De Belgen kregen er slechts één, vanavond, en nog een domme ook. En ze hadden standaard 3 man op Nani.quote:
Scheelt 400 kilometerquote:
Heb je weer een nieuw topic gevonden om je gebrek aan voetbalverstand te laten blijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben we geen andere spits dan Ryan -keeper kan vast gaan douchen ik schiet toch niet tussen de palen- Babel?
Ik laat mn verstand in ieder geval niet beinvloeden door een dom boekquote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw topic gevonden om je gebrek aan voetbalverstand te laten blijken.![]()
Een verzameling van 66 boeken die door tientallen verschillende schrijvers, op verschillende plaatsten en verschillende tijdsperioden is geschreven en wonderbaarlijk consistent is en vandaag de dag nog de basis vormt van veel wettelijk een moraal-etische regels.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik laat mn verstand in ieder geval niet beinvloeden door een dom boek![]()
Heb ik het nog niet eens over de wind gehad... bovendien keek hij tegen de zon in.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
En je hebt gelijk die kans voor open doel was natuurlijk zeer moeilijk, die bal kwam ook zo hard aan![]()
![]()
Dat zullen de meeste historici met je oneens zijn denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad, een FUCKING dom boek ja.
Volgens mij is hij degene die begint met op de man te spelen?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:47 schreef mcyodogg het volgende:
Beetje onzin inderdaad om telkens koningdavid op zijn geloof aan te vallen. Nu ben ik ook niet religieus, maar in dit subforum zijn dergelijke argumenten, in 99% van de gevallen een drogreden.
Denk het ook maar we winnen van de Belgen, en de Joden spelen gelijk tegen België dus zijn we door.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik denk dat Portugal dit gaat winnen. Helaas...
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Denk het ook maar we winnen van de Belgen, en de Joden spelen gelijk tegen België dus zijn we door.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik denk aan de hand van mn eigen glazen bol dat dit de eindstand in de poule wordt:
1 Portugal (7, winst tegen Nederland, Israel, gelijk tegen Belgie)
2 Nederland 4 (verlies tegen Portugal, winst tegen Israel, gelijk tegen Belgie)
3 Belgie (3, gelijk tegen Portugal, gelijk tegen Nederland, gelijk tegen Israël)
4 Israel (1) (gelijk tegen Belgie, verlies tegen Portugal, verlies tegen Nederland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |