Hier onweert het.... ik hoop dat ik de ramen van m'n auto dicht gedaan hebquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef avonne het volgende:
ik kijk even buiten, het is geen hagel maar enorme plensbui
shit, ik hoop dat de auto hoog genoeg staat
Tis hier hartstikke droog, maar vanmiddag mega bewolkt en koud hier. We gingen naar Kijkduin 20 km verderop en stralend mooi weer geen wolkje aan de lucht en warm pffffffffff. Lekker hele middag op terrasje gehangen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
ik kijk even buiten, het is geen hagel maar enorme plensbui
shit, ik hoop dat de auto hoog genoeg staat
WTF hoe bedoel u![]()
Ik hoop dan de auto van Avonne hoog staatquote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier onweert het.... ik hoop dat ik de ramen van m'n auto dicht gedaan heb
* is ff checken....
Fietsquote:
Ach... al staat het hier blank (gebeurt wel eens) dan maakt t nog weinig uit, ik hoef morgen niet wegquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dan de auto van Avonne hoog staat
Ik ook nietquote:
Ik vind de bliksem altijd wel leuk gezicht oke leuk is verkeerd woord, maar mooi gezicht.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... al staat het hier blank (gebeurt wel eens) dan maakt t nog weinig uit, ik hoef morgen niet weg
Maar de ramen zaten dicht.. het onweer komt wel ernstig dichtbij trouwens, dus als het te erg wordt dan gooi ik de PC uit, want ik woon in zo'n straat waar de bliksem wel eens inslaat...
Gelukkig wel iedere keer in de straat zelf en niet in 1 van de huizen... maar onweer betekent hier nog wel eens sfeerverlichting
Nee das niet raar Ik kick op onweer... Blijf er voor opquote:Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind de bliksem altijd wel leuk gezicht oke leuk is verkeerd woord, maar mooi gezicht.![]()
Ik vind het ook prachtig om te zien, maar ik wil ff het risico niet nemen dat m'n PC een oplawaai krijgt als het idd weer eens 50 meter verderop inslaatquote:Op zondag 10 juni 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind de bliksem altijd wel leuk gezicht oke leuk is verkeerd woord, maar mooi gezicht.![]()
Oh vandaar vond het wel grappig...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
De parkeerplaatsen liggen lager dan woningen.
Ik heb één keer zo'n plensbui van een uur mee gemaakt, en toen hadden 5 auto's toch 10 cm water binnen.
Maar het is alweer over, dus het zal wel niet zo erg zijn.
Jemig, het huis trilde er van
Nog nooit meegemaakt.
Ik wacht geduldigquote:Op zondag 10 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig om te zien, maar ik wil ff het risico niet nemen dat m'n PC een oplawaai krijgt als het idd weer eens 50 meter verderop inslaat
Enne het gaat al flink tekeer, is aardig dichtbij dus ik ga jullie even verlaten tot de bui overgewaaid is![]()
Ik ben vóór onweer.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef avonne het volgende:
Nou, toch even naar buiten gerend, tot mijn enkels in de plassen, maar de auto stond droog.
en toen kwam er weer bliksem dichtbij![]()
rennuh.....
Ik was vanmiddag in Kijkduin en daar was het echt strandweer, hier ook totaal nog geen onweer nu.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Gert het volgende:
Totaal niets van meegekregen hier in Den Haag.
Maar dat gebeurt wel vaker, op allerlei gebieden.
Trusten Lithski.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef Talitha het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen weer op tijd m'n bed uit.![]()
http://radar.weeronline.nl/index.php?module=satelliet_free&file=radar_actueel&land=BNLquote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
Hoe lang duurt het voordat het in 020 is ? Ik zat gewillig op mijn balkon maar tis een strakke hemel
Zwieper de piep ik blijf nog wel ff wakkerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
http://radar.weeronline.nl/index.php?module=satelliet_free&file=radar_actueel&land=BNL
o die is leuk!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Het komt wel erg dichtbij nu
Staat je auto hogerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Het komt wel erg dichtbij nu
Zo laat pas in dit kleine kut landquote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef avonne het volgende:
[..]
o die is leuk!
Er staat links ook verwachtingen.
Dus 00.15 uur of zo in Amsterdam
Ik heb garage hier aan de overkant onder sloopflats en daar kan je altijd in zwemmen als het hard regent. Nog paar maanden moet hij leeg maar ik weet niet waar ik de zooi moet laten!!!!!! Auto past er niet meer in door de zooi die erin staat!!!!quote:
Donders en bliksemquote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
nog leuker: "waar zijn om 23.15 uur de blikseminslagen"
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=2007&maand=06&id=49803158&bliksem=1&dag=10&uur=23&minuut=15
Stuur de kippen erin en laat ze opruimen!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb garage hier aan de overkant onder sloopflats en daar kan je altijd in zwemmen als het hard regent. Nog paar maanden moet hij leeg maar ik weet niet waar ik de zooi moet laten!!!!!! Auto past er niet meer in door de zooi die erin staat!!!!![]()
Zucht maar dat ga ik wel reddenquote:
Ophokken onbeschaamde kikkerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Stuur de kippen erin en laat ze opruimen!![]()
Ehhhh..... Tis zooi van me ex, dus die mag erin!!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Stuur de kippen erin en laat ze opruimen!![]()
Nou ik ben daar niet zo van overtuigd dat ik dat ga redden. En als ik slaap dan hoor ik niets meer, dan kunnen ze een kanon naast me afschieten.quote:
Hippie!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhh..... Tis zooi van me ex, dus die mag erin!!!!Het meeste dan, wat van mij is gooi ik wel weg of geef het aan een rommelmarkt voor een goed doel.
![]()
Oh die hebben we hier in de stad nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
Ik hoor wat rommelen maar kan ook een tram zijn
Dus dat Rotterdam e.o moeten we ruim opvatten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh die hebben we hier in de stad nog niet
Ja heel ruim, maar ik vergis me sinds kort hebben we een tramverbinding mettttttttttt jawel Rotterdam.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dat Rotterdam e.o moeten we ruim opvatten.
Is ut Utrecht? dan is A'dam niet zo ver Dan gaat de fles nog wel meequote:Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Heej Regen!!!! Het lijkt wel hagel trouwens en volgens de buienradar zou hier nog geen regen zijn.![]()
Herstel het giet en het dondertquote:Op zondag 10 juni 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
bs dus geen druppie te bekennen
REO.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ut Utrecht? dan is A'dam niet zo ver Dan gaat de fles nog wel mee![]()
Komt nu met bakken (regen). Maar mijn balkon is nog gespaard.quote:
Mooie link... ik dacht al dat het voorbij was en nu lijkt er weer nieuw aan te komen... en dat kloptquote:Op zondag 10 juni 2007 23:24 schreef avonne het volgende:
nog leuker: "waar zijn om 23.15 uur de blikseminslagen"
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=2007&maand=06&id=49803158&bliksem=1&dag=10&uur=23&minuut=15
Met bakken? Woon jij in een ander amsterdam dan ik. Het regent gewoon een beetjequote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Soury het volgende:
Komt nu met bakken (regen). Maar mijn balkon is nog gespaard.![]()
West bij vondelpark en het giet en dondertquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met bakken? Woon jij in een ander amsterdam dan ik. Het regent gewoon een beetje![]()
HIer is het weer droogggggggggggggquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met bakken? Woon jij in een ander amsterdam dan ik. Het regent gewoon een beetje![]()
ZO en het is hier nu gewoon droogquote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef Soury het volgende:
West bij vondelpark en het giet en dondert
Dat is een ander spelletje.quote:
Nou doe je best.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
Ben nu vanwegen de regen mijn balkon afgejaagd.... Ga ik hier maar weer zieken![]()
Trutquote:
Oog van de orkaanquote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Volgens buienradar kan er nog wel wat komen maar zo te zien ontwijkt het me iedere keer net...
Ik zit zo in het midden dat het stil is
Stomme drentquote:
Ga dan ook in een echt land wonen manquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil meeposten!
Maar het is hier fucking 30 graden en gortdroog.
Wie ik?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
Stomme drent
En pakken nog een keer jullie fietsen af!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas op of we vallen nog een keer binnen.
Hoelang blijf je daar nog zitten Ian, of woon je er definitief ?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas op of we vallen nog een keer binnen.
Stomme drent dusquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie ik?
Ben nog steeds een amsterdammer, tenminste soort van.
Ben jij Amsterdammerquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie ik?
Die van mij is toch te groot voor zo'n klein onderdeurtje als jijquote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En pakken nog een keer jullie fietsen af!![]()
Je bent een Amsterdammer of je bent het niet. Maar een soort van???quote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wie ik?
Heee opa jij hier?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En pakken nog een keer jullie fietsen af!![]()
Een stomme drentquote:
Ik blijf in ieder geval nog een jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoelang blijf je daar nog zitten Ian, of woon je er definitief ?
Jij gaat wel errug verquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heee opa jij hier?
Ik heb 1/8ste duits en 1/8ste joods bloed (kan er niks aan doen)
Volgens mijn opa maakt me dat een fietsen stelende gierigaard
Tja ik ben er geboren en ik woon er... Maar wel zo danig dat er hier af en toe amsterdammers langskomen en roepen, "wat een gezellig klein dorpje" of "dat heb je zo in die dorpjes (daar lopen ze nog op klompen)"quote:Op maandag 11 juni 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Je bent een Amsterdammer of je bent het niet. Maar een soort van???![]()
Halfweg ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja ik ben er geboren en ik woon er... Maar wel zo danig dat er hier af en toe amsterdammers langskomen en roepen, "wat een gezellig klein dorpje" of "dat heb je zo in die dorpjes (daar lopen ze nog op klompen)"
Maar officieel is het amsterdam.
Nou dit dan zie bovenquote:
Weet ik het, jij hebt het altijd over die beestenboel, ik dacht dat je een of andere boerin wasquote:
Wat een scheetjequote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ohhh ff wat anders, vanmiddag zo'n lief poeperig jong duits herdertje gezien.
[afbeelding]
Me kids zeiden gelijk, wanneer gaat die van ons dood, kunnen we zo'n lief schattig jonkie nemen.
Keej zeer waarschijnlijk kom ik van de zomer ff buurten daaro/quote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik blijf in ieder geval nog een jaar.
Daarna zie ik wel.
Je hebt ze nu toch geslagen hoop ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Me kids zeiden gelijk, wanneer gaat die van ons dood, kunnen we zo'n lief schattig jonkie nemen.
Die volwassen en in de vakantieperiode wederom in het asiel belandquote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Nee, want eigenlijk wacht ik ook op de dag dat hij dood op zijn plek ligt. Ze is echt saai en oud nu. Ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ze nu toch geslagen hoop ik.![]()
Ach ik heb het platteland in de stad gevonden (of eigenlijk pa en ma)quote:Op maandag 11 juni 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
Weet ik het, jij hebt het altijd over die beestenboel, ik dacht dat je een of andere boerin was
Tussen welke paarden zit je dan altijd
Manege overtoom
Voor straf krijgen ze geen hondquote:Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ze nu toch geslagen hoop ik.![]()
En langs het tuinpad van mijn vader zag ik de hoge bomen staan....................quote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik heb het platteland in de stad gevonden (of eigenlijk pa en ma)![]()
Aan de overkant van de weg staan schapen (en een slagerij) en aan het eind van de straat paarden. Het is amsterdam, maar wel zo ver mogelijk weg van alle druk van de stad. Maar wel zo dat je in een half uur fietsen/brommen heerlijk kan shoppen enzo.
Nope, de mijne is 12,5 jaar oud en altijd in de vakantie naar me ouders. Het was werkelijk een walgelijk beest hapte naar alles en iedereen (begint hij trouwens nu weer te doen). Iedereen zei toen je moet hem weg doen. Maar ik zei NEE, ik heb voor dit beest gekozen en hij mag hier blijven tot hij doodgaat. Alleen hij gaat maar niet doodquote:Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die volwassen en in de vakantieperiode wederom in het asiel beland
*Geeft haar eigen hond nog maar even een knuffel*quote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Nee, want eigenlijk wacht ik ook op de dag dat hij dood op zijn plek ligt. Ze is echt saai en oud nu. Ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen.![]()
Niet persoonlijk maar algemeen bedoeld... Weet dat je lief bent zelfs voor mijquote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Nope, de mijne is 12,5 jaar oud en altijd in de vakantie naar me ouders. Het was werkelijk een walgelijk beest hapte naar alles en iedereen (begint hij trouwens nu weer te doen). Iedereen zei toen je moet hem weg doen. Maar ik zei NEE, ik heb voor dit beest gekozen en hij mag hier blijven tot hij doodgaat. Alleen hij gaat maar niet dood![]()
Paarden zie ik heel af en toe ook wel es, dan zit er politie opquote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik heb het platteland in de stad gevonden (of eigenlijk pa en ma)![]()
Aan de overkant van de weg staan schapen (en een slagerij) en aan het eind van de straat paarden. Het is amsterdam, maar wel zo ver mogelijk weg van alle druk van de stad. Maar wel zo dat je in een half uur fietsen/brommen heerlijk kan shoppen enzo.
Kersenbomenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
En langs het tuinpad van mijn vader zag ik de hoge bomen staan....................
Mijne is ook echt doof, niet half maar echt. Ze is blind, en zo grijs als het maar kan, en heeft hangoren, omdat ze daar 2 jaar geleden gezwellen in had. Maar ik hou nog steeds van haar hoor. Ik mis alleen het uren wandelen en skaten met haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Geeft haar eigen hond nog maar even een knuffel*
Ik hou ook nog van je als je grijs, blind, lui en half doof word hoor... Hmm eigenlijk ben je dat al.![]()
Amsterdam kent toch wel een paar manege's en kinderboerderijen hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
Paarden zie ik heel af en toe ook wel es, dan zit er politie op
Maar schapen in Amsterdam
Als het offerfeest is zeker?
Ik zag het ookquote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
Gaan we ineens allemaal "is" typen als er "eens" bedoeld wordt?!![]()
Aaah wat een schatjequote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Mijne is ook echt doof, niet half maar echt. Ze is blind, en zo grijs als het maar kan, en heeft hangoren, omdat ze daar 2 jaar geleden gezwellen in had. Maar ik hou nog steeds van haar hoor. Ik mis alleen het uren wandelen en skaten met haar.
[afbeelding]
Dit is me schattie![]()
Die moet een keer met mijn bullie kennismaken Ooeps een smilely is wel tja weet ik veelquote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijne is ook echt doof, niet half maar echt. Ze is blind, en zo grijs als het maar kan, en heeft hangoren, omdat ze daar 2 jaar geleden gezwellen in had. Maar ik hou nog steeds van haar hoor. Ik mis alleen het uren wandelen en skaten met haar.
[afbeelding]
Dit is me schattie![]()
Ik kan me ook nog iets herinneren met boerenkermis, verklaar je naderquote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amsterdam kent toch wel een paar manege's en kinderboerderijen hoor![]()
Mare ik woon dus wel in de gemeente amsterdam maar meer ook niet eigenlijk![]()
Ik zag het... beetje povertjesquote:Op maandag 11 juni 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het ook![]()
Ik heb het maar ff 'verbeterd'![]()
Ik ben een beetje lui dus ik kopeer gewoon even de infoquote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren met boerenkermis, verklaar je nader
Omdat je een droge bentquote:Op maandag 11 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
En het is nog steeds droog, waarom word mij niet een flink pak regen gegunt?![]()
Hoe oud is jou bullie ?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moet een keer met mijn bullie kennismaken Ooeps een smilely is wel tja weet ik veel
Zeg gij zit mij toch niet in de maling te nemen hequote:
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg gij zit mij toch niet in de maling te nemen he![]()
Dat werkt lekker nietquote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Zeven jaar jong Ik wou dat ze zich es een keer gedroeg naar haar leeftijd. En ze is te dik volgens de dierenarts.
Sperciebonen dieet al maanden![]()
Gatver inderdaad... Tief ff opquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Sharpeyed het volgende:
Is er nog terror ofzo:P ik zet de streams net aan. Ik hoor iets van een stinkbom?
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Zeven jaar jong Ik wou dat ze zich es een keer gedroeg naar haar leeftijd. En ze is te dik volgens de dierenarts.
COS is Daar --->quote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Sharpeyed het volgende:
Is er nog terror ofzo:P ik zet de streams net aan. Ik hoor iets van een stinkbom?
Waarom nietquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Dat was dan weer in een andere stad. Ik doe meerdere gemeentes aan in mijn dierenliefde.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
Nou het zal allemaal wel, boerenkermis in mijn stad gemeente, het moet niet gekker worden![]()
Trustequote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre aangezien het niet gaat onweren en ik morgen WEER kippiee naar school moet gaan brengen, ga ik maar naar me bed.![]()
![]()
![]()
Mooi kut danquote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre aangezien het niet gaat onweren en ik morgen WEER kippiee naar school moet gaan brengen, ga ik maar naar me bed.![]()
![]()
![]()
Hellupquote:
Interstedelijke dierenliefdequote:Op maandag 11 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat was dan weer in een andere stad. Ik doe meerdere gemeentes aan in mijn dierenliefde.
Omdat het wel de maag vult, dus het hongergevoel verminderd, dus het werkt als jij een hond hebt die constant seurt om eten waardoor jij haar steeds meer geeft. Maar als jij haar nog steeds veel (hoge energie waarde) aanbied zal ze nog steeds veel vet opslaan. Snap je?quote:
Weet jij het beter oud brood vreterquote:
4 jaar opleiding en veel ervaring... Ik mag hopen dat er iets is wat ik meer weet dan jijquote:Op maandag 11 juni 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
HellupSlijm slijm slijm wat weet jij wat ik niet weet
Nee hooooo... Ze krijgt 50 % minder voedsel de rest vul ik aan met sperciebonen of rijst.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het wel de maag vult, dus het hongergevoel verminderd, dus het werkt als jij een hond hebt die constant seurt om eten waardoor jij haar steeds meer geeft. Maar als jij haar nog steeds veel (hoge energie waarde) aanbied zal ze nog steeds veel vet opslaan. Snap je?
Mijn goudvis geef ik ook alleen maar rauwkostquote:
Wel eerst even afspoelen hèquote:Op maandag 11 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn goudvis geef ik ook alleen maar rauwkost![]()
G'dammm nou respect. Ik hou van mensen die van dieren houdenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
4 jaar opleiding en veel ervaring... Ik mag hopen dat er iets is wat ik meer weet dan jij![]()
Gaan we nou opeens allemaal quotes verneuken als we willen quoten?quote:
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we nou ineens allemaal quotes verneuken als we willen quoten?
Ik geef mijn quote aleen maar roggebroodquote:Op maandag 11 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we nou ineens allemaal quotes verneuken als we willen quoten?
Ben jij wel goed bij je hoofdquote:Op maandag 11 juni 2007 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef mijn quote aleen maar roggebrood
Shit, dat moet ik ook doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Zo, nog een laatste sigaret en dan ga ik ook m'n bed in...
Waaromquote:
50% klinkt heel leuk, maar dat is helemaal afhankelijk van welk voer. Hoeveel dingen erbij, wel of geen blikvoeding, beweging enz.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:01 schreef Soury het volgende:
Nee hooooo... Ze krijgt 50 % minder voedsel de rest vul ik aan met sperciebonen of rijst.
Ach je hebt ook gelijk ook, nergens voor nodigquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
50% klinkt heel leuk, maar dat is helemaal afhankelijk van welk voer. Hoeveel dingen erbij, wel of geen blikvoeding, beweging enz.
Stel ik wil mijn hond 5 kilo laten afvallen... Dan ga ik kijken naar
Wat krijgt hij nu? 375 gram per dag biologische geexpandeerde vleesbrok.
Hoeveel extra krijgt hij daarbij? 2 hondenkoekjes per dag en 1 kluif in de week.
Geen blikvoeding maar wel 3x in de week een aardappel.
2 uur wandeling per dag.
Dan kan ik natuulijk die 375 gram per dag halveren. Maar daarmee creeer ik een hond die vervolgens overal van gaat 'proeven'.
Beter is het dan om te zeggen ik geef hem net zoveel voer. Maar haal al het andere er af en ga inplaats van die 2 uur per dag wandelen 1 uur wandelen en 1 uur fietsen...
Eigenlijk net als bij mensen.
Overigens heb je bij bullen ook nog de schrokfactor. Geschrokt (snel opgegeten) voer zet veel meer aan dan voer dat netjes gekauwt word. (Gek genoeg)
Spinaziequote:Op maandag 11 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
Mijn goudvis geef ik ook alleen maar rauwkost![]()
En in die volgordequote:
Geef die zak chips maar aan mij...quote:Op maandag 11 juni 2007 01:11 schreef Gert het volgende:
Zo, nog een laatste zak chips en dan m'n bed in.
Zo valt het wel op dat we tegelijk gaan natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 01:11 schreef Gert het volgende:
Zo, nog een laatste zak chips en dan m'n bed in.
Ja ga het nog even benadrukken.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo valt het wel op dat we tegelijk gaan natuurlijk![]()
![]()
Watjequote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
En in die volgorde![]()
Ja, fucking hell...
Heb je enig idee hoe weinig slaap ik heb gehad de afgelopen tijd.![]()
Details!quote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb me overigens weer vreselijk misdragen dit weekend..dat terzijde.
Die volgorde is idd wel handigquote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En in die volgorde![]()
Ja, fucking hell...
Heb je enig idee hoe weinig slaap ik heb gehad de afgelopen tijd.![]()
Nee nee ze krijgt afgepast voer. Twee maal per dag. En nu krijgt ze de helft van het voer aangevuld met bonen of rijst.quote:
Alweer?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb me overigens weer vreselijk misdragen dit weekend..dat terzijde.
Nou, dat wordt weer gezellig zo, tussen de lakens.quote:
Heb je evenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ach je hebt ook gelijk ook, nergens voor nodig![]()
Welke drugs gebruik je allemaal?
Zullen we eerst nog even doorgaan met kibbelen... hebben we zo een hoop goed te makenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat wordt weer gezellig zo, tussen de lakens.![]()
Zakquote:
Jij hoopt weer op sappige homoseks verhalen?quote:
Niks ervan, HOER!quote:Op maandag 11 juni 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we eerst nog even doorgaan met kibbelen... hebben we zo een hoop goed te maken![]()
Wat woog ze, wat weegt ze, wat gaat ze wegen en wat eet ze?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
Nee nee ze krijgt afgepast voer. Twee maal per dag. En nu krijgt ze de helft van het voer aangevuld met bonen of rijst.
En ja ze is afgevallen En nee ik vind haar niet dik. Maar ze lust de bonen en rijst zeer graag .![]()
Rot op naar je eilandquote:
Pfff... jij Amandaquote:Op maandag 11 juni 2007 01:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Geen sex ofzo. Heb wel met de halve disco gezoend.
Nou ze was 24 kg en ze is nu 3 kg minder ... Ze is mooi op gewicht nuquote:Op maandag 11 juni 2007 01:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat woog ze, wat weegt ze, wat gaat ze wegen en wat eet ze?
Op eiland geen internetquote:Op maandag 11 juni 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
HeeIk ben blij dat ie weer terug is....
Die zooi heb ik vanavond niet nodig, SLIKHEKS!!quote:Op maandag 11 juni 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, afgestompte viagraverslaafde![]()
Niet?? Mooi... dan mag je op je buik gaan slapen..... een flink eind van het midden graag, pinkeltjequote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zooi heb ik vanavond niet nodig, SLIKHEKS!!![]()
HOAX!quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zooi heb ik vanavond niet nodig, SLIKHEKS!!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
Nou ze was 24 kg en ze is nu 3 kg minder ... Ze is mooi op gewicht nu
Heb je het over een dier? Toch niet over een kind of zo hé ?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze was 24 kg en ze is nu 3 kg minder ... Ze is mooi op gewicht nu
Ik probeer nog steeds: "ik geef mijn quote alleen maar roggebrood". op me te laten inwerkenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
Wat een surrealstisch topic is dit aan het worden![]()
Ja klopt en ?quote:
Dan ken je Gert nog nietquote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOAX!
Gert is heul niet terug!
APK heeft zijn account gehacked!
Wie ligt er dan straks op zijn buik in mijn bed??quote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOAX!
Gert is heul niet terug!
APK heeft zijn account gehacked!
Joh het gaat over een hondekontquote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heb je het over een dier? Toch niet over een kind of zo hé ?
Kwakquote:Op maandag 11 juni 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds: "ik geef mijn quote alleen maar roggebrood". op me te laten inwerken![]()
Niks pinkeltje. Je hebt verwrongen ideëen door al die bezoekjes aan de paardenstal.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet?? Mooi... dan mag je op je buik gaan slapen..... een flink eind van het midden graag, pinkeltje![]()
Een mini of een stafford?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Ja klopt en ?
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks pinkeltje. Je hebt verwrongen ideëen door al die bezoekjes aan de paardenstal.
Nee schatje... hij is gewoon klein, maar dat geeft niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks pinkeltje. Je hebt verwrongen ideëen door al die bezoekjes aan de paardenstal.
En nu vraag je je zeker af hoe hij wel mod kon worden?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, geloof me![]()
Ik heb wat zitten bijlezen weet je nog?![]()
En straks weer kermen, al kokkend na een deepthroat.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee schatje... hij is gewoon klein, maar dat geeft niet hoor![]()
![]()
Tuurlijk... alsof ik ga kokhalzen van de lengtequote:Op maandag 11 juni 2007 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En straks weer kermen, al kokkend na een deepthroat.
Ja nou precies tis een gewone bull (geen mini) ze was 24 kg en volgens de arts moest ze 4 kg kwijt. Nou ze is nu super slank. Hoeveel die troela nu weegt weet ik niet (heb geen weegschaal) maar volgens mij is ze super gezond maar de voeding is haar lief. Ze is gek op rijst en sperciebonen. Dus what the hellquote:Op maandag 11 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een mini of een stafford?
Gewone bull weegt meestal tussen de 25 en 30 kilo dacht ik zo?
Nee da's waar, Black Beauty glijdt ook soepeltjes langs je slokdarm.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... alsof ik ga kokhalzen van de lengte![]()
Bull'en zijn appart... Die mogen wel een beetje zwaar zijn. Maar goed Dierenartsenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:33 schreef Soury het volgende:
Ja nou precies tis een gewone bull (geen mini) ze was 24 kg en volgens de arts moest ze 4 kg kwijt. Nou ze is nu super slank. Hoeveel die troela nu weegt weet ik niet (heb geen weegschaal) maar volgens mij is ze super gezond maar de voeding is haar lief. Ze is gek op rijst en sperciebonen. Dus what the hell
Zeg dat, ik had best zo'n t-shirt willen hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Het is een T-shirt text.... zo jammer dat David & Goliath hier geen winkel hebben![]()
Bullies zijn lui (lijken op de baas) ... das het probleem. Maar deze gaat geen vetzuchtige worden. Ik zorg voor de nodige wandelsquote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bull'en zijn appart... Die mogen wel een beetje zwaar zijn. Maar goed Dierenartsen![]()
Wie is dat junk gevalquote:Op maandag 11 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Deze is wel wat voor PC Eend z'n harem trouwens![]()
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=5010&page=3&perpage=16
Zie je zo boven, hengstquote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's waar, Black Beauty glijdt ook soepeltjes langs je slokdarm.![]()
ik voel een geile goedmaakbui opkomen, jij?![]()
Geen idee, maar het gaat om het shirt... PC eend begrijpt wel waaromquote:
En die wilde allemaal niet op de lijstquote:Op maandag 11 juni 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, maar het gaat om het shirt... PC eend begrijpt wel waarom
Talitha en Petraa ook trouwens![]()
Lijst wie welquote:Op maandag 11 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En die wilde allemaal niet op de lijst![]()
Dank voor je advies'enquote:Op maandag 11 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En die wilde allemaal niet op de lijst![]()
Kut eendquote:
Er is levenquote:
Iannemanquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Deze is wel wat voor PC Eend z'n harem trouwens![]()
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=5010&page=3&perpage=16
Ooepsquote:
Ik ga ook zo...quote:Op maandag 11 juni 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ianneman![]()
Ik zat net te overwegen om naar bed te gaan
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Ik had die D&G site helemaal niet moeten openen natuurlijk.... nou zie ik weer allerlei leuke shirts (en plaatjes die handig zijn voor MSN)
Maarre........... ik ben naar bed![]()
![]()
Doe je een beetje zachtjes Gert, de buren hebben vandaag ook al geklaagd over de herrie van vannacht![]()
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2007 02:07 schreef Soury het volgende:
Ach wat lief
Heb je je hond eindelijk uitgehongerdquote:Op maandag 11 juni 2007 02:23 schreef Soury het volgende:
Zit hier aleen te...
Geen hond aanwezig (is bij DE Baas;)quote:Op maandag 11 juni 2007 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je je hond eindelijk uitgehongerd
Dat is ook toevallig...quote:Op maandag 11 juni 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
Zit een beetje te internetten
Nu weet ik het zeker, jij bent compleet gestoordquote:Op maandag 11 juni 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb deze weer es bekeken
http://www.youtube.com/watch?v=glzkWmJgCgY
Oudje maar zooo gaaf
Doe voorzichtigquote:Op maandag 11 juni 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
Mazzels Voor wie er nog.. Kut kan amper typen![]()
Waarquote:Op maandag 11 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat een liefde weer hier.
Mens ga toch kokenquote:Op maandag 11 juni 2007 02:45 schreef Soury het volgende:
Dag kut eend
http://video.tinypic.com/player.php?v=4xmwtaf
Lulquote:Op maandag 11 juni 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mens ga toch koken![]()
(Sperziebonen voor die uitgemergelde hond van je bijvoorbeeld)
Zakquote:
Duh .. zeik wijf ik heb net 20x je video gebekeken. Ik hou der vanquote:
Lamzakquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh .. zeik wijf ik heb net 20x je video gebekeken. Ik hou der van
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh .. zeik wijf ik heb net 20x je video gebekeken. Ik hou der van
Niet zo gaaf als de vorige ...quote:
Halve kut kipquote:
Mooier dan haar kan ik het niet zeggenquote:
Ik nietquote:
Dan zij ?quote:Op maandag 11 juni 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mooier dan haar kan ik het niet zeggen![]()
![]()
Ik zei toch dat ik dat niet konquote:
Stinkende rotte ophok kut duckquote:
Lekker ruikende verse scharrel klote mousequote:
Doe wat je niet laten kan snolquote:
oei, dat klinkt zo geuilquote:Op maandag 11 juni 2007 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lekker ruikende verse scharrel klote mouse![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |