Klopt ja, wij zien het allemaal verkeerd. Babel was weer grote klasse. Goede aannames, veel schoten tussen de palen en dat hij niet scoorde tsjah, dat kan de beste overkomen. Lag natuurlijk ook aan zijn teamgenoten die gaven hem geen goede ballen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk eens de samenvatting op www.ekonder21.nl en vertel mij wat voor 'kansen, kansen en nog eens kansen' hij allemaal gemist heeft.
Ik kan er wel eeuwig over doorgaan, maar volgens mij hebben jullie allemaal naar een andere wedstrijd gekeken ofzo.![]()
Delourge?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef w00h00 het volgende:
Martin waar blijven onze aankopen???????
Ik neem geen genoegen met Delourge en Kennedy.
Ik keek naar Tien van 18.15 - 20.00, dus ik heb de goede wedstrijd gezien.quote:
Jij snapt het!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
tau·to·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)
1 het herhalen van eenzelfde denkbeeld met een andere uitdrukking [bv. 'ik was blij en verheugd']
Tautologie dus, geen pleonasme. Dat was wat hij bedoelde![]()
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
tau·to·lo·gie (de ~ (v.), ~ën)
1 het herhalen van eenzelfde denkbeeld met een andere uitdrukking [bv. 'ik was blij en verheugd']
Tautologie dus, geen pleonasme. Dat was wat hij bedoelde![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt ja, wij zien het allemaal verkeerd. Babel was weer grote klasse. Goede aannames, veel schoten tussen de palen en dat hij niet scoorde tsjah, dat kan de beste overkomen. Lag natuurlijk ook aan zijn teamgenoten die gaven hem geen goede ballen.
BABEL![]()
![]()
![]()
Schoten die nergens op leken, over / naast of zachte rolletjes in de handen van de keeper, kans voor open goal mis, slechte aanname in de 16 terwijl hij zo had kunnen uithalen, nu kon met pijn en moeite Rigters hem nog oppikken en schieten. Verder nog 10 slechte aannames en rendementsloze acties.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik keek naar Tien van 18.15 - 20.00, dus ik heb de goede wedstrijd gezien.
Kijk even die samenvatting dan, en vertel mij welke kansen hij 'allemaal' gemist heeft.
Lees dit effe door anders:quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt.
Kon dus beiden.
Goed, dit heeft geen zin, nu kap ik echt met de discussie.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Schoten die nergens op leken, over / naast of zachte rolletjes in de handen van de keeper, kans voor open goal mis, slechte aanname in de 16 terwijl hij zo had kunnen uithalen, nu kon met pijn en moeite Rigters hem nog oppikken en schieten. Verder nog 10 slechte aannames en rendementsloze acties.
JIj discussieert niet, noemt alleen maar drogredenen. Vraagt om voorbeelden en als die dan gegeven worden "stop" je er ineens meequote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Goed, dit heeft geen zin, nu kap ik echt met de discussie.
Foppe vond hem goed spelen, en daar gaat het om.![]()
Dat zijn geen voorbeelden. "10 slechte aannames", etc. Als ik die niet gezien heb hoe kan ik dan daarover discussieren?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JIj discussieert niet, noemt alleen maar drogredenen. Vraagt om voorbeelden en als die dan gegeven worden "stop" je er ineens mee![]()
Je had de hele wedstrijd toch gezien gisteren? Of nu ineens weer niet? Last van je korte termijn geheugen?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn geen voorbeelden. "10 slechte aannames", etc. Als ik die niet gezien heb hoe kan ik dan daarover discussieren?
Als mensen zeggen dat hij kans na kans mist, en ik maar 1 gemiste kans zie in de samenvatting, hoe kan ik daar dan over discussieren?
Ik zag een balvaste Babel die bijna altijd of goed afspeelde of zichzelf goed vrijspeelde om door die Israelische muur op doel te schieten. Dat is ook het beeld dat ondersteund wordt door de samenvatting. Ik zie hem in de samenvatting niet kans na kans missen... want die kansen heeft hij ook niet gehad.
Maar dit wordt erg saai zo. Laten we het er maar op houden dat Foppe en ik () een andere wedstrijd hebben gezien dan jullie, ok?
Ik heb inderdaad de hele wedstrijd gezien. Maar al die slechte aannames en gemiste kansen (op die ene na) heb ik niet gezien. Dus ik keek de samenvatting erop na of al die 'gemiste kansen' en 'blunders' van Babel daarin zaten, maar nee... daar zitten ze ook niet in. Daar zie ik alleen een nuttige Babel die twee keer goed aflegd op Maduro en De Ridder en twee keer een kans creeërd vanuit een individuele actie.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je had de hele wedstrijd toch gezien gisteren? Of nu ineens weer niet? Last van je korte termijn geheugen?
Ja duh, in een samenvatting laten ze alleen de goede dingen zien. Mensen zitten echt niet te wachten op die kneuzenacties van Babel.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de hele wedstrijd gezien. Maar al die slechte aannames en gemiste kansen (op die ene na) heb ik niet gezien. Dus ik keek de samenvatting erop na of al die 'gemiste kansen' en 'blunders' van Babel daarin zaten, maar nee... daar zitten ze ook niet in. Daar zie ik alleen een nuttige Babel die twee keer goed aflegd op Maduro en De Ridder en twee keer een kans creeërd vanuit een individuele actie.
Dat komt beter overeen met de wedstrijd die ik gezien hebt, dan wat jij me vertelt.
De kansen laten ze altijd wel zien hoor. En de enige kans van Babel die ik gezien heb was die voorzet voor open doel.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja duh, in een samenvatting laten ze alleen de goede dingen zien. Mensen zitten echt niet te wachten op die kneuzenacties van Babel.
Ik vond hem niet zwaar goed, ik vond hem redelijk goed. En ik vind Foppe vrij realistisch in het interview eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed misschien moet je ook eens iets van een ander aannemen, 10 mensen roepen hier dat hij er niet veel van gemaakt hebt terwijl jij blijkbaar de enige bent die hem zwaar goed vond... En ja jij haalt Foppe er steeds bij maar die heeft hele andere motieven. Bovendien als je hem hoort in dat interview vond hij bijna iedereen goed. Terwijl Nederland nou niet bepaald denderend speelde... Dus daar kun je ook je vraagtekens bij zetten.
Kutquote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden nou van de op handen zijnde transfer van Perez naar PSV?
Had dit voorkomen kunnen worden door een andere houding van Ten Cate?
Kut, sowieso dat hij vertrekt en dubbel zo erg dat het naar de grootste concurrent is.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Wat vinden de ajacieden nou van de op handen zijnde transfer van Perez naar PSV?
Ja, maar aan de andere kant zou het een onwerkbare situatie worden volgend jaar, als hij op de bank beland. Ik geloof namelijk best dat het een lastige jongen is, als hij niet speelt.quote:Had dit voorkomen kunnen worden door een andere houding van Ten Cate?
Precies dat was inderdaad zo'n moment waaruit ik vond blijken dat hij niet lekker in zijn vel zit. Als je topfit bent, je hebt een goed seizoen gedraaid en je hebt zelfvertrouwen, dan neem je zo'n bal in een keer. Maar hij moet hem eerst weer aannemen en mee gaan priegelen wat bijna leidt tot balverlies ware het niet dan Rigters toch nog kop oppakken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef twi het volgende:
Babel had zichzelf natuurlijk nog een grote kans kunnen geven, ware het niet dat hij door het twijfelen de bal verspeelde en Rigters daarna nog in kon zetten. Babel kan dat soort momenten gewoon goed uitspelen, maar op de een of andere manier lukt het hem vaak gewoon niet.
Knap staaltje wanbeleid...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
quote:Ajax breekt contract Sarpong open
Amsterdam, 11 jun 2007
Ajax heeft het contract met middenvelder Jeffrey Sarpong opengebroken en verlengd tot 1 juli 2011. De vorige overeenkomst met Sarpong zou aflopen op 1 juli 2008.
Sarpong kwam op zevenjarige leeftijd bij de jeugdopleiding van Ajax. De 18-jarige Ajacied speelde tot nu toe 9 competitiewedstrijden en 2 bekerwedstrijden in Ajax 1. Hij maakte zijn debuut op 22 december 2005 in de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven (1-6).
Komend seizoen wordt Sarpong definitief toegevoegd aan de A-selectie. ,,Ik hoop veel aan spelen toe te komen en uiteindelijk wil ik een vaste waarde worden binnen het elftal’’, zei hij nadat hij in het bijzijn van zijn vader zijn handtekening onder het contract had gezet. ,,Ik ben er trots op dat ik heb bijgetekend. Ajax is echt mijn club.’’
Technisch-directeur Martin van Geel heeft vertrouwen in Sarpong. ,,Hij behoort tot de talentvolle spelers die we graag bij de club houden’’, lichtte hij toe. ,,Jeffrey is een multifunctionele middenvelder, die tweebenig is en over een groot loopvermogen beschikt. Hij heeft bij Ajax veel concurrentie op het middenveld, maar we zijn overtuigd van zijn kwaliteiten.’’
Er wordt een beetje gedaan alsof de messias weggaat, en volgens mij was er een tijdje terug nog de sfeer dat geen enkele speler groter dan de club isquote:Op maandag 11 juni 2007 12:35 schreef PyTh het volgende:
Moet dat dan? Als er interesse is in een speler ben je vaak al te laat met verlengen. Mij lijkt het nuttig alle spelers met potentie en een meerwaarde tot 2011 of langer vast te leggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft er interesse in Thomas Vermaelen dan?
De dochter van Ten Cate.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:42 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft er interesse in Thomas Vermaelen dan?
Je hebt gelijk, maar aangezien je juist hem specifiek noemand, naast Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder, dacht ik dat ik concrete interesse van een club gemist had.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Moet dat dan? Als er interesse is in een speler ben je vaak al te laat met verlengen. Mij lijkt het nuttig alle spelers met potentie en een meerwaarde tot 2011 of langer vast te leggen.
Zonde, had nog zo gehoopt dat Kenneth Perez er eerdaags overheen mocht.quote:
Die doet het toch met De Mul?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:48 schreef SiemeN het volgende:
De dochter van Ten Cate.
Ze valt op Belgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |