Vlaar is altijd uitstekend in Jong Oranje, gisteren ook weer.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:15 schreef The_Verve het volgende:
En Kruiswijk i.p.v. Vlaar. Ik vind het onbegrijpelijk dat Vlaar speelt en zelfs aanvoerder is...
Vlaar was dit jaar toch eigenlijk wel de beste of iig de meest constante feyenoorder.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gister de eerste helft gemist helaas. Maar in de Eredivisie vond ik Vlaar werkelijk dramatisch. En zeg nou zelf, tegen Israel mag je toch ook niet in de problemen komen?
de beste spelers van Feyenoord voetballen bij Jong Oranjequote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Vlaar was dit jaar toch eigenlijk wel de beste of iig de meest constante feyenoorder.
En nou niet gaan zeggen dat dat niet zo moeilijk was![]()
Staan nog een paar kaartjes in V&A.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef pekel het volgende:
Uitverkocht (ook in vrije verkoop) hoorde ik net?
Maduro speelde ook sterker zondag dan bij Ajax. Verschil van druk, verantwoordelijkheid, omstandigheden. Lastig te zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gister de eerste helft gemist helaas. Maar in de Eredivisie vond ik Vlaar werkelijk dramatisch. En zeg nou zelf, tegen Israel mag je toch ook niet in de problemen komen?
Ik heb allang kaarten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Staan nog een paar kaartjes in V&A.
quote:Royston Drenthe krijgt zijn zin
Het teambelang staat altijd voorop bij voetballer Royston Drenthe. Maar als hij moet kiezen, speelt de Feyenoorder toch liever links op het middenveld dan achterin. Op het Europees kampioenschap met Jong Oranje krijgt hij woensdag zijn zin. Drenthe mag in het belangrijke duel tegen Portugal van Foppe de Haan beginnen op zijn favoriete positie.
De bondscoach kon niet meer om de 20-jarige Rotterdammer heen. Tegen Israël maakte Drenthe, die in de defensie begon, het laatste kwart van de wedstrijd veel indruk als middenvelder. "Op die plek mag ik lekker aanvallen. Dat is een belangrijke kwaliteit van mij. Ik ben blij de mededeling van de bondscoach nu al te horen. Dan kan ik vannacht lekker rustig slapen.''
Drenthe vervangt Haris Medunjanin, die tegen Israël geen goede indruk maakte. Hij leed op ongelukkige momenten en op gevaarlijke plaatsen in het veld balverlies. Tot onvrede van De Haan. "Drenthe mag het
nu op deze positie laten zien.''
quote:
EK onder 21: Portugezen missen Gonalves en Vaz Té
VRIES - Jong Portugal mist woensdag in de wedstrijd tegen Nederland op het Europees kampioenschap voetbal twee spelers. Verdediger José Gonalves heeft een knieblessure, aanvaller Ricardo Vaz Té een pijnlijke schouder. Die hield hij over aan het openingsduel met België van zondag (0-0).
Door het gelijkspel is Portugal tegen Jong Oranje waarschijnlijk alleen gebaat bij een overwinning. Manuel Da Costa van PSV maakte tegen België een sterke indruk. Hij begint woensdag opnieuw in het basisteam.
Andere aansprekende namen zijn die van Nani (vanaf komend seizoen Manchester United), Manuel Fernandes (Everton), Joao Moutinho (Sporting Portugal) en Hugo Almeida (Werder Bremen).
Vermoedelijke opstelling Portugal: Ribeiro; Amoreirinha, Da Costa, Semedo en Antunes; Fernandes, Veloso, Moutinho en Nani; Varela en Almeida.
Ok. Ik heb hem 4 hele wedstrijden zien spelen tegen Groningen, en ik was oprecht blij dat de beste man niet bij Groningen speelde want hij was dramatisch. Ik schat Kruiswijk echt een klasse hoger in namelijk. Maar goed, Foppe denkt daar helaas anders over.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maduro speelde ook sterker zondag dan bij Ajax. Verschil van druk, verantwoordelijkheid, omstandigheden. Lastig te zeggen.
Maar Vlaar speelde erg goed zondag hoor.
De verdediging van Feyenoord opereert niet als eenheid, dan is het voor Vlaar ook geen potje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ok. Ik heb hem 4 hele wedstrijden zien spelen tegen Groningen, en ik was oprecht blij dat de beste man niet bij Groningen speelde want hij was dramatisch. Ik schat Kruiswijk echt een klasse hoger in namelijk. Maar goed, Foppe denkt daar helaas anders over.
Tja, en als je je dan bedenkt dat Vlaar misschien nog wel de minste van het stel was...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De verdediging van Feyenoord opereert niet als eenheid, dan is het voor Vlaar ook geen potje.
Over welk dom? boek hebben we het hier?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik laat mn verstand in ieder geval niet beinvloeden door een dom boek![]()
En je hebt gelijk die kans voor open doel was natuurlijk zeer moeilijk, die bal kwam ook zo hard aan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Tja, en als je je dan bedenkt dat Vlaar Leonardmisschien nog wel de minste van het stel was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |