Heb je het over een dier? Toch niet over een kind of zo hé ?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze was 24 kg en ze is nu 3 kg minder ... Ze is mooi op gewicht nu
Ik probeer nog steeds: "ik geef mijn quote alleen maar roggebrood". op me te laten inwerkenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
Wat een surrealstisch topic is dit aan het worden![]()
Ja klopt en ?quote:
Dan ken je Gert nog nietquote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOAX!
Gert is heul niet terug!
APK heeft zijn account gehacked!
Wie ligt er dan straks op zijn buik in mijn bed??quote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HOAX!
Gert is heul niet terug!
APK heeft zijn account gehacked!
Joh het gaat over een hondekontquote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heb je het over een dier? Toch niet over een kind of zo hé ?
Kwakquote:Op maandag 11 juni 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds: "ik geef mijn quote alleen maar roggebrood". op me te laten inwerken![]()
Niks pinkeltje. Je hebt verwrongen ideëen door al die bezoekjes aan de paardenstal.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet?? Mooi... dan mag je op je buik gaan slapen..... een flink eind van het midden graag, pinkeltje![]()
Een mini of een stafford?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
Ja klopt en ?
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks pinkeltje. Je hebt verwrongen ideëen door al die bezoekjes aan de paardenstal.
Nee schatje... hij is gewoon klein, maar dat geeft niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks pinkeltje. Je hebt verwrongen ideëen door al die bezoekjes aan de paardenstal.
En nu vraag je je zeker af hoe hij wel mod kon worden?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, geloof me![]()
Ik heb wat zitten bijlezen weet je nog?![]()
En straks weer kermen, al kokkend na een deepthroat.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee schatje... hij is gewoon klein, maar dat geeft niet hoor![]()
![]()
Tuurlijk... alsof ik ga kokhalzen van de lengtequote:Op maandag 11 juni 2007 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En straks weer kermen, al kokkend na een deepthroat.
Ja nou precies tis een gewone bull (geen mini) ze was 24 kg en volgens de arts moest ze 4 kg kwijt. Nou ze is nu super slank. Hoeveel die troela nu weegt weet ik niet (heb geen weegschaal) maar volgens mij is ze super gezond maar de voeding is haar lief. Ze is gek op rijst en sperciebonen. Dus what the hellquote:Op maandag 11 juni 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een mini of een stafford?
Gewone bull weegt meestal tussen de 25 en 30 kilo dacht ik zo?
Nee da's waar, Black Beauty glijdt ook soepeltjes langs je slokdarm.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... alsof ik ga kokhalzen van de lengte![]()
Bull'en zijn appart... Die mogen wel een beetje zwaar zijn. Maar goed Dierenartsenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:33 schreef Soury het volgende:
Ja nou precies tis een gewone bull (geen mini) ze was 24 kg en volgens de arts moest ze 4 kg kwijt. Nou ze is nu super slank. Hoeveel die troela nu weegt weet ik niet (heb geen weegschaal) maar volgens mij is ze super gezond maar de voeding is haar lief. Ze is gek op rijst en sperciebonen. Dus what the hell
Zeg dat, ik had best zo'n t-shirt willen hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Het is een T-shirt text.... zo jammer dat David & Goliath hier geen winkel hebben![]()
Bullies zijn lui (lijken op de baas) ... das het probleem. Maar deze gaat geen vetzuchtige worden. Ik zorg voor de nodige wandelsquote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bull'en zijn appart... Die mogen wel een beetje zwaar zijn. Maar goed Dierenartsen![]()
Wie is dat junk gevalquote:Op maandag 11 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Deze is wel wat voor PC Eend z'n harem trouwens![]()
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=5010&page=3&perpage=16
Zie je zo boven, hengstquote:Op maandag 11 juni 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's waar, Black Beauty glijdt ook soepeltjes langs je slokdarm.![]()
ik voel een geile goedmaakbui opkomen, jij?![]()
Geen idee, maar het gaat om het shirt... PC eend begrijpt wel waaromquote:
quote:
En die wilde allemaal niet op de lijstquote:Op maandag 11 juni 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, maar het gaat om het shirt... PC eend begrijpt wel waarom
Talitha en Petraa ook trouwens![]()
Lijst wie welquote:Op maandag 11 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En die wilde allemaal niet op de lijst![]()
Dank voor je advies'enquote:Op maandag 11 juni 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En die wilde allemaal niet op de lijst![]()
Kut eendquote:
Er is levenquote:
Iannemanquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Deze is wel wat voor PC Eend z'n harem trouwens![]()
http://www.davidandgoliathtees.com/index.php?mode=DETAIL&parent=HWT&pid=5010&page=3&perpage=16
Ooepsquote:
Ik ga ook zo...quote:Op maandag 11 juni 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ianneman![]()
Ik zat net te overwegen om naar bed te gaan
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Ik had die D&G site helemaal niet moeten openen natuurlijk.... nou zie ik weer allerlei leuke shirts (en plaatjes die handig zijn voor MSN)
Maarre........... ik ben naar bed![]()
![]()
Doe je een beetje zachtjes Gert, de buren hebben vandaag ook al geklaagd over de herrie van vannacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |