als je een rode poes wilt moet je gewoon kopen, het is altijd handig meegenomen als je geen jongen wil, maar anders moet je goed zoeken..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt het er maar beter niet op wagen, wel?
Maar rode poezen zijn over het algemeen vaak steriel. Onvruchtbaar dus.quote:
Super!!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef no1uknow het volgende:
Laatste update voor nu even, de kleintjes liggen heerlijk mooi bij elkaar, waarschijnlijk gaan ze slapen.
Jochem is zich nog aan het wassen en gaat waarschijnlijk zo even eten ofzo, even rusten oid.
De al geboren kleintjes maken het goed! Allemaal al wat gedronken enzo. Ziet er allemaal goed uit!
Er zitten als het goed is nog 1 of meer in.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Aventura het volgende:
Allemaal geboren dan?
urban myth, ga maar opzoeken, ga maar researchen, het is echt wel zo, het zit in de genen van rode poezen, het is gewoon mogelijk dat rode poezen kinderen kunnen krijgen, maar vaak over het algemeen zijn rode poezen steriel.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef SHE het volgende:
Ehm, als ik even nadenk, dan is rode poezen en steriliteit een urban myth.
Ik geloof dat alleen schildpadjes soms te maken kunnen hebben met steriliteit inzake het extra X chromosoom.
Anders de kittens bijvoedenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus dat wordt toerbeurt tepelen!
LIEF!
Maar wel erg veel voor mammapoes.
Fijn te horen.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:07 schreef no1uknow het volgende:
Kittens bijvoeden zal geen probleem zijn. Tante heeft daar wel ervaring mee (Vroeger gedaan bij o.a. een cavia).
Dat zal wel goedkomen.
Het zijn allemaal rooien. Er is er eentje met wat witte 'accenten' op z'n borst en poten maar we vermoeden dat dat een kater is.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:21 schreef wonderer het volgende:
Wat veel. En wat leuk dat het bijna allemaal rooien zijn
Ze zijn niet van mij hé, ik ben neefje van..quote:Op maandag 11 juni 2007 01:13 schreef kamelenbult het volgende:
Al opvang voor de nieuwe sweety's? of hou jezeallemaal zelf![]()
Dat zou nog wel kunnen ja, toen ik gister om half 12 weg ging waren er 6, en er zat er nog minstens 1 in, die was te voelenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou het wel grappig vinden als er nu een uit zou komen die helemaal níet rood isWit, of lapjes ofzo, om het geheel een beetje te breken. Dat staat extra schattig
Alleen verkopen aan betrouwbare mensen (dus ook regelmatig langs laten komen en band opbouwen) en als het per se als cadeau moet, weet je dan zeker dat je broertje voor katten kan en wil zorgen?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ze zijn niet van mij hé, ik ben neefje van..
Maar waarschijnlijk gaan ze ze verkopen en misschien krijgt mijn broertje er één als cadeau, (soort van suggestie werd er gemaakt gister) omdat hij vandaag jarig is![]()
Ik hoop het
hier pieter, de situatie ongewijzigd, ene er nog niet uit, maar zit duidelijk nog wat in:Pquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Nonneke het volgende:
kittens 'verkopen' en cadeau doen voor een verjaardag![]()
![]()
Zijn ze inmiddels allemaal geboren ? Als je nu nog het idee hebt dat er nog wat in zit echt even langs de DA !!
Wel super een nest rooie, ben benieuwd of er dames tussen zitten
![]()
nou, dat band opbouwen maakt niet zo heel erg uit, in de 8 weken hebben die poesjes alleen een band met de moeder, niet met de mens, het gaat niet via cadeau, zo'n beest geef je niet even zomaar weg. en zijn broertje is niet zo'n kattenverzorgen, ziet er leuk uit, maarja poep, plas, zindelijk maken, zie je dat een jochie van 13 doen ?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alleen verkopen aan betrouwbare mensen (dus ook regelmatig langs laten komen en band opbouwen) en als het per se als cadeau moet, weet je dan zeker dat je broertje voor katten kan en wil zorgen?
Wacht alsjeblieft niet te lang met naar de dierenarts gaan. Is niet goed voor mamapoes als het zo lang duurt.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Unknowd het volgende:
hier pieter, de situatie ongewijzigd, ene er nog niet uit, maar zit duidelijk nog wat in:P
en voor info, tussen de 1ste en laatste kan 24 uur zitten, is ze daarna nog dik, dan kan het misschien fout gaan met de baby, maar de moederpoes heeft daar geen last van.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wacht alsjeblieft niet te lang met naar de dierenarts gaan. Is niet goed voor mamapoes als het zo lang duurt.
misschien moeder door elkaar gehaalt in ieder geval geen discussie meer hierover..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef SHE het volgende:
Klopt, LLL
Schildpadkatjes zijn zo goed als zeldzaam en de katertjes zijn dus soms onvruchtbaar; ivm de foutieve XXY code.
Rode poezen zijn wel zeldzaam, maar gewoon hartstikke vruchtbaar.
Ik vind dat je er wel erg makkelijk over doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Unknowd het volgende:
[..]
en voor info, tussen de 1ste en laatste kan 24 uur zitten, is ze daarna nog dik, dan kan het misschien fout gaan met de baby, maar de moederpoes heeft daar geen last van.
Geen dierenarts nodig, als hij voor 7 uur vnaaf niet eruit is, dan wekken we de weën zelf op. wat mijn moeder dus kan![]()
![]()
Die is dierenarts?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef Unknowd het volgende:
[..]
en voor info, tussen de 1ste en laatste kan 24 uur zitten, is ze daarna nog dik, dan kan het misschien fout gaan met de baby, maar de moederpoes heeft daar geen last van.
Geen dierenarts nodig, als hij voor 7 uur vnaaf niet eruit is, dan wekken we de weën zelf op. wat mijn moeder dus kan![]()
![]()
Ja leuk piet, maar ik ben er ook nog en mijn ouders ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Unknowd het volgende:
[..]
nou, dat band opbouwen maakt niet zo heel erg uit, in de 8 weken hebben die poesjes alleen een band met de moeder, niet met de mens, het gaat niet via cadeau, zo'n beest geef je niet even zomaar weg. en zijn broertje is niet zo'n kattenverzorgen, ziet er leuk uit, maarja poep, plas, zindelijk maken, zie je dat een jochie van 13 doen ?
D'r was toch juist wel een rode kater in jullie buurtquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Unknowd het volgende:
de kat heeft het niet met een rode kater gedaan, want die zijn hier niet, enige die hier in de buurt zijn, is een witte en zwarte kater..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |