stuk meer mogelijkheden dan die versterker.
Geen idee zo wat die dingen kosten maar die toneport is iet van 140
Mja okee ik zou er ook niet voor kiezen, is meer een leuk ding om erbij te hebben, maar aan die versterkers te zien gaat hij het toch alleen thuis proberen dus ik denk misschien is dat ook een optie voor hem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, allen via een toneport en je pc speakers spelen is toch ook niet 'echt' gitaarspelen........
ik ken beide amps, ze zijn allebei goed.
Em- Am- D - Gquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja okee ik zou er ook niet voor kiezen, is meer een leuk ding om erbij te hebben, maar aan die versterkers te zien gaat hij het toch alleen thuis proberen dus ik denk misschien is dat ook een optie voor hem.
Vette trommeldoos ja![]()
Weezermijn eerste "akkoorden nummer" was island in the sun
ff kijken hoe die ook alweer moest
Ze zijn beide iets meer dan 200 euro...(209/229). De line6 heeft een `12" speaker, als de Roland een kleiner speaker heeft ga ik maar voor de grootste speakerquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn volgens mij beide wel leuke versterkers voor thuis. Als je toch alleen thuis gaan spelen kan je natuurljik ook kiezen voor en toneport of iets dan speel j gewoon via je computer. Heb je volgens mij een stuk meer mogelijkheden dan die versterker.
Geen idee zo wat die dingen kosten maar die toneport is iet van 140
Haha, dat slaat nergens op. Je koopt toch ook geen bass cab met een 15" speaker omdat die groot is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ze zijn beide iets meer dan 200 euro...(209/229). De line6 heeft een `12" speaker, als de Roland een kleiner speaker heeft ga ik maar voor de grootste speaker![]()
"omdat ze digitaal zijn" of omdat ze in je ogen niet klinken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, dat slaat nergens op. Je koopt toch ook geen bass cab met een 15" speaker omdat die groot is.Ik vind het beide fuck amps omdat ze digitaal en alles zijn. Je zou naar mijn mening beter naar óf een héél klein buizen ampje te kijken (kustom valve, laney 15vc) of voor een gewone amp zonder al die troep die die line6 en roland aan boord hebben.
maar dat is mijn bescheide mening.
Cube!! Gaat loeihard, bakken met distortion, maar ook lekker voor blues. Lekker voor alles eigenlijk. Superdingen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil een versterker kopen, en zit nu te twijfelen tussen de 30W line6 spider, en de Roland Cube 30x. Qua prijs schelen ze twee tientjes, dus daar kan het niet aan liggen, maar iemand hier die al met beide ervaring heeft?
PS Ik speel graag zowel blues als metal, vandaar dat ik het principe van 'een paar versterkers in 1 box' principe van line 6 en de Cube zo mooi vindt....
Digitaal, roland is een keyboard merk. Maar bovenal is het in mijn ogen niet cool. Zit weinig leven in zo'n plastic bakje. Als je bijv. de Kustom Tube12 hebt dat is gewoon een no nonsense amp. Er zit een schakelaar op wat je het beste als UK/USA switch kunt beschrijven en een simpel EQ'tje. Zit een lineout op en verder is dat het. Klinkt geweldig en ziet er uit als een amp er uit hoord te zien.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:15 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
"omdat ze digitaal zijn" of omdat ze in je ogen niet klinken?
voor dat geld vind je niks beters. Tevens zoekt hij veelzijdigheid en heeft hij geen $$$ om nog legio stompboxes te kopen e.d. Dan is een cube of een spider een hele goede oplossing waar je leuke resultaten mee kan behalen!
DE CUBEquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil een versterker kopen, en zit nu te twijfelen tussen de 30W line6 spider, en de Roland Cube 30x. Qua prijs schelen ze twee tientjes, dus daar kan het niet aan liggen, maar iemand hier die al met beide ervaring heeft?
PS Ik speel graag zowel blues als metal, vandaar dat ik het principe van 'een paar versterkers in 1 box' principe van line 6 en de Cube zo mooi vindt....
dat geluid kun je ook uit een line6 halen. de kunst is alleen het goed afstellen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
DE CUBE
WAAROM? OMDAT DE ROLAND MODELS BETER ZIJN DAN LINE6. Naar mijn mening.
Als je een cube/line6 slecht 'vindt' klinken ben je gewoon een verkapte buizenpurist.
Dit komt uit een microcube: http://youtube.com/watch?v=qCdUpgIgNlE
edit: Het zit er op en kan stuk gaan. Kom op man, ga je economieleraar pijpen, spui je onzin ergens anders. Die dingen zijn meer dan degelijk gebouwd, en de effecten zijn zeker bruikbaar. Ik gebruik alle models opm'n cube, van het clean kanaal tot blackpanel tot rectifier. Ook de reverb gebruik ik graag. Voor opnames ideaal, zo blijkt uit de positieve reacties op mijn eigen zooi.
Wat wil je nou zeggen met die opnamen. Omdat jij (of ben jij dat niet?) er een goed geluid uit haalt haalt iedereen er een goed geluid uit?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
DE CUBE
WAAROM? OMDAT DE ROLAND MODELS BETER ZIJN DAN LINE6. Naar mijn mening.
Als je een cube/line6 slecht 'vindt' klinken ben je gewoon een verkapte buizenpurist.
Dit komt uit een microcube: http://youtube.com/watch?v=qCdUpgIgNlE
edit: Het zit er op en kan stuk gaan. Kom op man, ga je economieleraar pijpen, spui je onzin ergens anders. Die dingen zijn meer dan degelijk gebouwd, en de effecten zijn zeker bruikbaar. Ik gebruik alle models opm'n cube, van het clean kanaal tot blackpanel tot rectifier. Ook de reverb gebruik ik graag. Voor opnames ideaal, zo blijkt uit de positieve reacties op mijn eigen zooi.
Het viel me juist op pinkpop op dat alle bandjes op betrekkelijk kleine amps speelde. Zoals Artic Monkeys die op kleine Hiwatts speelde (of een ander merk). En dan gewoon uitversterkt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:44 schreef Deansensitized het volgende:
Menig groot gitarist speelt grote zalen, en dan ben je met een Cube ook nergens, dus dat argument gaat niet helemaal op
Hij was duidelijk op z'n pik getrapt. Grappig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen met die opnamen. Omdat jij (of ben jij dat niet?) er een goed geluid uit haalt haalt iedereen er een goed geluid uit?
Het is misschien heel hypocriet en het slaat nergen op, maar het rock'nroll gehalte (om het zo maar ff te zeggen) van die versterkertjes is gewoon 0,0. En ik vind dat wel belangrijk.
Hehe, dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:56 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij was duidelijk op z'n pik getrapt. Grappig.
Nee, maar wel als mijn favo bassisten door een 15" speeldenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, dat slaat nergens op. Je koopt toch ook geen bass cab met een 15" speaker omdat die groot is.
Had het niet nodig, maar speelde alleen maar op buizenbakken anders hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En trouwens, een buizenbak maakt nog geen Rock 'n Roll, Dimebag Darrel (RIP) had ook geen buizen nodig om de pannen van het dak te spelen.![]()
Hij speelde toch het grootste gedeelte van de Pantera platen op van die solid state Randal (Randall ?) bakken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had het niet nodig, maar speelde alleen maar op buizenbakken anders hoor![]()
![]()
En eindelijk eens een Dime fan erbij!!![]()
Als je in een trio speelt zou je mischien zelfs met die 30Wat ver kunnen komen denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Cynic het volgende:
Ik denk trouwens dat je met zo'n Cube60 (die zijn er toch?) best prima met een band mee kan spelen met repetities enzo.
En rock&roll hangt gelukkig af van meer factoren dan je amp
Speelde hij zijn latere Randall periode niet met buizen? Now you got me confusedquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Hij speelde toch het grootste gedeelte van de Pantera platen op van die solid state Randal (Randall ?) bakken?
En Dime ben ik absoluut fan van ja, ik heb hem hoger zitten dan Van Halen en Kirk Hammet (die ik ook erg goed vind, maar das een ander verhaal). Zowel zulke retestrakke rifs kunnen spelen, en dat soort waanzinnige solo's, ja, dan ben je gewoon van hele aparte klasse.
Ik kan niet uitsluiten dat ik ooit een Dean aanschaf, zo'n grote met bliksems erop...
sodemieter op kankerkut, je houd je bek maar gewoon, ik kan het toch gewoon on eens met je zijn. wat jij het beste vind hoef ik toch niet het beste te vinden, anders neukte ik je vrouw ook wel plat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja ik ben op m'n pik getrapt ja. Ik kan er niet tegen als idioten onzin verkondigen.
haha, ik ga naar Normaal! maar dat ie zo goed klinkt/speelt voor die prijs! en is de afwerking/kwaliteit ook wat of valt dat weer ff wat tegen? Anders heb ik ook nog wel wat geld liggen voor een hobby gitaartje!quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:11 schreef Cynic het volgende:
zo, de tele is binnen en klinkt en speelt echt heel erg lekker. het scheuren is natuurlijk even een ander verhaal, het klinkt meteen alsof je in Normaal speeltMaar clean is het echt heerlijk. Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken is dat de allerhoogste fret (22e) aan de bovenkant een beetje scherp is, misschien wel te verhelpen door een beetje veilen of klein tikje met een hamertje. Maarja, hoe vaak speel je daar überhaupt?
Hoezo kan je dat niet vergelijken. Je hebt immers ook buizenamps van rond de 200 euro. Die Kustom Tube is ook iets van 220 meen ik. Dat het 2 verschillende concepten zijn ok, maar de waarde van de mogelijkheden die voor de prijs geboden worden kun je wel vergelijken vind ik.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Cynic het volgende:
Wat een vergelijkingen ook trouwens, een modelingamp van 200 euro met een buizenversterker gaan lopen vergelijken
Overigens zijn die cubes best lekkere versterkers, ik denk dat je daar best mee kan optreden zelfs, sinds de jaren 70 hoef je gelukkig niet meer de hele zaal van geluid te voorzien met je amp maar heb je een PA
Ik denk trouwens dat je met zo'n Cube60 (die zijn er toch?) best prima met een band mee kan spelen met repetities enzo.
En rock&roll hangt gelukkig af van meer factoren dan je amp
leuke paint jobquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:13 schreef VaderJacob het volgende:
Onze trommelaar heeft een nieuwe trommel gekocht![]()
[afbeelding]
Zeker de epi valve junior heeft een heel herkenbaar geluidquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou durf ik ook haast te wedden dat punkjunk het verschil niet zal horen in een opname van een modelingamp of een goedkoop buizenbakding
zit waarschijnlijk een hoop tussen je oren dan
Rustig, ik pluk m'n gitaren niet uit de bak van de Wibra jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:39 schreef Svyatagor het volgende:
Overigens gaat het argument dat je met een cheap-ass beginnersgitaar beter uit de voeten kan op een modelingbak dan op een one-trick-pony buizenbak ook wel op.
Maar het allerbelangrijkste is nog dat de vragensteller zelf gaat spelen en rommelen en uitvogelt wat ie het lekkerst vindt klinken. Scheelt weer een scheldpartij hier en daar.
Jackson!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb nog een Jackson Charvette in de kast liggen, geen wonder, maar ook geen strat kloontje
van 99 euro of zo![]()
Jammer van die zoomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
...
Ik speelde vroeger door een Zoom 505 (is zoek sinds verhuizing, maar wie weet vind ik hem nog wel weer), maar wil deze keer het simpel houden, met een moddeling amp, en een wah wah. Ik heb 8 jaar niet meer gespeeld, en heb zo langzamerhand enorme jeuk om weer te beginnen....
Je hebt tegenwoordig van die handige apparaatjes, noemen ze telefoon ofzo...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:13 schreef imported_sphinx het volgende:
lol we zouden vandaag gaan oefenen, maar geen idee hoe laat![]()
ik ben niet compleet achterlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig van die handige apparaatjes, noemen ze telefoon ofzo...
Niet achterlijk nee?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ben niet compleet achterlijk
ik heb ge sms'd maar krijg niks terug![]()
Ik rouw met je mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
Baas had kaart al liggen [Technical Stand-by Crew], of ik dan ook kon... 5-8 juli... en dan zit ik alweer in Nederland![]()
![]()
En kan niet langer blijven, want moet 30 juni mijn kamer hier uit
En dan geen vervoer/geld om er even zomaar heen te rijden/reizen
Maar zou wel vet zijn geweest, Stand-by Crew, lam op dat festival rondhangen en bandjes kijken, en alleen als er problemen waren snel even inspringen en helpen.
Hier, check dat dan:
Against me!
Beastie Boys
Gojira
Hatesphere
In Flames
Machine Head
Mastodon
Muse
My chemical Romance
Red Hot Chili Peppers
Slayer
Strike Anywhere
Strung Out
Tiësto
Volbeat
Zyklon
Zon, bier, lekkere wijven, goede sfeer, gratis voer, hotel, ....
niet achterlijk, slechts lichtelijk mongolide.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Niet achterlijk nee?
wow, weer wat geleerd
Haha weet ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ben niet compleet achterlijk
ik heb ge sms'd maar krijg niks terug![]()
Nee helaasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik rouw met je mee.![]()
Kun je niet die eerste dagen van juli even bij een collega crashen en dan meerijden naar Roskilde? En dan terug met Eurolines voor een paar tientjes?
koop een huis.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
Al wat rondgevraagd, maar word niks![]()
in denemarken zijn huizen wel goedkoper dan in nl.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
Hier in Denemarken zeker. Als ik dan kon betalen had ik het zeker wel gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |