Je hebt ze nu toch geslagen hoop ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ohhh ff wat anders, vanmiddag zo'n lief poeperig jong duits herdertje gezien.
[afbeelding]
Me kids zeiden gelijk, wanneer gaat die van ons dood, kunnen we zo'n lief schattig jonkie nemen.
Die volwassen en in de vakantieperiode wederom in het asiel belandquote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Ohhh ff wat anders, vanmiddag zo'n lief poeperig jong duits herdertje gezien.
[afbeelding]
Me kids zeiden gelijk, wanneer gaat die van ons dood, kunnen we zo'n lief schattig jonkie nemen.
Nee, want eigenlijk wacht ik ook op de dag dat hij dood op zijn plek ligt. Ze is echt saai en oud nu. Ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ze nu toch geslagen hoop ik.![]()
Ach ik heb het platteland in de stad gevonden (of eigenlijk pa en ma)quote:Op maandag 11 juni 2007 00:35 schreef PC eend het volgende:
Weet ik het, jij hebt het altijd over die beestenboel, ik dacht dat je een of andere boerin was
Tussen welke paarden zit je dan altijd
Manege overtoom
Voor straf krijgen ze geen hondquote:Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt ze nu toch geslagen hoop ik.![]()
En langs het tuinpad van mijn vader zag ik de hoge bomen staan....................quote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik heb het platteland in de stad gevonden (of eigenlijk pa en ma)![]()
Aan de overkant van de weg staan schapen (en een slagerij) en aan het eind van de straat paarden. Het is amsterdam, maar wel zo ver mogelijk weg van alle druk van de stad. Maar wel zo dat je in een half uur fietsen/brommen heerlijk kan shoppen enzo.
Nope, de mijne is 12,5 jaar oud en altijd in de vakantie naar me ouders. Het was werkelijk een walgelijk beest hapte naar alles en iedereen (begint hij trouwens nu weer te doen). Iedereen zei toen je moet hem weg doen. Maar ik zei NEE, ik heb voor dit beest gekozen en hij mag hier blijven tot hij doodgaat. Alleen hij gaat maar niet doodquote:Op maandag 11 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die volwassen en in de vakantieperiode wederom in het asiel beland
*Geeft haar eigen hond nog maar even een knuffel*quote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Nee, want eigenlijk wacht ik ook op de dag dat hij dood op zijn plek ligt. Ze is echt saai en oud nu. Ik wil een hond waar ik uren mee kan wandelen.![]()
Niet persoonlijk maar algemeen bedoeld... Weet dat je lief bent zelfs voor mijquote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Nope, de mijne is 12,5 jaar oud en altijd in de vakantie naar me ouders. Het was werkelijk een walgelijk beest hapte naar alles en iedereen (begint hij trouwens nu weer te doen). Iedereen zei toen je moet hem weg doen. Maar ik zei NEE, ik heb voor dit beest gekozen en hij mag hier blijven tot hij doodgaat. Alleen hij gaat maar niet dood![]()
Paarden zie ik heel af en toe ook wel es, dan zit er politie opquote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ik heb het platteland in de stad gevonden (of eigenlijk pa en ma)![]()
Aan de overkant van de weg staan schapen (en een slagerij) en aan het eind van de straat paarden. Het is amsterdam, maar wel zo ver mogelijk weg van alle druk van de stad. Maar wel zo dat je in een half uur fietsen/brommen heerlijk kan shoppen enzo.
Kersenbomenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
En langs het tuinpad van mijn vader zag ik de hoge bomen staan....................
Mijne is ook echt doof, niet half maar echt. Ze is blind, en zo grijs als het maar kan, en heeft hangoren, omdat ze daar 2 jaar geleden gezwellen in had. Maar ik hou nog steeds van haar hoor. Ik mis alleen het uren wandelen en skaten met haar.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Geeft haar eigen hond nog maar even een knuffel*
Ik hou ook nog van je als je grijs, blind, lui en half doof word hoor... Hmm eigenlijk ben je dat al.![]()
Amsterdam kent toch wel een paar manege's en kinderboerderijen hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 00:41 schreef PC eend het volgende:
Paarden zie ik heel af en toe ook wel es, dan zit er politie op
Maar schapen in Amsterdam
Als het offerfeest is zeker?
Ik zag het ookquote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
Gaan we ineens allemaal "is" typen als er "eens" bedoeld wordt?!![]()
Aaah wat een schatjequote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Mijne is ook echt doof, niet half maar echt. Ze is blind, en zo grijs als het maar kan, en heeft hangoren, omdat ze daar 2 jaar geleden gezwellen in had. Maar ik hou nog steeds van haar hoor. Ik mis alleen het uren wandelen en skaten met haar.
[afbeelding]
Dit is me schattie![]()
Die moet een keer met mijn bullie kennismaken Ooeps een smilely is wel tja weet ik veelquote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijne is ook echt doof, niet half maar echt. Ze is blind, en zo grijs als het maar kan, en heeft hangoren, omdat ze daar 2 jaar geleden gezwellen in had. Maar ik hou nog steeds van haar hoor. Ik mis alleen het uren wandelen en skaten met haar.
[afbeelding]
Dit is me schattie![]()
Ik kan me ook nog iets herinneren met boerenkermis, verklaar je naderquote:Op maandag 11 juni 2007 00:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amsterdam kent toch wel een paar manege's en kinderboerderijen hoor![]()
Mare ik woon dus wel in de gemeente amsterdam maar meer ook niet eigenlijk![]()
Ik zag het... beetje povertjesquote:Op maandag 11 juni 2007 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zag het ook![]()
Ik heb het maar ff 'verbeterd'![]()
Ik ben een beetje lui dus ik kopeer gewoon even de infoquote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef PC eend het volgende:
Ik kan me ook nog iets herinneren met boerenkermis, verklaar je nader
Omdat je een droge bentquote:Op maandag 11 juni 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
En het is nog steeds droog, waarom word mij niet een flink pak regen gegunt?![]()
Hoe oud is jou bullie ?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moet een keer met mijn bullie kennismaken Ooeps een smilely is wel tja weet ik veel
Zeg gij zit mij toch niet in de maling te nemen hequote:
Waaromquote:Op maandag 11 juni 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg gij zit mij toch niet in de maling te nemen he![]()
Dat werkt lekker nietquote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Zeven jaar jong Ik wou dat ze zich es een keer gedroeg naar haar leeftijd. En ze is te dik volgens de dierenarts.
Sperciebonen dieet al maanden![]()
Gatver inderdaad... Tief ff opquote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Sharpeyed het volgende:
Is er nog terror ofzo:P ik zet de streams net aan. Ik hoor iets van een stinkbom?
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Zeven jaar jong Ik wou dat ze zich es een keer gedroeg naar haar leeftijd. En ze is te dik volgens de dierenarts.
COS is Daar --->quote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef Sharpeyed het volgende:
Is er nog terror ofzo:P ik zet de streams net aan. Ik hoor iets van een stinkbom?
Waarom nietquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Dat was dan weer in een andere stad. Ik doe meerdere gemeentes aan in mijn dierenliefde.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
Nou het zal allemaal wel, boerenkermis in mijn stad gemeente, het moet niet gekker worden![]()
Trustequote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre aangezien het niet gaat onweren en ik morgen WEER kippiee naar school moet gaan brengen, ga ik maar naar me bed.![]()
![]()
![]()
Mooi kut danquote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre aangezien het niet gaat onweren en ik morgen WEER kippiee naar school moet gaan brengen, ga ik maar naar me bed.![]()
![]()
![]()
Hellupquote:
Interstedelijke dierenliefdequote:Op maandag 11 juni 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat was dan weer in een andere stad. Ik doe meerdere gemeentes aan in mijn dierenliefde.
Omdat het wel de maag vult, dus het hongergevoel verminderd, dus het werkt als jij een hond hebt die constant seurt om eten waardoor jij haar steeds meer geeft. Maar als jij haar nog steeds veel (hoge energie waarde) aanbied zal ze nog steeds veel vet opslaan. Snap je?quote:
Weet jij het beter oud brood vreterquote:
4 jaar opleiding en veel ervaring... Ik mag hopen dat er iets is wat ik meer weet dan jijquote:Op maandag 11 juni 2007 00:58 schreef Soury het volgende:
HellupSlijm slijm slijm wat weet jij wat ik niet weet
Nee hooooo... Ze krijgt 50 % minder voedsel de rest vul ik aan met sperciebonen of rijst.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het wel de maag vult, dus het hongergevoel verminderd, dus het werkt als jij een hond hebt die constant seurt om eten waardoor jij haar steeds meer geeft. Maar als jij haar nog steeds veel (hoge energie waarde) aanbied zal ze nog steeds veel vet opslaan. Snap je?
Mijn goudvis geef ik ook alleen maar rauwkostquote:
Wel eerst even afspoelen hèquote:Op maandag 11 juni 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mijn goudvis geef ik ook alleen maar rauwkost![]()
G'dammm nou respect. Ik hou van mensen die van dieren houdenquote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
4 jaar opleiding en veel ervaring... Ik mag hopen dat er iets is wat ik meer weet dan jij![]()
Gaan we nou opeens allemaal quotes verneuken als we willen quoten?quote:
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we nou ineens allemaal quotes verneuken als we willen quoten?
Ik geef mijn quote aleen maar roggebroodquote:Op maandag 11 juni 2007 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we nou ineens allemaal quotes verneuken als we willen quoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |