De Belgen kregen er slechts één, vanavond, en nog een domme ook. En ze hadden standaard 3 man op Nani.quote:
Scheelt 400 kilometerquote:
Heb je weer een nieuw topic gevonden om je gebrek aan voetbalverstand te laten blijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben we geen andere spits dan Ryan -keeper kan vast gaan douchen ik schiet toch niet tussen de palen- Babel?
Ik laat mn verstand in ieder geval niet beinvloeden door een dom boekquote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw topic gevonden om je gebrek aan voetbalverstand te laten blijken.![]()
Een verzameling van 66 boeken die door tientallen verschillende schrijvers, op verschillende plaatsten en verschillende tijdsperioden is geschreven en wonderbaarlijk consistent is en vandaag de dag nog de basis vormt van veel wettelijk een moraal-etische regels.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik laat mn verstand in ieder geval niet beinvloeden door een dom boek![]()
Heb ik het nog niet eens over de wind gehad... bovendien keek hij tegen de zon in.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
En je hebt gelijk die kans voor open doel was natuurlijk zeer moeilijk, die bal kwam ook zo hard aan![]()
![]()
Dat zullen de meeste historici met je oneens zijn denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad, een FUCKING dom boek ja.
Volgens mij is hij degene die begint met op de man te spelen?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:47 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje onzin inderdaad om telkens koningdavid op zijn geloof aan te vallen. Nu ben ik ook niet religieus, maar in dit subforum zijn dergelijke argumenten, in 99% van de gevallen een drogreden.
Denk het ook maar we winnen van de Belgen, en de Joden spelen gelijk tegen België dus zijn we door.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik denk dat Portugal dit gaat winnen. Helaas...
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk het ook maar we winnen van de Belgen, en de Joden spelen gelijk tegen België dus zijn we door.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik denk aan de hand van mn eigen glazen bol dat dit de eindstand in de poule wordt:
1 Portugal (7, winst tegen Nederland, Israel, gelijk tegen Belgie)
2 Nederland 4 (verlies tegen Portugal, winst tegen Israel, gelijk tegen Belgie)
3 Belgie (3, gelijk tegen Portugal, gelijk tegen Nederland, gelijk tegen Israël)
4 Israel (1) (gelijk tegen Belgie, verlies tegen Portugal, verlies tegen Nederland)
Je hebt echt de wedstrijd niet gezien he...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Aisatti niet fit is moet Medunjanin daar gewoon spelen. Beter dan Bakkal.
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
A) Gaat het niet alleen om deze wedstrijd, Medunjanin is veel meer een 10 / aanvallende middenvelder dan Bakkal.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt echt de wedstrijd niet gezien he...![]()
Zoek jij het verschil tussen een tautologie en een pleonasme nou maar uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij wordt altijd met de minuut grappiger doordeweeks. Het moet weer snel zaterdag worden zeker.
Harris heeft gister echt niets laten zien.
Dat weet ik heul goed, kinderachtig persoontje.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zoek jij het verschil tussen een tautologie en een pleonasme nou maar uit.
Tering he.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
A) Gaat het niet alleen om deze wedstrijd, Medunjanin is veel meer een 10 / aanvallende middenvelder dan Bakkal.
B) Heeft Bakkal gisteren ook maar kort meegedaan 1 bal goed geraakt en 10 slecht.
Was te zien in het Ajax topic jaquote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat weet ik heul goed, kinderachtig persoontje.
Verschil van inzicht hé, je kan het op verschillende manieren bekijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was te zien in het Ajax topic ja
Ik redeneer niet alles vanuit 1 wedstrijd. Medunjanin is technisch veel beter dan Bakkal. Die weer beter op zn plaats is in de spits. Hij heeft inderdaad wel een vorm van laksigheid over zich heen maar hij kan ook geweldige steekballetjes en schoten maken. Bij Bakkal heb ik dat nog weinig gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tering he.![]()
Je loopt Babel af te zeiken dat hij dramatisch speelde, hoe fokking slecht vond je Medunjanin wel niet? Ik snap echt niks van jou.
Medunjanin heeft mij nooit echt kunnen imponeren. Hij heeft een geweldig schot waarmee zo nu en dan een mooi doelpunt maakt, en dat is wat velen herinneren. Maar als ik hem een hele wedstrijd zie overheerst bij mij vaak de luiheid en gemakzucht waarmee hij voetbalt.
Bakkal speelde gisteren niet zo goed, maar ik heb veel meer vertrouwen in hem dan in Medunjanin. Bovendien heeft hij met dat ene goede balcontact volgens jou, al meer goed gedaan dan Medunjanin in de hele wedstrijd.
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Bakkal beter in de spits? Hmmm... ik vond hem juist als 'nummer 10' bij Twente erg goed. In de spits heb ik hem ook nooit zien spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik redeneer niet alles vanuit 1 wedstrijd. Medunjanin is technisch veel beter dan Bakkal. Die weer beter op zn plaats is in de spits. Hij heeft inderdaad wel een vorm van laksigheid over zich heen maar hij kan ook geweldige steekballetjes en schoten maken. Bij Bakkal heb ik dat nog weinig gezien.
Hij neemt de vrije trappen en penalty's en speelt op een andere positie. Lang leve de goede vergelijkingen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Mendunjanin heeft overigens bij degradatieclubje Sparta meer doelpunten gemaakt, dan supertalent Babel met het grote Ajax.
--------------Waterman-------------------quote:Op maandag 11 juni 2007 12:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verschil van inzicht hé, je kan het op verschillende manieren bekijken.
Maarreh, hoe zou jij spelen dan, tegen de Portugezen?
Ik kan het er wel mee eens zijn, maar ik zie in Babel geen 10.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
--------------Waterman-------------------
-zuiverloon-Vlaar-Donk-Jong a Ping-
--------------maduro---------------------
--Aisatti-------------------Drenthe------
---------------Babel----------------------
---Ridder-----Rigters--------------------
4-4-2 met een ruit op het middenveld. Zonder linksbuiten zodat linkshalf Drenthe alle ruimte heeft om mee naar voren te gaan. Babel achter maar wel vlakbij de spits. Ridder op rechtsbuiten vond ik gisteren wel fris ogen maar kan ook Beerens zijn, Scheelt allemaal niet zoveel. Zelfde geldt voor Rigters/Janssen.
Waterman overigens puur omdat hij wekelijks speelt, denk dat Vermeer meer potentie heeft.
Polak neemt de penalty's,quote:Op maandag 11 juni 2007 12:38 schreef koningdavid het volgende:
Hij neemt de vrije trappen en penalty's en speelt op een andere positie. Lang leve de goede vergelijkingen.![]()
neemt niet weg dat Babel maar een matige speler is, maar veel beter hebben we niet geloof ikquote:Op maandag 11 juni 2007 12:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij neemt de vrije trappen en penalty's en speelt op een andere positie. Lang leve de goede vergelijkingen.![]()
Liever Bruins dan Bakkal, die liet geen fuck zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef koningdavid het volgende:
Zo moet Foppe spelen:
------------Babel---------Rigers----------
Drenthe---------Aissati*------De Ridder
-------------------Maduro-------------------
Jong-A-Pin---Donk---Vlaar---Zuiverloon
-----------------Waterman------------------
*Als Aissati niet fit is, dan Bakkal.
Vlaar is altijd uitstekend in Jong Oranje, gisteren ook weer.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:15 schreef The_Verve het volgende:
En Kruiswijk i.p.v. Vlaar. Ik vind het onbegrijpelijk dat Vlaar speelt en zelfs aanvoerder is...
Vlaar was dit jaar toch eigenlijk wel de beste of iig de meest constante feyenoorder.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gister de eerste helft gemist helaas. Maar in de Eredivisie vond ik Vlaar werkelijk dramatisch. En zeg nou zelf, tegen Israel mag je toch ook niet in de problemen komen?
de beste spelers van Feyenoord voetballen bij Jong Oranjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Vlaar was dit jaar toch eigenlijk wel de beste of iig de meest constante feyenoorder.
En nou niet gaan zeggen dat dat niet zo moeilijk was![]()
Staan nog een paar kaartjes in V&A.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Uitverkocht (ook in vrije verkoop) hoorde ik net?
Maduro speelde ook sterker zondag dan bij Ajax. Verschil van druk, verantwoordelijkheid, omstandigheden. Lastig te zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gister de eerste helft gemist helaas. Maar in de Eredivisie vond ik Vlaar werkelijk dramatisch. En zeg nou zelf, tegen Israel mag je toch ook niet in de problemen komen?
Ik heb allang kaarten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Staan nog een paar kaartjes in V&A.
quote:Royston Drenthe krijgt zijn zin
Het teambelang staat altijd voorop bij voetballer Royston Drenthe. Maar als hij moet kiezen, speelt de Feyenoorder toch liever links op het middenveld dan achterin. Op het Europees kampioenschap met Jong Oranje krijgt hij woensdag zijn zin. Drenthe mag in het belangrijke duel tegen Portugal van Foppe de Haan beginnen op zijn favoriete positie.
De bondscoach kon niet meer om de 20-jarige Rotterdammer heen. Tegen Israël maakte Drenthe, die in de defensie begon, het laatste kwart van de wedstrijd veel indruk als middenvelder. "Op die plek mag ik lekker aanvallen. Dat is een belangrijke kwaliteit van mij. Ik ben blij de mededeling van de bondscoach nu al te horen. Dan kan ik vannacht lekker rustig slapen.''
Drenthe vervangt Haris Medunjanin, die tegen Israël geen goede indruk maakte. Hij leed op ongelukkige momenten en op gevaarlijke plaatsen in het veld balverlies. Tot onvrede van De Haan. "Drenthe mag het
nu op deze positie laten zien.''
quote:
EK onder 21: Portugezen missen Gonalves en Vaz Té
VRIES - Jong Portugal mist woensdag in de wedstrijd tegen Nederland op het Europees kampioenschap voetbal twee spelers. Verdediger José Gonalves heeft een knieblessure, aanvaller Ricardo Vaz Té een pijnlijke schouder. Die hield hij over aan het openingsduel met België van zondag (0-0).
Door het gelijkspel is Portugal tegen Jong Oranje waarschijnlijk alleen gebaat bij een overwinning. Manuel Da Costa van PSV maakte tegen België een sterke indruk. Hij begint woensdag opnieuw in het basisteam.
Andere aansprekende namen zijn die van Nani (vanaf komend seizoen Manchester United), Manuel Fernandes (Everton), Joao Moutinho (Sporting Portugal) en Hugo Almeida (Werder Bremen).
Vermoedelijke opstelling Portugal: Ribeiro; Amoreirinha, Da Costa, Semedo en Antunes; Fernandes, Veloso, Moutinho en Nani; Varela en Almeida.
Ok. Ik heb hem 4 hele wedstrijden zien spelen tegen Groningen, en ik was oprecht blij dat de beste man niet bij Groningen speelde want hij was dramatisch. Ik schat Kruiswijk echt een klasse hoger in namelijk. Maar goed, Foppe denkt daar helaas anders over.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maduro speelde ook sterker zondag dan bij Ajax. Verschil van druk, verantwoordelijkheid, omstandigheden. Lastig te zeggen.
Maar Vlaar speelde erg goed zondag hoor.
De verdediging van Feyenoord opereert niet als eenheid, dan is het voor Vlaar ook geen potje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ok. Ik heb hem 4 hele wedstrijden zien spelen tegen Groningen, en ik was oprecht blij dat de beste man niet bij Groningen speelde want hij was dramatisch. Ik schat Kruiswijk echt een klasse hoger in namelijk. Maar goed, Foppe denkt daar helaas anders over.
Tja, en als je je dan bedenkt dat Vlaar misschien nog wel de minste van het stel was...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De verdediging van Feyenoord opereert niet als eenheid, dan is het voor Vlaar ook geen potje.
Over welk dom? boek hebben we het hier?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik laat mn verstand in ieder geval niet beinvloeden door een dom boek![]()
En je hebt gelijk die kans voor open doel was natuurlijk zeer moeilijk, die bal kwam ook zo hard aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tja, en als je je dan bedenkt dat Vlaar Leonardmisschien nog wel de minste van het stel was...
http://www.youtube.com/watch?v=uKXq7xcnkisquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:17 schreef Damzkieee het volgende:
We hebben nog een rekening openstaan met die vuile Portugezen.
Cachorroquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:20 schreef Logician het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uKXq7xcnkis![]()
Tsssk Fora querida, gedraag je!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Sim!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat Portugueze voetballers![]()
wat trakteer je als we gewonnen hebben?
Doe mij maar een ticket naar vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 09:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Tsssk Fora querida, gedraag je!![]()
hmm wat dacht je van kaas![]()
quote:
Wij hebben de eerste pot al gewonnen, dus de druk ligt meer bij jullie denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:25 schreef Logician het volgende:
[..]ik ga over 2mnd ook maar weer eens wat familie opzoeken denk ik
![]()
Ik mis zelfs de geur van de bomen daar momenteel, echt niet goed
anyway OT: ik ben erg benieuwd naar de wedstrijd, er zal redelijk wat druk op de jongens staan ..
Dat bedoel ik dus ivm het vorige gelijkspel ..quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben de eerste pot al gewonnen, dus de druk ligt meer bij jullie denk ik
teeeering, heb 20 E per stuk betaaldquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef detulp050 het volgende:
Heb net nog kaarten erbij gehaald voor de finale voor mijn vriendin en een vriendin van haar. 5 euro voor mensen die een stadjerspas hebben (heb er voor 5 euro net eentje opgehaald. In totaal dus even mooi twee tientjes voor twee kaartje voor de finale
Foppe dan met zijn brak engels..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:35 schreef PyTh het volgende:
Die gast van het Portugese team die gisteren op de persconferentie de vertaling moest doen van wat enkele spelers vertelden
Wat een aanfluiting
Staat er inderdaad ook op, 20E. Troost je met de gedachte dat er maar 100 zijn voor 5 euro per stuk, dus dat gaat ook snel. Jij weet tenminste zeker dat je gewoon heen kuntquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
teeeering, heb 20 E per stuk betaald
Dat was minder gênant dan wat die Portugese "tolk" presteerde hoorquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb de wedstrijd Portugal Belgie bekeken in het stadion en op de vleugels zijn de Portugezen vrij makkelijk te passeren. Dat zagen de Belgen ook door de Mul erin te zetten, die leverde veel gevaar op!
dat was wel heel erg ja..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat was minder gênant dan wat die Portugese "tolk" presteerde hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |