Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Indelingquote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w, Mad MIKE NL, KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Heb je ook nog een mening over dit alles?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef BMH het volgende:
Ben ik weer.
Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:13 schreef Heintje het volgende:
Het is wel een goed idee, gewoon alles samen, gespeelde wedstrijden laten staan.
En op zich hoeft als iedereen in de zelfde poule zit er geen (halve) finale gespeeld worden.
Of stel nou dat je in de finale zwaar beroerd speeld en alsnog verliest?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.
Maar dat kunnen we natuurlijk ook mee laten weg in hoe nu verder te gaan.
Omdat er over de bleed-out niets meer gezegd is zet ik het nu op: host beslist tussen 5 of 10!
daar denk de tegenstander dus anders over danquote:Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef ach het volgende:
5 ronden vind ik te kort want bij ons ging het al een paar keer kut en omdat het tot de 7 ging hadden we alsnog gewonnen.
moet er trouwens ook niet een regel komen over de rondetijd of mag je die ook zelf kiezen?
Je hebt nooit een rondetijd ergens opgegeven daarom zei ik het (in de OP staat het iig niet).quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
idd, gewoon op het moment dat je een game start ff wat maps pakken en gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef buffelmaster het volgende:
dat mag ook, je hoeft het alleen niet aan te geven vooraf aan de tegenstander (of ik begrijp heintje verkeerd)
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef twi het volgende:
Oh, en dat ik nu stil ben is omdat ik nu verder niks meer te zeiken heb, zoals ik 't volg worden er goede suggesties gedaan
1 ding te gelijk hequote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt een PM btw buffelmaster.
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
ik moest nog wat overgebleven agressie van de wedstrijd kwijt en was ook moe dus ik was iets geiiriteerder als normaal
Maar geen toevoegingen of ideeen??
Ik heb buiten de mensen die hier spelen geen mensen in mijn lijst.. Het is idd nodig, gister hadden we er ook al bijna 2 tekortquote:Op maandag 11 juni 2007 13:02 schreef Darow het volgende:
Zolang ik geen disc heb kan ik niet spelen, ik hoop dat ik em deze week krijg. Over de opzet en dergelijke; hoeveel teams en dergelijke intreseert mij niet zo, ik zie wel liever meer dan 5 rondes. Omdat ik dus momenteel eigenlijk voor spek en bonen sta ingeschreven bij ons tema lijkt het misschien verstandig om alsnog een extra reservespeler erbij te pakken.
ik vind alles zowiezo al beter dan hoe het nu gaat slechter kan volgens mij niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef buffelmaster het volgende:
hey phoebe, kan je ook even je mening geven over het nu lopende idee / de openstaande punten erbij, zodat we zo snel mogelijk een nieuwe opzet hebben
Sorry, maar dat vind ik een beetje een domme opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, wat is nu precies de bedoeling?
Of je hebt gewoon vrij.. Volgens mij hoef je niet per se een vervangend team te regelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef mustisuc het volgende:
lolz wij (Uniteds Scum) moeten morgen en donderdag tegen Terror Squad spelen
mag je 2X een vervangend team gaan zoeken
7 rondes vind ik dus weer net iets te lang vooral als je uit en thuis spelen op 1 dag wilt houden dan vind ik 5 rondes beter, voor 4 minuten vind ik dat wel een goed idee opzichquote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
<snip>
Ik ben trouwens voor matches van 7 rondes. Precies goed als je het mij vraagt
Ook ben ik ervoor de rondetijd met 1 minuut te verlengen naar 4 minuten.
Ik denk dat je een hele wedstrijd alleen maar langer laat duren als je de rondetijd op 3 minuten houdt. Als er na 1 minuut nog maar 1 teamlid over is, zal deze het bij een rondetijd van 3 minuten eerder op een draw aan laten komen dan bij een rondetijd van 4 minuten.
Ook heeft het andere team zo meer tijd om de verstoppende tegenstander te vinden, wat waarschijnlijk zal schelen in het aantal gespeelde rondes.
Moet je niet doodgaanquote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef buffelmaster het volgende:
thuis en uitwedstrijd hoefen niet perse op één dag. Zelf ben ik niet voor een rondetijd van 4 minuten omdat je dan als je dood ben lang moet wachten, maar goed de meerderheid wint hier even.
Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:26 schreef Knoflook het volgende:
Ik hou maar helemaal op met team Phoebe. Team is nooit compleet, of tegenstander komt niet opdagen. Ik word wel reserve ofzo als er iemand ergens niet komt opdagen, dan speel ik tenminste een keer een wedstrijd.
Als de meerderheid telt, prima. Dan hebben we geen meerderheid meer want ik zie 4 minuten ook niet zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef buffelmaster het volgende:
thuis en uitwedstrijd hoefen niet perse op één dag. Zelf ben ik niet voor een rondetijd van 4 minuten omdat je dan als je dood ben lang moet wachten, maar goed de meerderheid wint hier even.
4 minuten is te lang en dan wordt het afwachten wat de tegenpartij doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Als de meerderheid telt, prima. Dan hebben we geen meerderheid meer want ik zie 4 minuten ook niet zitten
2 vs 2
Whehe iedereen wou winnenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
Uitslag is al bekend, maar ik kijk wel of ze morgen komen opdagenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef buffelmaster het volgende:
Terror squad vs Mad JK als jullie al willen spelen
heb je ook nog een doel met je post of kom je hier alleen maar sneu iets afkraken?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Stefan740 het volgende:
Wat een homospel
Hij is gisteren in BF2 geowned door een n00b en dat komt hij hier afreagerenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef mustisuc het volgende:
[..]
heb je ook nog een doel met je post of kom je hier alleen maar sneu iets afkraken?![]()
Aangenaam! Helaas ben je te laat om aan dit toernooi mee te doen. Misschien zien we je wel online.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef Stefan740 het volgende:
Wat een homospel
Hij wil niks meer met console's te maken hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Aangenaam! Helaas ben je te laat om aan dit toernooi mee te doen. Misschien zien we je wel online.
Merk ook dat de gemiddelde BoF-er er niet op vooruit is gegaan.
Wat is daar dan het probleem mee, ik met er ook om half 6 uitquote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef BMH het volgende:
Ik (Duck of Die) moet woensdag er al om half 6 uit. Hierdoor ga ik absoluut niet later door dan 21:00. Ik meld dit hier zodat mijn team & Buffelteam het weten. Als de game (veel) langer gaat duren zal er dus zonder mij gespeeld moeten worden.
Excuses voor het ongemak.
Mijn team staat klaar, als andere team ook wil spelen moet ze morgen maar een invite sturen.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:20 schreef buffelmaster het volgende:
oops foutje daar ik bedoel united scum vs Mad JK
Ik heb een sabbatical. Dit is de 3e keer in 16 maanden dat ik er vroeger dan 8:30 uitga.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Wat is daar dan het probleem mee, ik met er ook om half 6 uit. Tim nog zelfs nog vroeger die moet om half 6 weg
, goed voor je Tim
Ach joh mietjequote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een sabbatical. Dit is de 3e keer in 16 maanden dat ik er vroeger dan 8:30 uitga.![]()
Toppiequote:Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef buffelmaster het volgende:
united scum is host, dan telt die wedstrijd gewoon vast mee voor de nieuwe opzet
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach joh mietje. Je kunt vast wel een half uurtje langer spelen. Dan mis je Sesamstraat maar een keertje
.
Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooiquote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Stefan740 het volgende:
Ik gaf alleen maar me mening over het spel aangezien ik geen ander gow topic zag. Oh en ik ben geen boffer officiel.
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is. En nu ksst, terug in je mand.
Die gaan uitstekend samen..quote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn voor je mening. Dit is het tournooi topic dus hier wordt er alleen maar gesproken over het GoW tournooi
[..]
BoF en ijsmeis gaan niet samen
![]()
Psst verkeerde topic we kunnen beter hier verder gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:43 schreef dekkered het volgende:
BoF![]()
o en trouwens GoW is wel vet he viro
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef Stefan740 het volgende:
Overigens BMH, als je een hoogstaand forum/topic wil zou ik maar en eigen forum oprichten.
Je had mij dan ook nog niet uitgenodigd natuurlijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Had ik al gedaan. Helaas kon ik verder niemand toegelaten omdat niemand aan mijn eisen voldeed.
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lees dit en het einde van het vorige topic door. We zijn met iets nieuws bezig, wat zeer waarschijnlijk wél gaat werken.
Dus niet zo flauw doen door nu je hele team te laten stikken.
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
OtherEd en Phoebe heb je sowieso.
OtherEd heeft vanochtend zijn PM gelezen:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:03 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
OtherEd heb ik nog nooit in ons team gezien. Meestal zijn we met ze 3tjes online Phoebe, Knoflook en ik.
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ja had ik graag willen doen als er uberhaupt een team was....
Ik hoop dat hij op komt dagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja doei. Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent
.
meer tijd voor Forza.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het hoerenteam hoeft vanavond weer niet te spelen
Wat jammer dat hij zijn duim gekneusd heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Ik roep iedereen op om rondjes om hem heen te lopen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, Timmetjuh. heeft geloof ik zijn duim gekneusd, maar hij gaat vanavond gewoon proberen te spelen.
Ik had in het vorige topic nog een extra persoon ipv cain puncture aangewezen die graag wou meedoen, wouter.. was zijn naam. Hoe zit het daarmee dan????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ja doei. Ik ga OtherEd nog eens aanspreken. Dus Knoflook, zorg dat je er vanavond bent
.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Wouter2006 het volgende:
kan ik er eventueel nog bij? en het liefst bij Bigore.
account: Wouter666
dan is natuurelijk de vraag zijn jullie donderdag wel beschikbaar voor de volgende ronde??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:01 schreef Viro het volgende:
Heeft united scum problemen ermee als ik vraag of de wedstrijd van vandaag verplaatst kan worden aangezien mijn hele team vandaag met een ongeval zit. Het is een beetje complex om het uit te leggen maar ze kunnen vandaag niet.
Donderdag kan mijn team wel. Er is iets misselijks voorgevallen waardoor de anderen niet kunnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
dan is natuurelijk de vraag zijn jullie donderdag wel beschikbaar voor de volgende ronde??
Want deze wedstrijd was gewoon om te zorgen dat jullie konden spelen en alvast wat voortgang te kunnen maken met de nieuwe opzet. Dus het nu niet doorgaan is niet zo erg.
@ijsmeis: ik kan hem niet pm-en, zijn inbox bestaat nog niet
Die stond er alquote:Op maandag 11 juni 2007 22:29 schreef buffelmaster het volgende:
Wedstrijden morgen
Hoerenteam vs Team Phoebe
De booswigteklup vs killers
Duck or Die vs Buffelteam
United Scum vs Mad JK als jullie al willen spelen
ik doe niet meer mee bij deze.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik had in het vorige topic nog een extra persoon ipv cain puncture aangewezen die graag wou meedoen, wouter.. was zijn naam. Hoe zit het daarmee dan????
Wedstrijd gaat toch door, ik heb vervangers kunnen regelen op de valreepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:03 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Die stond er al
Alleen gaat United Scum vs Mad JK niet door omdat Mad Jk onverwachts niet kan (het is toch geen mislukte jackass stunt he viro)
Ach zeur niet, hoer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:51 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik wil mn geld terug.
Respect dat je er wel wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:28 schreef Rayyvin het volgende:
lekker dan, ben je online, komt je team niet opdagen...
duidelijk dat we een beetje inzaktenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef buffelmaster het volgende:
woot we hebben op de valreep gewonnen:
Duck or Die vs Buffelteam 1-2
Canals 7-3
Mansion 6-7 (na een 6-2 voorsprong:D)
Fuel Depot 3-7
Mja, ons team heeft altijd opstartproblemen. Volgens mij hebben wij nog elke wedstrijd de eerste ronde verloren..quote:
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:37 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Mja, ons team heeft altijd opstartproblemen. Volgens mij hebben wij nog elke wedstrijd de eerste ronde verloren..
jij bent er donderdag niet, gamedemon niet en ik ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Heintje het volgende:
Hallo, ons team heeft tot nu toe wel getelt 1 wedstreid gespeeld.
Dan gaat de lol er wel af hoor. Zeker als je ook nog eens tijd vrij houd om wel te kunnen spelen.
Ik ga er trouwens van uit dat ik er morgen niet ben. Ik moet werken en de kans dat ik dan voor 8 uur terug ben is klein.
Jimmie kan morgen ook niet geloof ik. Dus dan blijven er nog maar 4 van ons team over. Hopelijk kan Bigore morgen, als we tenminste weer eens moeten spelen.
Wil best wel invallen. Wie moet ik toevoegen aan mijn friendlist om geinvite te worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef buffelmaster het volgende:
misschien kan rayyvin invallen
Ik heb je meerdere PM's verstuurd met steeds de vraag om een reactie hierop, dat staat ook al meerdere keren vermeld in de topics die over dit toernooi gaan. Als jij steeds niet reageerd ga ik geen Pm versturen. Mail/PM gewoon je msn ofzo, dat heeft de rest (op ach na ) ook gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:57 schreef aightZz het volgende:
Ik kon wel spelen maar ik heb geen PM oid gekregen dat we vandaag spelen, niet via fok ook niet via Xbox Live en ik heb duidelijk vooraf aangegeven om mij de datum/tijd te PMen via fok! of Xbox live zodat ik weet wanneer en hoelaat ik moet spelen, ik kon vandaag wel spelen helaas heeft niemand mij dit vemeld.
Ik heb er nu 3 keer voor niks tijd voor vrij gehouden, en ik moet naar te stad om wat op te halen, denk je nou echt dat ik dan ga thuis blijven zodat ik om 8 uur kan gears of warren? straks komt er weer niemand opdagen, kan ik een week wachten voor ik weer de stad in kan en dan heb ik nog geen wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:10 schreef buffelmaster het volgende:
gamedemon je kan wel blijven zeuren, we zijn met een nieuwe opzet bezig waar deze mensen niet meer mee blijven doen. Eerst loop je hun dus flink de grond in te boren omdat je het geen porem vindt, en nu ga je vervolgens zelf ook zulk gedrag vertonen. Volgens mij ben je dan niet veel anders. Ik wou er voor zorgen dat je vanavond gewoon een normale wedstrijd kon spelen, maar vind zo'n opmerking een beetje triest van iemand die daar de hele tijd over loopt te zeuren
Anders lees je even de reden en niet alleen de conclusie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
Heintje komt niet omdat ie niet kan.
Jij brengt het zo dat je niet komt omdat andere mensen ook niet komen opdagen.
Zeg dan gewoon dat je niet kan en laat het daar bij.
Dus ik vind het ook totaal niet raar dat men je vindt zoals zij de mensen vinden die gewoon niet op komen dagen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:00 schreef Gamedemon het volgende:
Ik doe morgenavond niet mee, en mischien wel helemaal niet meer.
Ik ga morgenavond naar de stad, ik heb geen zin om er voor thuis te blijven.
Heel mischien dat ik optijd terug ben maar ik ga me er niet voor haasten, dat deden de vorige 3 teams ook niet voor mij.
Ik geef het toch verdomme van te voren aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
Nu wel ja. Je eerste post geeft een andere indruk:
[..]
Dus ik vind het ook totaal niet raar dat men je vindt zoals zij de mensen vinden die gewoon niet op komen dagen.
het kost je zoiezo tijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik geef het toch verdomme van te voren aan?
Ik kan morgen niet , klaar
Ik ben niet zo triest dat ik helemaal niet kom opdagen zonder wat te zeggen, ik geeft het gewoon een dag eerder aan en nog is het niet goed!
Kijk als ik de afgelopen 3 keer niet een half uur tijd had weggeflikkerd omdat de tegenpartij niet op kwam dagen en gewoon 4 keer gespeeld zou hebben dan had ik er mischien nog rekening mee gehouden, dan had ik wat sneller door de stad gevlogen waarschijnlijk.
Als de vorige 3 keer de teams gewoon vantevoren aangaven dat ze niet kwamen had ik er ook geen probleem van gemaakt, het toernooi heeft me tot nu toe alleen maar tijd gekost en daar baal ik van.
Is er ook al bekent wat die achievements zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef aightZz het volgende:
Morgen meer Gears of War-content op Marketplace, 7 extra achievements en 'roadie run' fix ec.
Post eens linkje in het GoW topicquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef aightZz het volgende:
Morgen meer Gears of War-content op Marketplace, 7 extra achievements en 'roadie run' fix ec.
maandagavond gaat wel door??quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is er ook al bekent wat die achievements zijn?
En of de buffelteam kan campen, deden ze op mausoleum ook tegen ons.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef BMH het volgende:
Ben ik weer. Gisteren was het een hilarische wedstrijd. We stonden met 6-2 voor en dan verliezen we nog. Fuel Depot ging bagger aangezien Buffelteam het nodig vonden om een campfest aan hun kant van de warehouse te houden.
Maar de overwinning was verdiend. Zeker na die 2e game![]()
Vet is dat hè?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:06 schreef Viro het volgende:
[..]
En of de buffelteam kan campen, deden ze op mausoleum ook tegen ons.
Same for mequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef BMH het volgende:
Duck or Die heeft verloren.
Ik stap per direct ook uit dit team omdat het gewoon niet samen gaat. Probleem met dit team is dat niemand zich wil aanpassen. Iedereen werkt langs elkaar heen waardoor er niets gebeurd.
Ik beschuldig niemand. Ik kan alleen niet spelen in dit team. Daarom doe ik niet meer mee.
Je hebt wel host-voordeel danquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik ga door in mijn eentje, ik ben een bikkel.
Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:45 schreef BMH het volgende:
Duck or Die heeft verloren.
Ik stap per direct ook uit dit team omdat het gewoon niet samen gaat. Probleem met dit team is dat niemand zich wil aanpassen. Iedereen werkt langs elkaar heen waardoor er niets gebeurd.
Ik beschuldig niemand. Ik kan alleen niet spelen in dit team. Daarom doe ik niet meer mee.
Hoe durf je zoiets te zeggen??quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samen
Ach ja is eigenlijk ook wel een beetje Buffel.. Dus dan worden jullie gewoon Buffelteam 0.5?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:23 schreef ach het volgende:
ik ga dan ook wel door in mijn eentje
Jij weet het wel weer. Beschuldig mij maar weer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen hoe dat zo'n beetje is gegaan... Niemand wil naar BMH luisteren, dus werken we niet goed samen
Ik heb Dancin Rhino en achja niet veel horen prate hoor, hele team trouwens niet dit keerquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef ijsmeis het volgende:
Als ze iets tegen je speelstijl hebben zal ik ze wel slaan. Dus blijf maar gewoon mooi in het team. Er zal wel een vervanger worden gezocht.
Buffelmaster?
En ja, ik heb je post gelezen. Maar ik vraag me af waarom jullie dan niet 2 aan 2 spelen? Praten jullie wel met elkaar in de game?. Ik bedoel, na een paar rondjes merken jullie dat het niet werkt. En dan? Zegt dan iemand van "hey, is het niet beter als we bladiebladiebla gaan doen?" ? Zo wel, wie doet er dan niet mee? Waarom niet? Of wat?
Want zo'n tactiek gaat niet zomaar uit zichzelf, daarvoor heb je die headset. En ik weet zeker dat Rhino en ach praten, dus aan wie ligt dat dan?
Zo is BMH altijd al geweest.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:38 schreef twi het volgende:
Het Hoerenteam speelt amper goed samen. Af en toe als we afgeslacht worden zeggen we eens een potje welk wapen we gaan pakken en hoe we gaan lopen, maar dat zijn we na 30 seconden weer vergeten.
En eerlijk gezegd heb ik de keren dat ik met je heb gespeeld ook al snel schijt gehad aan dat gecommandeer waardoor ik uiteindelijk het tegenovergestelde ging doen, en volgens mij is dat ook wel eens met anderen in 't GoW topic ter sprake gekomenDus ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
tuurlijk niet ik vind je een schat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:43 schreef aightZz het volgende:
Ik wil wel doorgaan met achja en Dancin Rhino als ze niks tegenmij speelstyle hebben, dan hebben we zowiezo nog iemand nodig want ik weet niet of Darow zijn GoWdisk heeft gefixed.
Lees boven ijsmeisjeHeb ik alles uitgelegd
Een team heeft een leider nodig en ik heb niemand ot nu toe gezien die bij ons team 't team leid. Ik heb GEPROBEERD om naar BMH te luisteren maar ik vind zijn speelstyle/tactiek helemaal niks, communicatie gaat fou, kan natuurlijk ook bij mij liggen maar motiveert mij niet omdat het gwn bagger speeltyle/tactiek is.
sarcasisch bedoelt ofnie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
tuurlijk niet ik vind je een schat.
Ik had idd ook geen zin om veel te praten want ik zag al bij het begin ook idd kut gaan. Ik zal het voortaan (als we samen nog doorspelen) jullie wel vertellen waar zittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef ach het volgende:
Vandaag zei ik inderdaad niet veel, moe en i kzag al snel dat het niet ging werken vandaag dus ik had geen zin meer.
maar verder zeg ik wel waar ze zitten enzo. in tegenstelling tot aightzz die dat nog steeds vaak niet doet![]()
Ik weet niet of hij actief is op ;t forummaar hij kan me op xbox live toevoegen (gamertag: aightZz) als we doorgaan natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:17 schreef buffelmaster het volgende:
team phoebe ligt ook uit elkaar, rayvinn was daarvan iedere keer aanwezig dus misschien kan hij ipv van bmh mee doen en als er dan nog iemand mist neem je een invaller.
Dat komt door zijn irritante volksmuziek uit utrechtquote:
Haha, die knakkers op die bootjes! Echt geweldig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:40 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Dat komt door zijn irritante volksmuziek uit utrecht![]()
Voor de rest valt ie wel mee, zo lang je niet tegen hem speelt me de hammerburst in het lvl
Ik speel toch bijna elke avond GoW, dus ik houd het nog wel ff vol...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:07 schreef Viro het volgende:
Heeft het nog wel zin om door te gaan als bijna alle teams uit elkaar vallen![]()
Als ik even snel tel, tel ik max 4 ongewijzigde complete teams (correct me if im wrong).
Kijk het buffelteam wil wel invallen voor andere teams, maar hoe lang gaan jullie dat volhouden ?
Mijn mening : Forza is een homo spel, als je 180 rijdt likjt het wel of je fucking 30 gaat. Ik heb het snelheidsgevoel niet bij forza. Bij Colin Mcrea heb ik duidelijk wel het gevoel dat ik 200 km/u race over een baan. Snelheidsgevoel vind ik persoonlijk veel belangrijker dan een mooie beeld met een te gevoelig auto'tjequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:11 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik speel toch bijna elke avond GoW, dus ik houd het nog wel ff vol...
Alleen wordt m'n Forza daar dan een beetje door verwaarloosd![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoeveel teams doen er nou nog mee dan en hoeveel wedstrijden moeten we spelen,
Het is ook niet erg dat iemand de leiding neemtquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:46 schreef BMH het volgende:
Ok. BMH bash party.
BMH is afschuwelijk want hij zegt altijd dat je iets "moet" doen. Wat dus ongelofelijk grote onzin is. Ten eerste vraag ik in iedere game of iemand een tactiek heeft ("wat gaan we doen?"). Naar mijn mening ben ik een van de beleefdste personen in het spel. Ik bedank mensen voor hulp en vraag vriendelijk of ze iets willen doen. Pas als ze iets niet doen en vervolgens geen andere tactiek of totaal niet communiseren word het voor mij onmogelijk om verder te spelen. Dit is een teamspel. In teams is er leiding nodig. Als ik niets zeg neemt vaak niemand de leiding op zich. Ik kan het absoluut niet hebben als er in een teamspel niet als een team word gespeeld. En als niemand de leiding neemt dan doe ik dat maar. Wil je dat ik anders speel? Neem dan de leiding. Zeg eens iets in het spel. Kom met een tactiek.
Enkel na een game hoor ik dit soort commentaar waaruit blijkt dat mensen het afschuwelijk vinden om met mij te spelen. Waarom zeg je dat niet gewoon in het spel? Ijsmeis is echt de enige persoon die ingame kritiek op mij uit. Dit vind ik fantastisch. Ik vind het spelen tegen haar dan ook altijd een leuke bezigheid omdat wij zoveel verschillen. Ik zeik over het spel (host advantage) en Ijsmeis zeikt vervolgens over mij. Zij zegt waar het op staat en gaat niet stil gamen en later op een forum even lekker haar mening geven.
Het is mij duidelijk dat mijn aanwezigheid in het spel en in deze topicreeks absoluut niet gewenst is.
Wat ook kut is aan GoW is dat je voor de game met acht man in de chat zit. Op het moment dat de game begint moet je al weten waar je heen wil, als je dan nog een route moet beslissen ben je al te laat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook niet erg dat iemand de leiding neemt. Maar bij jou vind ik de manier waarop irritant. Dat heb ik je al eens uitgelegd en ik ben waarempel niet eens de enige die het vindt
! Ik dacht werkelijk even dat het aan mij lag.
Jeweetwel. De eerste keer dat ik met je in een game kwam zei jij ineens "Zo, nu állemaal naar boven!!". En toen ging ik lekker naar beneden. Als je had gezegd "ik ga naar boven, wie gaat er mee?" ging ik mee naar boven.
Ik vond je toen een behoorlijk irritant arrogant mannetje.
Máár! Ik ben begin steeds meer aan je te wennen, maar toch luister ik nog steeds niet naar je
.
Nou, ik weet niet hoe lang jij erover doet om te zeggen van "Zullen we naar <..> gaan?", maar dat duurt 'maar' 2 seconden?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat ook kut is aan GoW is dat je voor de game met acht man in de chat zit. Op het moment dat de game begint moet je al weten waar je heen wil, als je dan nog een route moet beslissen ben je al te laat.
Maar voor de game kan de tegenstander dat horen dus dat werkt ook niet.
Je zou vanaf de start tot dat iemand gewonnen heeft gewoon met 4 man in 1 chat moeten blijven om echt goed samen te kunnen spelen.
Juist omdat jij een foute eerste indruk van mij hebt gekregen ga je constant mij tegen werken. Ook al vraag ik of je mee wilt gaan dan doe je het niet. Dan vind ik je net zo schuldig aan het verzieken van de teamgeest als mijn manier van orde bewaring.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is ook niet erg dat iemand de leiding neemt. Maar bij jou vind ik de manier waarop irritant. Dat heb ik je al eens uitgelegd en ik ben waarempel niet eens de enige die het vindt
! Ik dacht werkelijk even dat het aan mij lag.
Jeweetwel. De eerste keer dat ik met je in een game kwam zei jij ineens "Zo, nu állemaal naar boven!!". En toen ging ik lekker naar beneden. Als je had gezegd "ik ga naar boven, wie gaat er mee?" ging ik mee naar boven.
Ik vond je toen een behoorlijk irritant arrogant mannetje.
Máár! Ik ben begin steeds meer aan je te wennen, maar toch luister ik nog steeds niet naar je
.
Ik heb daarna bijna niet meer met je gespeeld BMHquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Juist omdat jij een foute eerste indruk van mij hebt gekregen ga je constant mij tegen werken. Ook al vraag ik of je mee wilt gaan dan doe je het niet. Dan vind ik je net zo schuldig aan het verzieken van de teamgeest als mijn manier van orde bewaring.
Nodig me dan weer eens uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb daarna bijna niet meer met je gespeeld BMH. Dus da kannie.
Edit: En daarnaast klooi ik wat af in player matches, dat moet iedereen zo onderhand nu wel weten.
Doe ik ook, heeft me tot nu toe 2 bans opgeleverdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij bent wel een persoon die zegt waar het op staat. En dat waardeer ik erg. Ik wou dat meer mensen zouden zeggen wat ze denken. Helaas doen veel te weinig mensen dat.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
Dus goku het is aan jou, doorgaan of stoppen? als jij er mee door wilt gaan dan blijf ik ook wel doorspelen
Tandpasta op de disc smeren, daarna schoonvegen met een droog doek. Als het goed is kan je je disc weer gebruiken. Maat van mij heeft zo zijn GoW disc "gerepareerd".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Darow het volgende:
Ok dat was dus het duck or die team.
(dat zei Dancin_rhino dus gister via de private chat, snapte er helemaal niks van)
Wat betreft mijn GoW disc; ik kan hier helemaal niks over zeggen, kwestie van wachten. Heb al met de klantenservice gebeld maar deze kon mij niks zeggen over de status ervan. Maar bij wie zit ik nu in het team, of doe ik door het uiteenvallen van het team automatisch niet meer mee?
Heb em 2 weken geleden al opgestuurd, na tandpasta, autowax en dergelijke geprobeerd te hebben. Er zat met al die rotzooi erop te smeren wel progressie in, eerst kwam ik niet verder dan het hoofdmenu en vervolgens kwam ik zelfs al in een match( voor 2 sec.).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Tandpasta op de disc smeren, daarna schoonvegen met een droog doek. Als het goed is kan je je disc weer gebruiken. Maat van mij heeft zo zijn GoW disc "gerepareerd".
Volgens mij bestaat het team nog steedsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef Darow het volgende:
Ok dat was dus het duck or die team.
(dat zei Dancin_rhino dus gister via de private chat, snapte er helemaal niks van)
Wat betreft mijn GoW disc; ik kan hier helemaal niks over zeggen, kwestie van wachten. Heb al met de klantenservice gebeld maar deze kon mij niks zeggen over de status ervan. Maar bij wie zit ik nu in het team, of doe ik door het uiteenvallen van het team automatisch niet meer mee?
Ik ben wel actief in het forum, maar ik post alleen niet zoveel. Ik heb jou i.i.g. toegevoegd aan de friendlist. Die anderen doe ik vanavond wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:19 schreef aightZz het volgende:
Ik weet niet of hij actief is op ;t forummaar hij kan me op xbox live toevoegen (gamertag: aightZz) als we doorgaan natuurlijk.
Anderhalve week geledenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:00 schreef JelleS het volgende:
Wanneer beginnen de wedstrijden eigenlijk?
Sorry Heintje, maar de reden dat er camperig gespeeld wordt, vind ik absoluut geen reden om te stoppen. Dat is echt bullshit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ik begin er steeds meer aan te twijfelen of het wel een goed idee was om hier aan mee te doen.
Inmiddels zijn er al twee bij ons in het team die het druk hebben met verhuizing / verbouwing. Blijven er nog 4 over. En die hebben ook allemaal een leven dus die kunnen ook niet altijd.
Waardoor het vaak lastig gaat worden om 4 man te vinden.
Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief. Ik wil gewoon het level in rennen om zo snel mogelijk de ander dood te hebben (of dood gemaakt worden)
Gewoon een beetje een ruote kueze gok die de uitslag bepaald.
Niet dan afwachtende spelen.
Verder is er veel te veel onduidelijk heid over wie er nog wel mee doet en wie niet. En wanneer wat gespeeld moet worden. Het idee van het toernooi was leuk maar helaas heeft het niet echt goed uitgepakt.
Als de overige mensen van mijn team nog verder willen gaan zal ik ze zeker niet teleur stellen als ik kan, maar om ook het hoerenteam uit het toernooi te halen zou ik ook niet erg vinden.
Rielekst joh, ik was gister aan het werk, gisteravond geen tijd gehad. Bij deze dus reactie: ik vind het wel leuk om door te gaan, maar niet met 2 spelers. Als we gewoon met zn vieren doorgaan (twi, GD, heintje, ik), en af en toe missch. 3, hoor je mij niet klagenquote:
Ok, dan blijf ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Rielekst joh, ik was gister aan het werk, gisteravond geen tijd gehad. Bij deze dus reactie: ik vind het wel leuk om door te gaan, maar niet met 2 spelers. Als we gewoon met zn vieren doorgaan (twi, GD, heintje, ik), en af en toe missch. 3, hoor je mij niet klagen
Nee ik heb gezegd dat als goku niet door wilt dat het voor mij ook niet meer hoeft.quote:
Ik doelde ook niet per se op jouquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik heb gezegd dat als goku niet door wilt dat het voor mij ook niet meer hoeft.
Goku geeft aan door te willen en ik houd me aan mijn woord.
Alleen als de volgende match weer niet doorgaat op het laatste moment dan kap ik er echt mee.
Je bedoelt natuurlijk dankzij het gezeur van het Hoerenteam, anders hadden we tot in de eeuwigheid met allerlei verschillende invallerteams en andere crea-bea oplossingen moeten aanklooien.quote:De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam
Nee, ik bedoel gewoon door het gezeur. Zoals ik het zeg..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:32 schreef twi het volgende:
Ik ga ook gewoon door hoor, en vind het geen probleem om met 3 te spelen af en toe. Tegen Phoebe leek het erop of we zelfs met z'n 2'en aan moesten treden, en zelfs dat had geen punt geweest voor een keertje.
[..]
Je bedoelt natuurlijk dankzij het gezeur van het Hoerenteam, anders hadden we tot in de eeuwigheid met allerlei verschillende invallerteams en andere crea-bea oplossingen moeten aanklooien.
De arrogantiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:40 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon door het gezeur. Zoals ik het zeg..
Maar wel mooi dat jullie toch willen doorspelen![]()
Ik heb hem even een msg gestuurdquote:Op zondag 17 juni 2007 20:24 schreef mustisuc het volgende:
zou de wedstrijd van United Scum tegen Killers op maandag ook kunnen worden verplaatst naar dinsdag?
bedankt alvast
Ik vind het zeker wel iets om mee te nemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Sorry Heintje, maar de reden dat er camperig gespeeld wordt, vind ik absoluut geen reden om te stoppen. Dat is echt bullshit.
Iedereen zegt onderhand al weken dat wij (Buffels) alleen maar zitten te campen (al denkt ons team daar anders over), waarom doet niemand daar dan iets aan? Het enige wat er gedaan wordt is zeuren..
Waarom zouden wij onze hele speelstijl om gaan gooien omdat een ander team zo graag aanvallend speelt? In tegendeel zelfs. Wij hebben dan zoiets van 'laat ze maar komen'.
En als je toch al weet dat het qua tijd moeilijk gaat worden met spelen, waarom meldt je je dan überhaubt aan?
De hele toernooi opzet is veranderd, vooral door het gezeur van het Hoerenteam en nou er net een weekje is gespeeld met de nieuwe opzet, komen jullie er ineens mee aankakken dat jullie toch niet meer willen spelen. Sorry, maar dat vind ik laf.. Vooral als je dan ook nog eens aankomt met die vage reden dat er 'camperig' gespeeld wordt, al is dat dan niet de hoofdreden.
Nee, van jou had ik wel anders verwacht, ook al heb je er na alle tegenslagen misschien geen zin meer in.
Je leest het van twee mensen.quote:Ook als ik hier lees dat teams juist heel erg camperig spelen werkt voor mij niet positief.
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef buffelmaster het volgende:
ach ja heeft de nieuwe maps niet dus dat kan niet twi
op hetzelfde tijdstip gepostquote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.
Welke maps het gaan worden weet ik zo niet. Mansion is wel duidelijk. Maar voor de rest...
Zien we vanavond wel denk ik.
Liever geen nieuwe maps dus, als je dat wel doet laat het dan even weten want dan speel ik niet mee en kunnen we nog een vervanger zoeken.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je de post boven je post nog niet gelezen.
Welke maps het gaan worden weet ik zo niet. Mansion is wel duidelijk. Maar voor de rest...
Zien we vanavond wel denk ik.
Ik vind het allemaal bestquote:Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef twi het volgende:
Geen idee welke maps, we hebben niet speciaal erop zitten oefenen. Mansion is de thuismap, dus hou rekening met in elk geval die. En als 't aan mij ligt iets van Mausoleum en Subway erbij.
Ik heb subway 1 keer gespeeld en bullet marsch 2 keer, en ik ga er ook niet moeilijk over doen.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:46 schreef ach het volgende:
Nieuwe maps ga ik niet spelen want die heb ik pas en heb ik nog helemaal niet gespeeld
Zolang je maar ruim van te voren zegt of je die nieuwe host of niet vind ik het best, dan doe ik niet mee. Ik heb geen zin om ook nog eens de helft van de tijd te lopen zoeken waar ik nou heenmoet.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef twi het volgende:
De hostende ploeg host toch sowieso de maps waarvan zij denken de beste kans te hebben omdat die ze het meeste ligt, of de tegenstander niet ligt? Als een andere partij daar moeite mee heeft, dan is die tactiek blijkbaar geslaagd.
Met die instelling leer je de maps natuurlijk nooit.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef ach het volgende:
[..]
Zolang je maar ruim van te voren zegt of je die nieuwe host of niet vind ik het best, dan doe ik niet mee. Ik heb geen zin om ook nog eens de helft van de tijd te lopen zoeken waar ik nou heenmoet.
Zo serieus is dit toernooi nou ook weer niet, want hoeveel teams zijn er nu al afgevallen en wat is de prijs?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik vind het zowieso een beetje vreemd dat iemand die serieus aan een GoW toernooi mee wil doen niet alle maps heeft.
het is lullig voor je dat ze geen hammerburst hebben in de nieuwe levelsquote:Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vind dat de nieuwe levels echt stom zijn.
Ik heb er echt spijt van dat ik ze heb gekocht.
"Serieus deelnemen aan een toernooi" en "aan een serieus toernooi deelnemen" zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:07 schreef Darow het volgende:
[..]
Zo serieus is dit toernooi nou ook weer niet, want hoeveel teams zijn er nu al afgevallen en wat is de prijs?
whatever....quote:Op maandag 18 juni 2007 16:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
"Serieus deelnemen aan een toernooi" en "aan een serieus toernooi deelnemen" zijn 2 verschillende dingen.
offtipc maar mijne doet dat ook, ben ook altijd langer bezig met laden dan de restquote:Op maandag 18 juni 2007 17:02 schreef Darow het volgende:
[..]
whatever....
@buffelmaster, ja want andere spellen doet het wel. Baal er echt dik van, disc is nog geen 5 dagen oud, hij is 1 keer uit de xbox geweest gister omdat ik een film wou kijken. Vervolgens dacht ik net, ff wat oefenen voor vanavond en dan krijg je weer die shit.
Overigens,een vraagje over de dvd drive, draait ie bij jullie constant op volle toeren of stopt ie er af en toe ook gewoon mee.
Dat viel me wel op bij de xbox wat ik heb gekregen na de reparatie, hij stopte er af en toe gewoon mee, vervolgens verwachtte ik een unreadable disc error maar even later draaide ie weer op volle toeren.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 13:24 schreef UWGcrew_Amarant het volgende:
Kan de Mad JK en De booswigteklup van vandaag naar half negen verplaatst worden?
wel rrayvin en criminal vallen inquote:Op maandag 18 juni 2007 18:19 schreef twi het volgende:
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Dat wordt vanavond dus weer niet spelen?
Wat versta je onder laf spel dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:21 schreef twi het volgende:
Inderdaad een kutmatch, met name door het enorm laffe spel en laffe reacties van aightZz. Dancing Rhino was er wel relaxed over
Maar verder verdiend verloren van een half Duck or Die team, al kon ik Kronos nou niet echt plaatsen als FOK!User. Wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |